FvD

Absoluut niet! Ik heb met Jeroen Sloendregt samengewerkt in mei t/m juli en ga niet persoonlijk op details in, maar laat ik het houden op een verschil in inzichten tussen Jeroen en mij.

Mike
 
Jeroen Sloendregt en Burgerfront lijken helaas te "trappen in" of "kiezen voor" de misinfo nonsens van figuren als Charlie Ward enzo... Erg jammer, want daaruit blijkt dus dat men bezig is met cherry picking op het gebied van bronnen en niet wil toegeven dat ze zelf fouten hebben gemaakt in hun aannames van afgelopen tijd.
 
Jeroen komt net kijken op het gebied van 'complottheorieen', evenals zovele 'patriots' die een jaar geleden tijdens de eerste lockdown niets beters te doen hadden. Het zijn deze lui voor wie de valkuilen en dwaalsporen via Charlie Ward, Simon Parkes, Sacha Stone e.a. zijn opgezet. Het probleem van Jeroen is niet alleen zijn vatbaarheid voor disinfo, maar ook zijn koppigheid om iets aan te nemen van iemand die wel het kaf van het koren kan onderscheiden. Daarnaast is zijn energie TE strijdbaar, iets wat ik ook terugzie bij bijv. Dr. Shiva, Wouter Raatgever e.a., het is allemaal negatieve energie en voedt Het Beest alleen maar. Zoals ik in de uitzending van vanochtend al zei, ik vermoed dat er drank in het spel is en ik weet als geen ander hoe je door drank in een voortdurende loopgravenoorlog met de rest van de wereld kunt belanden.

Mike
 
Het zou zomaar kunnen natuurlijk. Je ziet bij veel mensen helaas toch ook wel een vorm van gekozen naïviteit.. Iets dat voortkomt uit cognitieve dissonantie. Veel mensen weten al jaren dat diverse dingen niet kloppen.. Vaak vanuit het eigen beroep. Denk aan de vele juristen die al jaren het systeem volgen, of aan de vele ambtenaren die ook al jaren voor gemeenten en ministeries werken en allerlei misstanden zien, maar de hoop al hebben opgegeven. Denk aan de zorg die al bijna 2 decennia lang alleen maar ja knikt en akkoord gaat met minder en minder middelen.
Ze vinden het nu moeilijk om voor zichzelf toe te geven dat ze hier eigenlijk gewoon iets mee hadden moeten doen. De samenleving is in deze toestand terecht gekomen door decennia van impliciete toestemming.
 
Niet alleen voor "de Friezen".. Dit is precies hoe we het hele land moeten veranderen.. Bottom Up.
Het kan nog best goed werken ook. Kijk maar naar Amerika, waar een aantal staten nu rechtstreeks tegen de dictatoriale Executieve orders van Biden en zijn cryptonazi's ingaan. En het is succesvol!
 
Niet alleen voor "de Friezen".. Dit is precies hoe we het hele land moeten veranderen.. Bottom Up.
Het kan nog best goed werken ook. Kijk maar naar Amerika, waar een aantal staten nu rechtstreeks tegen de dictatoriale Executieve orders van Biden en zijn cryptonazi's ingaan. En het is succesvol!
Natuurlijk moeten we nationaal correctieve en initiërende referenda krijgen op alle bestuursniveaus.
Dit voorstel is echter specifiek voor Friesland.
 


En dit komt toevallig vandaag naar buiten..
Wel toevallig dat FRANK hier om 17.00 Nederlandse tijd een docu over gaat uitzenden!?
Hij zegt dat er schokkende dingen naar buiten gaan komen. Onder andere over China.

Toeval bestaat niet!

Ragnar
 


En dit komt toevallig vandaag naar buiten..
Wel toevallig dat FRANK hier om 17.00 Nederlandse tijd een docu over gaat uitzenden!?
Hij zegt dat er schokkende dingen naar buiten gaan komen. Onder andere over China.

Toeval bestaat niet!

Ragnar
Heeft het misschien te maken met de verhuizing van de afluisterinstallatie in Burum en de uitrol van 5g?
 
Het lijkt er toch echt op dat er sprake is van een generatiekloof tussen Hiddema en Baudet en Van Haga:



Het kan natuurlijk zijn dat Hiddema nog steeds toneel speelt, maar indien niet het geval is doet hij er verstandiger aan het stokje door te geven aan een nieuwe generatie die zich echt conservatief opstelt en niet progressief rechts. We zagen dit al eerder met o.a. Otten, Eerdmans en Nanninga. We moeten af van dat 'fatsoenlijk rechts'!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.472
Berichten
501.779
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan