FvD

Het is teleurstellend dat mensen het terecht vinden dat Baudet voor de rechter moet verschijnen voor het maken van een historische vergelijking.
Teleurstellend ja kon je dit verwachten ja
Nederland bestaat voor 80% uit NSB'ers en die willen niet dat hun gedachtegoed herhaald wordt door hun tegenstander...
 
Krijg net mailtje, nummer 9917x, dus bijna 100.000! ;-)
Geen idee waar de nummering begon, maar ik zat net voor de 50.000 leden en heb nummer 918xx (lid sinds 3 november 2021). Dus je aanname klopt helaas niet voor dit moment (maar komt nog wel).
 
Geen idee waar de nummering begon, maar ik zat net voor de 50.000 leden en heb nummer 918xx (lid sinds 3 november 2021). Dus je aanname klopt helaas niet voor dit moment (maar komt nog wel).
he jammer! Dan zijn ze in ieder geval niet bij 1 begonnen met hun leden nummers.
 
Geen idee waar de nummering begon, maar ik zat net voor de 50.000 leden en heb nummer 918xx (lid sinds 3 november 2021). Dus je aanname klopt helaas niet voor dit moment (maar komt nog wel).
Misschien de al gebruikte lid nummers van de deserteurs die ze om een of andere reden niet gebruiken
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.184
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan