FvD



FvD maakt een mooie klapper vandaag met Candace op hun congres. Een geluklig toeval dat ze haar hebben geboekt nog voor haar gedwongen vertrek bij Daily Wire. Ben benieuwd wat ze vandaag gaat zeggen over het christendom en over Israel. Hoe zullen de FvD'ers hierop reageren, wetende dat er veel 'strategisch stemmende' PVV-aanhangers tussen zitten?

Mike
 


FvD maakt een mooie klapper vandaag met Candace op hun congres. Een geluklig toeval dat ze haar hebben geboekt nog voor haar gedwongen vertrek bij Daily Wire. Ben benieuwd wat ze vandaag gaat zeggen over het christendom en over Israel. Hoe zullen de FvD'ers hierop reageren, wetende dat er veel 'strategisch stemmende' PVV-aanhangers tussen zitten?

Mike

Ik denk dat jij haar optreden wel kan waarderen. De man vrouw rol was een belangrijk thema. Ik vond haar sterk.
 
Vorige week werd de Tweede Kamer opnieuw geconfronteerd met keiharde feiten, ditmaal over de coronavaccins en de Amerikaanse invloed in de VS. Het lijkt alsof ze de waarheid helemaal niet wíllen weten. Maar waarom?
We praten erover bij Forum Inside.

00:00 Introductie
02:05 Ralfs wijnmoment
03:42 Willem-Alexander en Oekraïne
39:12 Candace Owens
49:29 Kinkhoest en vaccins
01:05:02 JFVD Zomerkamp

 
Ik vind dat Thierry best wel voorzichtiger zou kunnen zijn in zijn uitlatingen in de "kamer".en zijn woorden beter moet kiezen.
Hij is nu eenmaal het pispaaltje en ze doen er alles aan om hem onderuit te halen.
Hij moet ze gewoon geen kans geven.
Straks komt er iemand die niet zo snugger is als Thierry en staat met een pistool klaar.
.
 
Ik vind deze Thierry juist helemaal geweldig! Vele malen beter dan de oude Thierry die met Latijnse citaten zijn toespraken omsierde.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.441
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan