FvD

Ik vind het een sterke keuze en heb bij de vorige verkiezingen op haar gestemd.

Ze is duidelijk een anti-lijsttrekker en daarom past ze totaal niet in het frame dat de media wil opleggen. Ze is extreem slim en ontwapenend. Moeilijk om zo'n jonge dame die rustig, beleefd en inhoudelijk blijft neer te zetten als nazi. En bovendien: ben benieuwd of ze jongeren aanspreekt.

Ik hoorde van mensen die normaal op pvv of bbb zouden stemmen dat hierdoor een mogelijke stem naar FvD kan gaan. Tuurlijk is dit anekdotisch. Maar we gaan het zien. Ik vind het een ongebruikelijke maar zeer sterke zet. Vergeet niet hoe zwaar Thierry Baudet geframed is. De gemiddelde Nederlander durft niet eens te luisteren wat deze man te vertellen heeft, laat staan het overwegen van een stem. Een echt grote leider als Thierry doet als het nodig is een stap opzij. Nét iets anders dan Geert: die zet anderen opzij.

Ik vind het een sterke keuze en heb bij de vorige verkiezingen op haar gestemd.

Ze is duidelijk een anti-lijsttrekker en daarom past ze totaal niet in het frame dat de media wil opleggen. Ze is extreem slim en ontwapenend. Moeilijk om zo'n jonge dame die rustig, beleefd en inhoudelijk blijft neer te zetten als nazi. En bovendien: ben benieuwd of ze jongeren aanspreekt.

Ik hoorde van mensen die normaal op pvv of bbb zouden stemmen dat hierdoor een mogelijke stem naar FvD kan gaan. Tuurlijk is dit anekdotisch. Maar we gaan het zien. Ik vind het een ongebruikelijke maar zeer sterke zet. Vergeet niet hoe zwaar Thierry Baudet geframed is. De gemiddelde Nederlander durft niet eens te luisteren wat deze man te vertellen heeft, laat staan het overwegen van een stem. Een echt grote leider als Thierry doet als het nodig is een stap opzij. Nét iets anders dan Geert: die zet anderen opzij.
Ook ik vind het sterk van Thierry dat hij niet vasthoudt aan zijn positie. Ik ontmoet ze regelmatig bij landelijke bijeenkomsten en ondanks dat ik me soms kan storen aan iets wat hij doet of zegt, zie ik bij hem, Pepijn, Gideon, Ralph, Simone en andere bekende kopstukken nooit, maar dan ook nooit, iets van concurrentie of wrijving of wat dan ook. Wel tussen anderen, maar nooit tussen hen (ik observeer graag). Het zijn bijzondere mensen waar ik diep respect voor heb want ik doe ze dit niet na en ze offeren er enorm veel voor op. Al die energie die ze er in blijven steken, hun gezinnen waar ze nauwelijks tijd voor hebben. Petje af. Mij zat de moed al in de schoenen na 1 jaar in een lokale commissie... Wat een dom geneuzel over de kleinste details terwijl de stad ten onder gaat. Ik krijg er elke keer error van.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.607
Leden
8.688
Nieuwste lid
Jacq
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan