Gapen en Fistel

G

Guest

Guest
Hallo,

Ik moet regelmatig gapen overdag, is de oorzaak ook een te kort aan iets ?

Ik ben in het verleden 3x geopereerd aan een fistel, net onder mij stuitje,

ze zeggen dat het een ingroeiende haar is, is dat zo ?

Ben sinds gister bezig met keltisch zout te gebruiken in mij water.

Groet,

Richard

 
Quote:
Ik moet regelmatig gapen overdag, is de oorzaak ook een te kort aan iets ?



Lijkt me dat je een te lage bloedsuikerspiegel hebt.

Quote:
ze zeggen dat het een ingroeiende haar is, is dat zo ?


 
Richard, de oorzaak van je fistels, kan wellicht met je voeding te maken hebben. Een teveel aan omega 6 vetzuren bijvoorbeeld bevordert ontstekingsprocessen.

 
Richard,

In jouw voorsteltopic schrijf je dat veel afslankdieten hebt gevolgd en je veelvuldig schuldig maakt aan zoetigheid en light-dranken. Je hebt veel last van krampverschijnselen. Logisch, want je brengt complete stress in je lichaam aan. Suiker = spanning (stress). Vet = ontspanning. Kijk naar het woord 'spanning'. Dat zijn je krampen.

Nu komt er meer informatie bij en blijk je al drie keer te zijn geopereerd aan fistels en je hebt de hele tijd een tekort aan energie. Niet zo vreemd allemaal, als je bedenkt dat jij al vele jaren je lichaam compleet uitput d.m.v. stimulatie en overprikkeling. Dit kost je veel magnesium (krampen), je bloedsuikerspiegel schiet alle kanten op (gapen) en je krijgt allerlei ontstekingsprocessen (fistels), die het lichaam veel zuurstofcapaciteit kost, die eigenlijk ten goede zou moeten komen van je cellen.

Kortom, je bent bezig met een voortdurend afbraakproces. Hier tegenover moet je (weder)opbouw zetten. Je moet van oorlog naar vrede. Dus stoppen met zelfdestructieve voedings- en leefgewoontes, maar nu eindelijk eens en voor altijd goed voor jezelf zorgen en zuinig op jezelf zijn. Dus vrede hebben met jezelf en niet in staat van oorlog verkeren met je lichaam.

Je energie is helemaal verkeerd en ik voel je gewoon hyperen tussen de regels door van je posts! Rust, rust en nog eens rust is het sleutelwoord, Richard. 'Vrede' betekent 'rust'. Je bijnieren zijn ernstig uitgeput en het heeft ernstige gevolgen voor je mentale functioneren, dat teveel kanten tegelijk op wil, althans zo komt het op mij over. Dus: 1 stap tegelijk en doe het vanuit liefde voor jezelf, je hebt je lichaam al te lang gestraft en afgebeuld. Gewicht is hierbij het minst belangrijk, het gaat om gezondheid!

Mike

 
Mike,

Ik ben een binnen vetter, vaak zweet handen en als ik op mij

werk de telefoon moet aannemen en er is een klacht van een klant

dan kan snel boos worden en begin te trillen naar het telefoongesprek.

Dus je hebt wel gelijk.

Snoep en cola-light heb ik de hele week al laten staan, keltische zeezout

gebruik ik nu in 2a3 glazen per dag.

Als het goed is haal ik vandaag de melk bij Mieke ( vrij vandaag, kermis in Wijchen dus jongste dochter ook vrij ).

Dus dat is mij eerste stap.

Richard

 
Ik wil geen nieuw topic beginnen en haak aan op deze. Mijn zus mailt dat ze een bult heeft bij haar anus. Groeit hard. Zou een fistel kunnen zijn. Ze moet dus wachten tot maandag om naar arts te gaan. Uiteraard hebben we gegoogeld. Kom je alleen maar operaties tegen. Ik denk zelf aan een bad nemen met onderlijf met daarin bv biotex. Waarom biotex? Mijn vader had ooit ergens een ontsteking (weet niet meer waar), wilde de dure medicijnen niet slikken en heeft het opgelost met biotex. H 202 (of zout) misschien ook een optie of zelfs beter? Iemand ervaring met zoiets?

Liesje

 
Ik quote even een stukje van Mike over Biotex
Quote:
De biotex?! Als je dat maar uit je hoofd laat! Sheila, je bent nog steeds erg beinvloedbaar door je omgeving. Ik wil je je sociale leven niet afpakken, maar besef wel dat er sprake is van MASSALE ONWETENDHEID bij de doorsnee burger. Je gaat dat arme beestje toch niet in synthetisch wasmiddel zetten? Je hebt zelf ook een stel hersens gekregen, gebruik deze en neem niet klakkeloos aan wat een ander zegt!

De reden waarom de biotex 'helpt' is omdat het een zeepmiddel is en dus ontsmettend werkt. Wat zijn natuurlijke alternatieven die eveneens ontsmetten, zonder de rotzooi die het wasmiddel verder nog bevat? Jodium, waterstofperoxide, kokosolie, olijfolie, honing, er zijn talloze natuurlijke alternatieven. Echt ALLES BEHALVE biotex!

Mike


 
Dank je Wilma. Nu nog de vraag hoe? innemen of een bad (voor de bibs). Of misschien allebei?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.812
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan