Geitenboter/Schapenboter

Uh...ik woon niet in Amsterdam..niet eens in de buurt. ;)

Overigens wel apart...ik vraag mij af hoe de marktkraamhouder hieraan komt...of hij/zij naar de Klompenhoeve rijdt en daar inkoopt🤔
Had je deze al gevonden?

Bezorgen jullie door heel Nederland?

Jazeker, we bezorgen onze authentieke producten door heel Nederland! Alleen op de Waddeneilanden kunnen we helaas (nog) niet komen.
Binnen de ring van Amsterdam worden de bestellingen bezorgd met TringTring fietskoeriers, buiten de ring van Amsterdam werken we samen met Leen Menken.

Vanaf welk bedrag bezorgen jullie thuis?

Vanaf €45 kunt u ervoor kiezen om uw boodschappen thuis te laten bezorgen. En besteedt u €150? Dan is de bezorging gratis! Gelukkig hebben we genoeg mooie authentieke boerenproducten om uit te kiezen! Van donderdag tot en met zaterdag kun u ook uw bestelling zonder minimum bedrag ophalen bij onze Marché in Baambrugge.


Wat zijn de bezorgkosten?

Voor slechts €7.95 kunt u ervoor kiezen om de mooiste boerenproducten door heel Nederland gekoeld bij u thuis te laten bezorgen! En besteedt u €150 in de webwinkel? Dan is de bezorging gratis! Voor bezorgingen in Zeeuws-Vlaanderen geldt een toeslag van 6 euro. Als u uw bestelling ophaalt bij onze Marché in Baambrugge betaalt u uiteraard geen bezorgkosten.
 
Had je deze al gevonden?

Bezorgen jullie door heel Nederland?

Jazeker, we bezorgen onze authentieke producten door heel Nederland! Alleen op de Waddeneilanden kunnen we helaas (nog) niet komen.
Binnen de ring van Amsterdam worden de bestellingen bezorgd met TringTring fietskoeriers, buiten de ring van Amsterdam werken we samen met Leen Menken.

Vanaf welk bedrag bezorgen jullie thuis?

Vanaf €45 kunt u ervoor kiezen om uw boodschappen thuis te laten bezorgen. En besteedt u €150? Dan is de bezorging gratis! Gelukkig hebben we genoeg mooie authentieke boerenproducten om uit te kiezen! Van donderdag tot en met zaterdag kun u ook uw bestelling zonder minimum bedrag ophalen bij onze Marché in Baambrugge.


Wat zijn de bezorgkosten?

Voor slechts €7.95 kunt u ervoor kiezen om de mooiste boerenproducten door heel Nederland gekoeld bij u thuis te laten bezorgen! En besteedt u €150 in de webwinkel? Dan is de bezorging gratis! Voor bezorgingen in Zeeuws-Vlaanderen geldt een toeslag van 6 euro. Als u uw bestelling ophaalt bij onze Marché in Baambrugge betaalt u uiteraard geen bezorgkosten.
Die heb ik idd al eens gezien, maar €7 voor een pakje Den Eelder boter vind ik belachelijk, los vh feit dat ik wel erg veel boter moet bestellen om vanaf €45 pas te laten bezorgen (+dan nog de bezorgkosten erbij).
 
Of geitenghee
Ja, dat is de geiten ghee, die gebruik ik al een hele tijd. :)
(ik ga erg snel door de potjes heen).

Deze ghee is zeker lekker, maar boter heeft toch net weer een andere smaak.
Daarbij is boter ook ideaal om langzaam in kleine hoeveelheden lactose te introduceren (en testen).
 
Ik zie dat Udea nu weer de geitenboter van Klompenhoeve op de site heeft staan🥳...wellicht zijn ze wakker geworden.
Nu maar weer eens in de winkel gaan vragen of ze deze voor mij kunnen bestellen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.325
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan