FvD

T18ujohg0hj4rhyti8hy3nho1pbyjwhfd.jpg
 
Dit heeft Thierry gisteren in zijn podcast op Forum, gesprek met Van Haga, uitgelegd en gezegd dat dit niet hoefde omdat het niet aan te tonen is.

Dorothé
 
Ons bungalowtje wordt gerenoveerd. Gisteren 3 werkmensen binnen gehad, of te wel in de tuin. Een gesprek met ze aangegaan over hoe ze in corona staan. Nou, ik kan met ze door een deur en ze gaan Forum stemmen.

:)

Dorothé
 
Wat een ontzettend mooi filmpje Medusa heb je hier gepost over FvD.

Ik voel mijn haren op mijn armen rechtop gaan staan, ik voel emotie opkomen, ik voel me op en top trots op Nederland en een Nederlander. Wow, het bloed stroomt door mijn aderen en ik voel dat we id. aan het begin zijn van de strijd, maar dat we strijdvaardig zijn en kunnen winnen. Want er is iemand opgestaan die net als Trump de ogen opent.

Mensen wat een tijd, vreselijk aan de ene kant, geweldig aan de andere kant.

Join this travel........

Dorothé

 
https://www.hartvannederland.nl/nieuws/politiek/baudet-wil-geen-coronatest-ondanks-gesprek-met-besmette-ollongren
 
Voor podcastliefhebbers.
Zuilcast nr. 3: Wybren van Haga over grondrechten, politiegeweld en rekent af met zijn VVD-verleden.
 
Pffff de corrupte media blijft maar praten over besmettingen ! Walgelijk 🤮, gr Assie     Ps gelukkig snapt Baudet het heel goed ...
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.472
Berichten
501.793
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan