FvD

‘Smerig roddelstukje’ in NRC over Forum voor Democratie wekt walging: ‘Wat treurig eigenlijk’
Neuroloog Jan Bonte noemt Heck ‘de roddelnicht van NRC’. “Wat treurig eigenlijk, en wat opzichtig. FVD moest weer eens besmeurd worden. En daartoe is Wilmer altijd bereid. Want Wilmer bedrijft geen journalistiek. Wilmer schrijft smerige roddelstukjes. Wilmer wordt betaald om de consensus te handhaven. Niets meer en niets minder.”

Wat Wilmer volgens hem vergeet, is dat het helemaal geen effect meer heeft. “Het selecte elitaire clubje waar hij voor schrijft, stemt sowieso niet op Forum. En iedereen daarbuiten lacht hem gewoon uit.”

Twijfelachtig optreden, ze had helemaal niet op al die vragen over Baudet in moeten gaan.
Het blijft zo een herhaling van zetten om FVD in een kwaad daglicht te stellen.

Twijfelachtig optreden, ze had helemaal niet op al die vragen over Baudet in moeten gaan.
Het blijft zo een herhaling van zetten om FVD in een kwaad daglicht te stellen.

Mooie reactie onder deze tweet van Mees Wijnants:
Thomas van Groningen, echt een laag en oneerbiedig optreden.

Je stelt vragen die nergens over gaan en die al lang en breed behandeld zijn.

Als je andere politici zo zou ondervragen was het terecht geweest.

Dat doe je niet.

Timmermans verduisterde 7 miljard aan groene EU subsidies en gaf het aan zijn vriendjes.

Geert Wilders en Dilan Yesilgöz steunen het gebruik van clusterbommen op vrouwen en kinderen.

Daarover blijf je stil. Maar je doet alsof het een misdaad tegen de mensheid is als kennissen (!) van mevrouw de Vos ooit een riskant appje hebben gestuurd.

Ik stel voor dat jij nu, op 11 september 2025, je hele Whatsapp chat-geschiedenis openbaart zodat we al jouw appjes door kunnen lezen en kunnen beoordelen op politieke correctheid.

Als je dat niet doet raken je aanvallen kant noch wal.

Daarnaast handel je niet met eer jegens mevrouw de Vos.

Met oneervolle mensen kun je geen gesprek aangaan.

Echt heel erg laag en slecht. Ik had serieus beter verwacht van zowel Van Groningen als de SBS redactie.

Dit is een storm in een glas water. ON! heeft interviews gedaan onder Nederlandse studenten op de UvA en daar kwamen soortgelijke meningen voorbij.

De vrouwen zijn het ergst, zie ook de video in bovenstaande tweet. Of ze zijn het hartstochtelijk eens met deze politieke moord, of ze hebben geen mening hierover. In het filmpje van ON! was er slechts 1 vrouw die het pertinent oneens was met deze moord, ook al was ze het met de opvattingen van Kirk oneens. Er kwamen ook slappe betamannetjes voor in het filmpje van ON!, maar zelfs die namen stelling in tegen deze moord.

Ik heb het vaker gezegd: vrouwen zijn als water, afhankelijk van wat je eraan toevoegt heilzaam of toxisch. Vrouwen zijn amoreel (geen mening) en daarom maar al te vaak immoreel (boosaardig, wraakzuchtig). Vooral moderne jonge vrouwen die geen krachtige vader of mannelijke partner kennen of hebben gekend. Of ze nu uit het buitenland komen of uit het binnenland maakt niets uit, het vloeit voort uit de cultuurmarxistische feminisering van westerse samenlevingen.

Bij FvD moeten ze oppassen dat ze niet soortgelijke opvattingen en handelswijzen gaan hanteren als in Amerika t.o.v. buitenlandse studenten. Pro-Palestijnse demonstranten op universiteiten afkomstig uit buitenlandse naties werd ook verweten dat ze zich niet gedragen als goede gasten. Je kan ook zeggen dat je als goede gastheer hun vrijheid van meningsuiting zult respecteren en waarborgen. Dit geldt ook voor domme en ondoordachte meningen!

What's next? Oppakken en deporteren? Laten we leren van de misstanden in het Amerika onder Trump en niet aan rechtse censuur en intimidatie doen hier in NL!

Mike

Laatst bewerkt:
Dit is een storm in een glas water. ON! heeft interviews gedaan onder Nederlandse studenten op de UvA en daar kwamen soortgelijke meningen voorbij.

De vrouwen zijn het ergst, zie ook de video in bovenstaande tweet. Of ze zijn het hartstochtelijk eens met deze politieke moord, of ze hebben geen mening hierover. In het filmpje van ON! was er slechts 1 vrouw die het pertinent oneens was met deze moord, ook al was ze het met de opvattingen van Kirk oneens. Er kwamen ook slappe betamannetjes voor in het filmpje van ON!, maar zelfs die namen stelling in tegen deze moord.

Ik heb het vaker gezegd: vrouwen zijn als water, afhankelijk van wat je eraan toevoegt heilzaam of toxisch. Vrouwen zijn amoreel (geen mening) en daarom maar al te vaak immoreel (boosaardig, wraakzuchtig). Vooral moderne jonge vrouwen die geen krachtige vader of mannelijke partner kennen of hebben gekend. Of ze nu uit het buitenland komen of uit het binnenland maakt niets uit, het vloeit voort uit de cultuurmarxistische feminisering van westerse samenlevingen.

Bij FvD moeten ze oppassen dat ze niet soortgelijke opvattingen en handelswijzen gaan hanteren als in Amerika t.o.v. buitenlandse studenten. Pro-Palestijnse demonstranten op universiteiten afkomstig uit buitenlandse naties werd ook verweten dat ze zich niet gedragen als goede gasten. Je kan ook zeggen dat je als goede gastheer hun vrijheid van meningsuiting zult respecteren en waarborgen. Dit geldt ook voor domme en ondoordachte meningen!

What's next? Oppakken en deporteren? Laten we leren van de misstanden in het Amerika onder Trump en niet aan rechtse censuur en intimidatie doen hier in NL!

Mike
Ik dacht hetzelfde over deze tweet van fvd. Je kunt ook doorschieten.

Maar om nu gelijk alle vrouwen over 1 kam te scheren... Het is wel meer bij de jonge generatie, daar heb je een punt en ik denk dat de gender hersenspoeling en het feit dat je maar één linkse mening mag hebben of je wordt afgerekend daar debet aan zijn. Vrouwen zijn van nature wel wat gehoorzamer denk ik. Maar zeker niet allemaal.

NAWALT, Not All Women Are Like That. Het grappige is dat ALLE vrouwen menen deze reactie te moeten geven. AWALT, All Women Are Like That.

Mike

NAWALT, Not All Women Are Like That. Het grappige is dat ALLE vrouwen menen deze reactie te moeten geven. AWALT, All Women Are Like That.

Mike
Grappig is pas dat ik altijd al een man wilde zijn 😂. Als ik in deze tijd een tiener zou zijn en iemand had mij een piemel aangeboden dan had ik hem aangenomen. Inmiddels zit ik gelukkig beter in mijn lijf.

En ik zie dat toch echt anders. Je kunt niet 52% van de bevolking over 1 kam scheren... Wat zegt dat over jou als man?

Het zegt dat ik aan mannelijke patroonherkenning doe, iets wat vrouwen niet hebben. Vrouwen hebben een 'hive mind', mannen niet. Er bestaat dus niet zoiets als pure individualiteit bij vrouwen, ze zijn geboren collectivisten.

Mike

Laatst bewerkt:
  • Confused
Waarderingen: Jacq
Ik dacht hetzelfde over deze tweet van fvd. Je kunt ook doorschieten.

Maar om nu gelijk alle vrouwen over 1 kam te scheren... Het is wel meer bij de jonge generatie, daar heb je een punt en ik denk dat de gender hersenspoeling en het feit dat je maar één linkse mening mag hebben of je wordt afgerekend daar debet aan zijn. Vrouwen zijn van nature wel wat gehoorzamer denk ik. Maar zeker niet allemaal.

Mike
Stof tot denken inderdaad. Mensen uitzetten vanwege hun mening is geen goed idee. Er zit wel een agenda achter om steeds meer van dit soort useful idiot studenten naar Nederland te halen.

Op de campussen wordt een open dialoog voeren steeds moeilijker met dit soort mensen om je heen, voor de meer conservatieve student. Dat was ook wat Kirk probeerde te doorbreken.

Hoe is dit op te lossen? Filteren op gedachtegoed sowieso niet. We kunnen wel als land beslissen om de totale hoeveelheid buitenlandse studenten te verkleinen als dat de sfeer in Nederland ten goede komt. Dan lijden de goeden helaas onder de kwaden maar dat zal altijd het geval zijn.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.611
Leden
8.689
Nieuwste lid
Adriaan1960
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan