FvD

Van Meijeren reageert op Twitter: “Mensenkinderen, wat een intense haat komt er uit Manuel. Had nog nooit van hem gehoord, maar ik voel nu toch compassie met hem en wens hem graag een beetje meer liefde in zijn leven. Verder motiveert het mij vooral om keihard door te gaan in onze belangrijke strijd!”
 
Debat over de toekomst van Tata Steel in de provincie Noord-Holland op 15 mei 2023.

Provinciale Staten draait TATA de duimschroeven aan. Terwijl Groen Staal onhaalbaar en onbetaalbaar is. De conclusie van Statenlid Ralf Dekker: "Wij gaan niet mee in dit staaltje politieke luchtfietserij!"

 
Ik begrijp wel waarom Ralf zo goed ligt bij de vrouwtjes. Hij heeft nl. een hoog 'gezellig rechts'-gehalte.

Mike
 

Amsterdam - Het blijft Thierry Baudet verboden om het coronabeleid te vergelijken met de Holocaust. Dat oordeelde het Gerechtshof Amsterdam vandaag in het hoger beroep in de zaak van CIDI, CJO en vier Holocaustoverlevenden tegen de Forum voor Democratie-voorman. In 2021 noemde hij op sociale media onder anderen ongevaccineerden ’de nieuwe Joden’.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.157
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan