Van de hypoglykemie heb ik steeds minder last maar toch blijf ik iets raars hebben dat altijd op het zelfde moment komt namelijk rond 12uur in de middag. Het is een gevoel als of ik opgegeten wordt en het zit net boven mij navel. Als ik op dat moment voel dat het er is raakt mijn lichaam in paniek als ik door ga waar ik mee bezig was. Ik krijg dan hartkloppingen en ga zwaar ademen en voel gewoon mijn energie weg zakken binnen 15 minuten. Ik kan er vervolgens uren van vermoeid door raken en geestelijk in een dip belanden. Uitademen gaat op zo'n moment niet normaal en ik zie dat me buik zich intrekt.
Maar als ik ga zitten, of liggen en ik stuur mijn aandacht er heen dan kan het rare gevoel binnen 5 minuten verdwijnen en het voelt dan als of er niks gebeurt is.
Heeft dit nu met maagzuur te maken, of met een of ander vervelende bacterie die altijd op het zelfde moment terug komt? Gelukkig kan ik door een vorm van meditatie het nare gevoel weg krijgen.
Maar als ik ga zitten, of liggen en ik stuur mijn aandacht er heen dan kan het rare gevoel binnen 5 minuten verdwijnen en het voelt dan als of er niks gebeurt is.
Heeft dit nu met maagzuur te maken, of met een of ander vervelende bacterie die altijd op het zelfde moment terug komt? Gelukkig kan ik door een vorm van meditatie het nare gevoel weg krijgen.