Geen woorden maar daden!

Gezondheid

New member
Lang heb ik getwijfeld of ik wel of geen rijlessen zou willen nemen maar kwam op den duur achter dat ik meer door onzekerheid liet leiden. Maar een auto hebben kon wel eens noodzakelijk zijn als wij in deze moderne tijd de strijd aan gaan voor de gezondheid, want neem rauwe melk, die is te ver weg met de fiets dus dat moet je misschien wel met de auto doen, maar ook de voordelen dat ik veel minder afhankelijk ben en niet alles met de fiets hoef :D

Maar ik heb een besluit genomen, ik ga het DOEN!

Geen woorden maar alleen daden tellen :-)

Gezondheid,

 
Houd je er rekening mee dat je door je autisme waarschijnlijk niet door de medische keuring komt om auto te rijden? Ik spreek helaas uit ervaring.

 
Altijd doen! Ik gebruik mijn rijbewijs weinig, maar het geeft ontzettend veel vrijheid. Ook als je geen auto hebt. Je moet het toch altijd hebben van de mensen om je heen en dan is er altijd wel iemand die wel een auto heeft maar zelf niet rijdt etc. De lessen zijn wel erg duur geworden.

 
Clara, ik ga echt niet vertellen dat ik autisme heb.

En er zijn aandachtspunten en mogelijke tegenslagen waar je tegenaan kunt lopen, maar ik zie wel hoe het gaat, mijn drijfveer om voorbij mijn comfortzone te gaan is erg extreem hoog, want de overtuiging dat de lot van de mensheid echt in onze handen ligt doet je echt wel wat en dat betekent ook dat ik geen keus heb en onzekerheid niet langer als excuus kan gebruiken, wij zijn de extreem weinige voorsprongers die op tijd wakker zijn geworden en ook een goede hoop hebben om niet door de degeneratie ten onder zullen gaan, maar dat betekent wel dat je uit je comfortzone moet durven stappen en verantwoordelijkheid moet nemen. Onzekerheid is geen excuus meer dus je moet er doorheen! Succes of mislukken doet er minder toe dan dat je er ook echt voor gaat!

En wij dragen gezamenlijk bij aan de regeneratie van de maatschappij en dat vind ik echt heel mooi.

Weetje hoe fantastisch het is als we meer mensen achter ons krijgen, ze zullen ons dankbaar zijn dat wij de gezondheid als hoogste prioriteit hebben en niet geld :-)

Gezondheid,

 
Goede investering een rijbewijs en de titel van dit topic spreekt mij ook aan, hou ik van.

 
Mijn zoon wordt nu 20 jaar en wil ook zijn rijbewijs maar niet gaan halen.

Misschien ook wel om dezelfde reden als jij, namelijk onzekerheid?

Hij zegt zelf dat hij het milieu niet nog meer wil belasten en dat hij liever alles met het openbaar vervoer doet.

Het zou kunnen maar zelf denk ik meer dat het inderdaad onzekerheid is net zoals bij jou.

De één na de andere vriend van hem krijgt nu zijn rijbewijs, dus nu begint het bij hem toch ook wel te kriebelen.

Quote:
Onzekerheid is geen excuus meer dus je moet er doorheen! Succes of mislukken doet er minder toe dan dat je er ook echt voor gaat!


Mooie woorden, misschien moet ik ze hem maar eens laten lezen :wink:

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.514
Berichten
527.285
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan