Gefermenteerd voedsel,aarden, spiritualiteit en samenhang

Ik heb lange tijd al het gevoel dat gefermenteerde voeding vol levenskracht zit en alleen al daardoor heel gezond is.

 
Ik heb zojuist het stuk gelezen. Het aluit perfect aan bij de recente discussie over leven na de dood, spiritualiteit en zingeving over het aardse bestaan!

Mike

 
ik heb net vorige week een boekje gekocht van Roos van Hoof over het fermenteren van voedsel. Ga dat ook meer doen, eerst wat oefenen!

 
Ik wil me ook meer gaan verdiepen in fermentatie en de oplossingen die het biedt. Lijkt me geweldig om anderen dat ook te leren.

 
Ik kan het zeker aanraden. Kefir is lekker en beter te verteren voor mij dan yoghurt. Zuurkool is trouwens ook gefermenteerd en gezond. Dat maak ik (nog) niet zelf maar koop wel zuurkool en z. Sap.

 
http://truththeory.com/2012/11/25/people-can-draw-energy-from-other-people-the-same-way-plants-do/

A biological research team at Bielefeld University has made a groundbreaking discovery showing that plants can draw an alternative source of energy from other plants. This finding could also have a major impact on the future of bioenergy eventually providing the evidence to show that people draw energy from others in much the same way.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan