(gal?) bultjes

Dirtsa

New member
Ik neem sinds vorige week af en toe de superenzymen van Now. Nu heb ik sinds een kleine week (misschien toeval..), in mijn gezicht en rond mijn mond kleine bultjes. Het lijken vettige bultjes..

Het eerste waaraan ik dacht was de superenzymen: deze bevatten nml ossengalextract. Kan het zijn dat mijn lichaam hierop reageert? dat het teveel is?

 
@Ikke

ik wilde hier serieus nog over gaan beginnen.... ik, samen met mijn ma slikken nu super enzymen van Now Foods een aantal dagen OMDAT wij nu al 1.5 maand ronlopen met rode bultjes, uitslag rond de mond en ooghoeken... we hebben het allebei en ik heb JUIST die enzymen gekocht vanwege de bultjes en de rode uitslag. Wij zelf denken dat het lichaam nog niet goed de hoeveelheid vet/vlees aan kan... het was laatst weer iets afgezakt maar het is nu weer meer terug gekomen sinds we de smoothies vetter zijn gaan maken. Daarnaast eet en bak ik veel met boter en eet ik veel vlees, elke dag soms wel 2x.

Mijn pa heeft helemaal nergens last van...

Ik kan nog niet veel zeggen of de enzymen werken want we slikken het net een paar dagen...

Verder hebben we smoothie ook zuurder gemaakt... meer zuur fruit, citroen en ook rauwe melk en./of yoghurt met creme fraiche/slagroom... we hebben vandaag maar besloten dat we de creme fraiche en slagroom eruit te halen en alleen met yoghurt of rauwe melk aan te vullen. En we gebruiken nu ook echt minimaal een keer zoveel zout als we eerst deden, om de maagzuur aanmaak aan te wakkeren. Toch weer wat minder vet.... en ik vind het zo jammer want ik houdt van vet eten... IDEAAL zo... maar de rode uitslag moet echt weg.... ik gebruik trouwens kokosvet om mijn huis mee in te smeren, ik heb zo minder last van uitdroging en jeuk!

Iemand ervaring/oplossing hiervoor?

 
Caveman,

wat toevallig.. ik heb dit nog niet eerder gehad, dus weet niet zogoed wat de oorzaak zou zijn, maar verdenkt het galextract in de superenzymen.

Verder heb ik nml niet veel andere dingen gedaan :(

Kokosvet is idd erg fijn, ik moet ook weer een nieuwe pot gaan halen om te smeren (gebruik hiervoor een goedkopere versie)

Hoe is het met je bedrijfje?

 
@ikke

Ja, dat is wel apart dat jij het krijgt door de super enzymen.... terwijl ik het door de hoeveelheid vet krijg schijnbaar... we wachten nog even rustig af.

Bedrijfje gaat nog rustig, we zitten nu in de afrond fase van de website en ik hoop ergens begin februari of deze maand nog online te gaan :) Spannende tijden voor mij. Uit welke omgeving kom jij eigenlijk vandaan ? Jij had toch ook plannen om iets op te zetten, nog verder over nagedacht ? :)

 
Grappig, ik heb ook uitslag in mijn ooghoeken (rood, beetje droog en beetje bubbelig)...heb ik nog nooit gehad. Ik dacht dat t misschien van mascara kwam maar dat draag ik al heel lang. Ik ben nog niet heel streng is doe het stapsgewijs. Ik drink nu paar weken veel rauwe melk, heb levertraan toegevoegd en laat steeds meer onwenselijke dingen weg zeg maar..

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.781
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan