FvD

Het zou u sieren om afstand te nemen van deze bingokaart.
Het is walgelijk dat u de gek aansteekt met wat er in het hart van onze democratie wordt gezegd.
Ik geef geen steun, maar wil een brief met excuses en de toezegging dat u zich niet zo extremistisch uitlaat.
Dat is een klap in het gezicht van al die volksvertegenwoordigers die uiterste best voor u doen.
Ik schrik er echt van.
 
Het zou u sieren om afstand te nemen van deze bingokaart.
Het is walgelijk dat u de gek aansteekt met wat er in het hart van onze democratie wordt gezegd.
Ik geef geen steun, maar wil een brief met excuses en de toezegging dat u zich niet zo extremistisch uitlaat.
Dat is een klap in het gezicht van al die volksvertegenwoordigers die uiterste best voor u doen.
Ik schrik er echt van.
BINGO :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
Het zou u sieren om afstand te nemen van deze bingokaart.
Het is walgelijk dat u de gek aansteekt met wat er in het hart van onze democratie wordt gezegd.
Ik geef geen steun, maar wil een brief met excuses en de toezegging dat u zich niet zo extremistisch uitlaat.
Dat is een klap in het gezicht van al die volksvertegenwoordigers die uiterste best voor u doen.
Ik schrik er echt van.
Beste Fries, u zit echt in het verkeerde debat hoor.
 
Gideon de Geweldige bij Weltschmerz met volle aandacht voor ritueel misbruik,
25 okt dient hij een motie in om nader onderzoek in te stellen.
Gideon is ook zelf in gesprek met slachtoffers en GGZ-behandelaars die hier ervaring mee hebben.
 
Tot inkeer komen is een zeer groot goed. Iedereen verdient een tweede kans. Deze mensen hebben een jaar later hun 'precipice' bereikt, ze snapten vorig jaar nog niet goed genoeg wat er werkelijk op het spel stond.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.742
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan