FvD

Gaat maar 5 minuten over Tate en eigenlijk meer over de positie van jonge mannen in de huidige samenleving.

Kort samengevat:
Arrestatie is vreemd en verdacht.
Raar verhaal.
Grappig mannetje en fascinerend fenomeen (Sietske).
Menselijke behoefte aan vrijheid is zo sterk.
E.e.a over zijn grappen.
Linkse mensen begrijpen zijn humor niet.
Hij wil een punt maken; hij sterft nog liever dan dat hij zijn eer en mannelijkheid verliest.
Sietske vraagt zich af of dit een goed voorbeeld is voor mannen : je moet niet trouwen, niet bij je vrouw blijven maar overal een vriendin hebben met wat kindjes.
Over hoe jongetjes al vroeg tot softies worden gemaakt.
 
Waar ik dus al voor vreesde: persoonsverering van Tate. Tate is een moederskindje dat in zijn topschakende pa een goed intellectueel mannelijk rolmodel had, maar helaas bij zijn moeder moest wonen en gefeminiseerd is geraakt, zoals zoveel jongens. Tate is een vreselijk rolmodel voor jonge mannen en moderne conservatieven die zeggen voor het gezin te zijn dienen zich tegen deze opgeschoten puberale blaaskaak uit te spreken.

Mike
 
Waar ik dus al voor vreesde: persoonsverering van Tate. Tate is een moederskindje dat in zijn topschakende pa een goed intellectueel mannelijk rolmodel had, maar helaas bij zijn moeder moest wonen en gefeminiseerd is geraakt, zoals zoveel jongens. Tate is een vreselijk rolmodel voor jonge mannen en moderne conservatieven die zeggen voor het gezin te zijn dienen zich tegen deze opgeschoten puberale blaaskaak uit te spreken.

Mike
Ze kunnen zijn grappen wel waarderen maar persoonsverering heb ik in dit gesprek zeker niet gezien. Meer een analyse van waarom hij zo tot de verbeelding spreekt bij jonge mannen.
 
Weet je wat Thierry en Sietske hadden moeten zeggen? Jonge mannen hebben een mentor nodig, geen player!

Mike
 
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.157
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan