Galprobleem, advies gevraagd

G

Guest

Guest
Mijn oma (82 jaar) is deze week in het ziekenhuis terecht gekomen met erge buikpijn. Op een foto zagen ze iets bij haar gal. Ze wilden nu verder gaan kijken en met een slangetje via de keel naar binnen. Mijn oma is een beetje in de war (na een val ongeveer twee jaar geleden), maar moet daardoor ook helemaal niets meer van dokters weten. Ik juich dat gedeeltelijk toe, maar ze staat helaas nergens meer voor open. Ze heeft dus elke behandeling of infuus etc. geweigerd. Nu is ze dus weer thuis, maar begint ze wel geel te zien. Het lijkt mij dus dat ze een vastzittende galsteen heeft ofzo. Ik heb gelijk bitterzout geadviseerd en ze leek hier mee aan de slag te gaan. Nu hebben ze in de winkel juist gezegd dat ze dit niet moet doen omdat het gevaarlijk kan zijn.... Wie heeft advies, want er moet wel wat gebeuren!! Gewoon bitterzout of.....

 
Ik weet niets anders dan bitterzout, hebben ze ook gezegd waarom het gevaarlijk zou zijn? Is gewoon een laxeermiddel dat ook nog de galwegen openzet.

 
Ze zeggen dat de steen dan gaat verschuiven en vast komt te zitten en dan voor acuut komt te staan ofzo?? Dit zou te gevaarlijk zijn

 
Bij pijn bitterzout nemen. Als de pijn na een half uur, drie kwartier nog niet over is, nog een glas bitterzout. Ik heb een heel verleden met verschrikkelijke aanvallen en het is echt het enige dat helpt! Heb weken dagelijks bitterzout moeten nemen en door wapf en leverzuiveringen van Morritz ben ik nu pijnvrij. Maar heb nog steeds stenen, dus altijd bitterzout in huis!

In de winkel kreeg ik ook t advies om t niet te vaak te gebruiken. Mijn lijf, en ik ga niet naar het ziekenhuis! Als de galsteen verschuift maakt het niet uit, want de galwegen worden geopend door het bitterzout. De steen kan dus pijnloos verschuiven.

 
Bitterzout = een operatie zonder mes die je zelf thuis kunt doen. Daar valt niets aan te verdienen en het maakt mensen zelfredzaam, dat moeten we natuurlijk niet hebben! :roll:

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.626
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan