Gaat niet goed wat nog te doen

ondanks sommige reacties waarin wordt gezegd dat ik me aan zou stellen, niet iedereen zegt dat gelukkig toch even het volgende.
De operatie die ik heb gehad aan de vinger is - wat logisch is bij zo'n operatie- niet goed afgelopen. De kliniek ontkent de gevolgen.
Ik ben wit weggetrokken en mijn tong is wit.

Ik ben erg ongerust. Ben bang dat dit de route naar de dood is.

Heeft iemand enig idee wat ik nog zou kunnen doen. Ivermectine is op, maar weer besteld.
De kliniek EN de huisarts ontkennen de gevolgen van de operatie.

Ik heb na de operatie aan de hand (die ik wellicht beter niet had kunnen doen last van mijn zicht. Ik zie vaak roze stipjes in mijn gezichtsveld.Als ik avermectine neem wordt m'n zicht nog minder dus dat wellicht maar even weglaten.

Ik wil een ieder nogmaals zeggen hoe schadelijk dergelijke operaties zijn.

Heeft iemand nog tips. Eigenlijk meer om de balans in het lichaam te herstellen. Osteopaat?

Ik ga weer bouillon maken vandaag.
Osteopaat kan m.i. nooit kwaad. Nancy Kouwenhoven zit bij jou in de buurt (Beverwijk)

Probeer Blok in Heiloo. Aan de westerweg. Holistisch denkende tandarts. Ben er zelf erg tevreden over. Laat je niet afschrikken door z’n directe manier van communiceren. Zo is ie nu eenmaal, maar een echte vakman. Niet goed bereikbaar maar op dinsdag meeste kans.
deze is helaas wel enorm slecht bereikbaar. Loop jij nog steeds bij Blok?

Osteopaat kan m.i. nooit kwaad. Nancy Kouwenhoven zit bij jou in de buurt (Beverwijk)
nou ja nooit kwaad, ok, dat geloof ik dan wel. Enige wat ik kan bedenken is dat hij misschien de zenuwschade kan traceren, iets wat ik opmerkte na 6 acupunctuurbehandelingen. Acupunctuur is echt niet per se altijd verantwoord.

Of de klachten die ik kreeg na de operatie aan de vinger, wellicht dat hij daar iets mee kan. Maar dat weet ik niet ZEKER.

Die osteopaat in Alkmaar wil gelijk 4 afspraken inplannen trouwens :ROFLMAO:

Hoi, ik ken je historie niet, maar vervelend dat het een continue zoektocht is.
Klinkt alsof voeding en supplementen jou niet echt de gewenste oplossing bieden.

Een osteopaat kan zeker helpen, maar misschien heb je meer effect als je werkt aan je traumaverwerking.
Verwant aan de osteopathie zijn bijvoorbeeld 'rebalancing' of 'craniosacraaltherapie', beiden zeer bijzonder.
Ook Yin-yoga kan je wellicht helpen, werkt net als osteopathie op het bindweefsel. Juist daar houdt het lichaam stress en trauma vast.
Een iets intensere variant t.o.v. Yin-yoga zijn de oefeningen van 'Human Garage', waar je het bindweefsel oprekt door het lichaam te 'twisten'.

In het algemeen: alles waar je lichaam rust door krijgt helpt je in balans te komen. Rust zorgt voor betere slaap, wat leidt tot beter herstel etc etc.

Nogmaals, ik ken je historie niet en ga niet alles lezen, maar wat ik zie is dat je van alles probeert qua suplementen, ivermectine etc etc. Dit soort interventies KUNNEN goed voor je zijn. Wat ook mogelijk is, is dat je hierdoor je systeem verder belast en dus MEER STRESS mogelijk ervaart. Moet het altijd méér/méér zijn of kun je ook wat weglaten?

Je kunt zelfs voedsel helemaal weglaten voor enkele dagen. Echter, als jouw lijf hier niet aan toe is, zorgt dit ook weer voor méér stress in plaats van minder. Zo is vasten voor de een fantastisch en voor de ander een gigantische stresssituatie. Bovendien komen er diverse afvalstoffen los, deze moet je wel kunnen verwerken.

Veel wijsheid gewenst.

Hoi, ik ken je historie niet, maar vervelend dat het een continue zoektocht is.
Klinkt alsof voeding en supplementen jou niet echt de gewenste oplossing bieden.

Een osteopaat kan zeker helpen, maar misschien heb je meer effect als je werkt aan je traumaverwerking.
Verwant aan de osteopathie zijn bijvoorbeeld 'rebalancing' of 'craniosacraaltherapie', beiden zeer bijzonder.
Ook Yin-yoga kan je wellicht helpen, werkt net als osteopathie op het bindweefsel. Juist daar houdt het lichaam stress en trauma vast.
Een iets intensere variant t.o.v. Yin-yoga zijn de oefeningen van 'Human Garage', waar je het bindweefsel oprekt door het lichaam te 'twisten'.

In het algemeen: alles waar je lichaam rust door krijgt helpt je in balans te komen. Rust zorgt voor betere slaap, wat leidt tot beter herstel etc etc.

Nogmaals, ik ken je historie niet en ga niet alles lezen, maar wat ik zie is dat je van alles probeert qua suplementen, ivermectine etc etc. Dit soort interventies KUNNEN goed voor je zijn. Wat ook mogelijk is, is dat je hierdoor je systeem verder belast en dus MEER STRESS mogelijk ervaart. Moet het altijd méér/méér zijn of kun je ook wat weglaten?

Je kunt zelfs voedsel helemaal weglaten voor enkele dagen. Echter, als jouw lijf hier niet aan toe is, zorgt dit ook weer voor méér stress in plaats van minder. Zo is vasten voor de een fantastisch en voor de ander een gigantische stresssituatie. Bovendien komen er diverse afvalstoffen los, deze moet je wel kunnen verwerken.

Veel wijsheid gewenst.
nee, dat is het niet, wil ook niet teveel persoonlijke dingen vertellen maar heb sinds de chirurgische operatie allerlei klachten. Ook aan mijn spieren, moet het heel rustig aan doen want mijn kracht is afgenomen. Daarin zou idd osteopathie nog iets kunnen doen (MISSCHIEN), maar ben erg bang voor aanrakingen mogelijk dat het te hard of te woest gaat.

nee, dat is het niet, wil ook niet teveel persoonlijke dingen vertellen maar heb sinds de chirurgische operatie allerlei klachten. Ook aan mijn spieren, moet het heel rustig aan doen want mijn kracht is afgenomen. Daarin zou idd osteopathie nog iets kunnen doen (MISSCHIEN), maar ben erg bang voor aanrakingen mogelijk dat het te hard of te woest gaat.

Ja precies, daarom zou misschien een de zachtere vormen - waarover ik schreef - je kunnen helpen. Vooral rebalancing is heel erg mild en zeer effectief weet ik uit ervaring.

Ok interessant. Ik vond bv deze praktijk https://www.rebalancing-alkmaar.nl/rebalancing

Zou dit iets zijn?

Neem aan dat er wel goeden en minder goedr behandelaren zijn

Dat geloof ik ook. Echter: al deze mensen zijn ervaringsdeskundigen. Het zelf doormaken en doorleven is een groot onderdeel van de opleiding.

Kijk altijd of de persoon je aanspreekt en neem evt contact op. En klikt het niet na een sessie dan neem je gewoon afscheid van elkaar.

Ben benieuwd wat het voor je kan doen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.591
Leden
8.684
Nieuwste lid
sjaakgezond
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan