gele tanden

debje_b

New member
ik merk nu toch dat mijn tanden iets geler worden, ik poets nu al een lange tijd met h202 of kokosolie of keltisch zeezout, niet meer met gewone tandpasta, heeft er iemand een tip? zou het misschien komen door de zure producten? zoals appelazijn en citroen, ik drink dit altijd met een rietje

 
Ja 1 keer, tweede staat op het programma, daarom ben ik nu dus weer dit appelazijn aan het drinken, waarbij ik dus het idee heb dat het slecht is voor me tanden 8O. Ik heb zeker lever problemen, alleen toen ik anderhalf jaar terug veel medicatie slikte had ik wel hele witte tanden,

 
Pure honing inclusief de honingraat flink kauwen en smeren op je tanden, even laten zitten.

in Honing zit van nature h202 (waterstofperoxide). :)

Ik heb het pas gedaan en mijn tanden zijn weer stralend.

 
http://legallyraw.be/natuurlijk-tanden-bleken/

#t=50
Quote:
Geactiveerde steenkool trekt afvalstoffen aan en vooral plak die ontstaat door het drinken van thee en koffie. In veel wittende tandpasta’s wordt hydrogen perioxide toegevoegd. Maar geactiveerde steenkool is eigenlijk veel zachter voor je algehele gebit. Het is de zwarte kleur die afschrikt en waardoor het nooit een hype is geworden.


 
Van oil pulling met kokosolie worden je tanden ook mooi wit en je tandvlees zacht rose! Ik ben hier nu één week mee bezig en merk al verschil! Ik heb goede hoop dat t niet alleen hierbij blijft maar dat er meer gezondheidsvoordelen zich gaan manifesteren.

 
Hoi Barbara je kunt altijd ook nog een tabletje norit bij je oil pullmix doen als je toch bezig bent.

 
Hoi

Doe nu een tijdje de oil pulling met zonnebloem en poetsen met kzz en kokosolie.
In het begin zag ik zeker verbetering en werden mijn tanden witter en mijn tandvlees mooi zacht roze. Maar nu na een tijdje worden ze ineens heel geel.
Ben nu wel ook goed aan het afvallen zou het daar aan kunnen liggen?
Iemand ervaring mee?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.514
Berichten
527.286
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan