Ze kunnen zelfs in Oekranie zelf worden opgevangen, genoeg plek want in de rest vh land is toch geen oorlog?
Er is geen oorlog, maar een binnenlandse antiterreuractie.Ze kunnen zelfs in Oekranie zelf worden opgevangen, genoeg plek want in de rest vh land is toch geen oorlog?
Uiteraard maar je begrijpt wat ik bedoel toch? In woorden van mainstream normiesEr is geen oorlog, maar een binnenlandse antiterreuractie.
Tuurlijk.Uiteraard maar je begrijpt wat ik bedoel toch? In woorden van mainstream normies![]()
Van de week allerlei oost Europese mensen gezien in de supermarkt, straat etc. Geen Pools sprekenden maar meer richting russisch. En dan zeggen ze in het nieuws dat NL te weinig Oekraïners heeft opgevangen. Het valt me ook op dat ze er best goed uitzien, geen graatmagere veewilderde vluchtelingen of zo
Het referendum is de oorsprong van FVD. Maar we twijfelen over deze nieuwe, verzwakte referendumwet. Onze leden mogen beslissen. In een Lagerhuisdebat krijgen zíj de kans zich uit te spreken vóór of tegen de wet. Een belangrijke dag waar u bij moet zijn! fvd.nl/referendumdebat