FvD

Het was een bewogen week in Den Haag. Tijdens de behandeling van een wetsvoorstel van FVD, barstte de discussie los over buitenlandse financiering van politieke partijen. Vanavond bespreken we hoe het écht zit met Frederik Jansen, Gideon van Meijeren, Ralf Dekker en Thierry Baudet.

00:00 Introductie
01:21 Ralfs wijnmoment
04:00 Belangen
19:05 Ruzie met Klaver
27:14 Politiek en narratieven
33:27 Eerlijk Eten
42:17 Lawfare & Dries
45:53 Parallelle samenleving
47:49 Russische inmenging?
01:03:51 Ondermijning?
01:22:41 Afsluiting

 
Opstaan? Ik ben niet bang voor mijn vijanden en tegenstanders. Ik ben bang voor de mensen die achter Thierry aanliepen en hem lieten vallen bij de eerste de beste haatcampagne van de overheid. De mensen die ineens strategisch massaal Wilders kozen, opgeroepen door
@fuckroeper
types. Ik ben bang voor de indolentie, de domheid en het verraad van de massa, die iedereen die een stap naar voren doet, ten deel valt. Zie de gebroeders de Witt. In dit afgrijselijke land, zijn niet alleen goede mensen, hoewel het er veel zijn, het moeras zit vol slangen en wormen. Vol afgunst en kinnesinne.Dat er iets moet gebeuren is duidelijk. Luister V for Valentine De Echte Man moet opstaan. Briljant!Maar ben ik echt degene die daarin het voortouw moet nemen? Nah. Ik ben niet op en top gezond. Oud ook.Ik steun
@thierrybaudet
en zijn boys. Thierry is jong en sterk en onvermoeibaar. Die verdient mijn steun. Die staat al jaren op, ten koste van alles, terwijl zovelen hem in de steek lieten en laten. Als hij iets van me wil, dan help ik waar ik kan, zolang het mag van mijn vrouw en kinderen.Dat kan ik doen. Zeg het maar. De echte man moet opstaan, maar hij kan het niet alleen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.441
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan