FvD

Persoonlijk[bewerken | brontekst bewerken]​

  • Baudet trouwde in januari 1945 met Senta Goverts (1924-2018). Beiden waren in de oorlog betrokken bij verzetswerk tegen de Duitsers. Senta kreeg (voor het uitlenen van haar persoonsbewijs aan de joodse Liny Pajgin) in 1990 de onderscheiding Rechtvaardige onder de Volkeren.[1]
  • Baudet was een fanatiek schaker en begaafd cellist.
  • Baudet was lid van de Maatschappij der Nederlandse Letterkunde.
  • Henri Baudet is de grootvader van de Nederlandse politicus Thierry Baudet.
 
FVD over de gevaren van de nieuwe digitale euro en het verdampen van onze koopkracht vanwege de enorme door de ECB aangewakkerde inflatie:

 
Ik ben me hier een beetje aan het inlezen. Stemt iedereen hier voor FVD? Ik heb zelf dit keer helemaal niet gestemd. Ik geloof er niet meer in :-(
 
Ja, iedereen is hier pro-FvD. De enige echte oppositiepartij. Wie niet stemt is onderdeel van het probleem.

Mike
 
Ja ik vind FVD echt tien keer niks. Dan stem ik nog liever op de SP. Maar ik heb er allang geen vertrouwen meer in. Ik ben zelfvoorzienend en ze zoeken het verder maar uit zonder mij.
 
Another 'wrap up smear'
Ze zijn toch wel wanhopig als ze dit frame gaan gebruiken...

Er wordt altijd op gehamerd dat we heel de letterbakgemeenschap moeten omarmen en iedereen mag vrij zijn om te doen wat tie wil!! Behalve als het Baudet is, als die heaumeaux zou hebben is de wereld te klein :)

Je zou denken dat in deze open tijd het toegegejuichd zou worden als blijkt dat een populair kamerlid niet alleen getrouwd is maar ook nog aan de herenliefde doet!
 
Ze zijn toch wel wanhopig als ze dit frame gaan gebruiken...

Er wordt altijd op gehamerd dat we heel de letterbakgemeenschap moeten omarmen en iedereen mag vrij zijn om te doen wat tie wil!! Behalve als het Baudet is, als die heaumeaux zou hebben is de wereld te klein :)

Je zou denken dat in deze open tijd het toegegejuichd zou worden als blijkt dat een populair kamerlid niet alleen getrouwd is maar ook nog aan de herenliefde doet!
Snap er onderhand he-le-maal NIETS meer van.
Dat zou toch juist extra veel bonuspunten voor Thierry moeten opleveren ?
Houden van mensen van hetzelfde geslacht duidt nu dus ook op homosexualiteit ?
Iedereen 'uit de kast' 🤪
 
Snap er onderhand he-le-maal NIETS meer van.
Dat zou toch juist extra veel bonuspunten voor Thierry moeten opleveren ?
Houden van mensen van hetzelfde geslacht duidt nu dus ook op homosexualiteit ?
Iedereen 'uit de kast' 🤪
Als ze je slecht willen framen is zelfs de grootste daad van barmhartigheid een aanslag tegen de menselijkheid :-(
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Surv

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.171
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan