FvD

In deze aflevering van Forum Inside: Thierry Baudet, Ralf Dekker en Europarlementariër Marcel de Graaff bespreken de EU, het CO2-budget, CBDC's en de komst van een 'Tristate City'.


Voorproefje in Alkmaar Heerhugowaard? Chip-city?
alkm.jpg alkm lunarlakechip.jpg
Voor de pedolite gelijk een jongetjes voetbalvereniging dichtbij :mad:

Computer hardware: Intel Lunar Lake-CPU’s krijgen volledig nieuwe architectuur, gericht op laptops.
Er is vast een correlatie met pagan/satanic .... Luna Lake ?
 
Laatst bewerkt:
Voorproefje in Alkmaar? Chip-city?
Bekijk bijlage 20653 Bekijk bijlage 20654
Voor de pedolite gelijk een jongetjes voetbalvereniging dichtbij :mad:

Computer hardware: Intel Lunar Lake-CPU’s krijgen volledig nieuwe architectuur, gericht op laptops.
Er is vast een correlatie met pagan/satanic .... Luna Lake ?
Dat is toch geen Alkmaar maar Heerhugowaard
 
Bedankt voor el correctione! Ik had een 'Looking Glass' momentje voor een van de vele mogelijke toekomsten. Nog meer landjepik schaalvergroting.

Maar voor die tijd wil 'woke' HHW (Christen Demonisch Appel en Christenverlochende Unie) ws de 'Heer' vast al weg hebben, want niets wat die partijen doen heeft nog maar iets te maken met 'christenlijk'. Die hebben de Heer lang geleden de rug toegekeerd door op te roepen 'de tempel vernietigen' met mRNA gifprikjes (he Seegers.... vluchten kan niet meer... er wordt een plekje gereserveerd in Neurenberg... en een gastenverblijf, samen met Bikkers in 1 ruimte), om maar 1 ding te noemen. En 'Hugo' de Prikpooier in de naam wil binnenkort niemand meer, behalve aan de Neurenberg galg. Wie weet bij volgende schaalvergroting ... Alkmaarwaard? :D Of is Alkmaar dat niet waard?

Ik word stiekem toch wel een beetje warm van de fijne Mw. Bikkers van Christusverlochende Unie (Christus zou geen mRNA gif propageren). Het warme gevoel begint alsl vlinders in mijn maag en gaat dan omhoog richting mijn hart, maar neemt dan een afslag via de slokdarm :sick:🤮
 
Thierry Baudet en Ralf Dekker bespreken de staat van het klimaat. Te gast zijn Tom Zwitser en Marcel Crok voor een integrale analyse van de groene agenda en de machten die het publieke debat beïnvloeden.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan