Frustratie Topic

Zo, we gaan zo naar de buurtborrel. Partner is er inwendig klaar voor dat als mensen zeggen dat ze moeite hebben met ''ongevaccineerden'' in hun nabijheid, dat hij dan gaat. Hij heeft me wel beloofd dat hij dan nog eerst even zwaait naar mij, maar dan hoeft hij verder niks tegen me te zeggen. In feite gaat het helemaal nergens over, maar ja. En ik ga niet weg, kom op zeg. Die lui die daar moeite mee hebben moeten zichzelf opsluiten.
 
Het viel dus niet mee, allemaal koekwauzen. Blij met prik en ook vindend dat ieder dat zou moeten doen.

Allemaal lost cases :-(
Vervelend :(
Valt me op dat heel veel geprikten (gelukkig niet allemaal) toch vrij dwingend kunnen reageren dat ook jij toch echt een prik moet gaan halen.

Vriendin van mij is als enigste in haar familie niet gevaxxt maar heeft het toch best zwaar nu aangezien haar familie maar door blijft drammen dat zij het ook moet.
Weet niet of ze dat wel heel lang gaat volhouden maar we zullen zien.
 
Het viel dus niet mee, allemaal koekwauzen. Blij met prik en ook vindend dat ieder dat zou moeten doen.

Allemaal lost cases :-(
Same here... hoop dat er toch nog wel mensen overblijven die er niet aan mee willen doen. Er waren ook genoeg mensen niet op de happening waar ik gisteren was. Misschien waren dat de ongevaxten in mijn buurt. Misschien hadden wij/had ik ook zo slim moeten zijn.
 
Vervelend :(
Valt me op dat heel veel geprikten (gelukkig niet allemaal) toch vrij dwingend kunnen reageren dat ook jij toch echt een prik moet gaan halen.

Vriendin van mij is als enigste in haar familie niet gevaxxt maar heeft het toch best zwaar nu aangezien haar familie maar door blijft drammen dat zij het ook moet.
Weet niet of ze dat wel heel lang gaat volhouden maar we zullen zien.
@Angelface ja de geprikten hebben het niet eens door denk ik hoe dwingend ze zijn. Vriend vriend begon over hun restaurantbezoek wat ze eerder wel eens deden in hun vaste restaurant en die vriend zei: hoe moet dat dan nu? Trekt vriend zijn grens en zegt die vriend dat hij geen discussie wil: alsof mijn vriend een discussie wilde. Dat wil hij ook al helemaal niet.
 
Same here... hoop dat er toch nog wel mensen overblijven die er niet aan mee willen doen. Er waren ook genoeg mensen niet op de happening waar ik gisteren was. Misschien waren dat de ongevaxten in mijn buurt. Misschien hadden wij/had ik ook zo slim moeten zijn.
Het viel dus niet mee, allemaal koekwauzen. Blij met prik en ook vindend dat ieder dat zou moeten doen.

Allemaal lost cases :-(
De meeste gevaxten gaan naar feestjes ed, wn voor iemand met verstand is geen reet meer aan ze praten over 3 dingen, de eerste prik de tweede prik en ongeprikten, hun hersenen hebben geen andere opties meer.
 
De meeste gevaxten gaan naar feestjes ed, wn voor iemand met verstand is geen reet meer aan ze praten over 3 dingen, de eerste prik de tweede prik en ongeprikten, hun hersenen hebben geen andere opties meer.
Ja en als die sociale dingen maar doorgang kunnen hebben. Die ene heeft zich dus laten prikken omdat ze zo graag danst met haar man en die ander die zit op een koor en kennelijk moest iedereen daar ook gevaxed worden. Echt niet normaal die druk zeg. Dat koor zingt mooi vind ik overigens: we gingen naar de kerstuitvoeringen. Ze zingen in de kerk. Iemand zei daarover op de borrel dat die koren in de kerk helaas zingen in omgevingen waar ook ongevaxten komen (in de kerk dus). Gelukkig maar dat het kennelijk daar nog niet 100 procent verplicht is om gevaxed te zijn kennelijk. Voor hoe lang nog dan.
 
Ja en als die sociale dingen maar doorgang kunnen hebben. Die ene heeft zich dus laten prikken omdat ze zo graag danst met haar man en die ander die zit op een koor en kennelijk moest iedereen daar ook gevaxed worden. Echt niet normaal die druk zeg. Dat koor zingt mooi vind ik overigens: we gingen naar de kerstuitvoeringen. Ze zingen in de kerk. Iemand zei daarover op de borrel dat die koren in de kerk helaas zingen in omgevingen waar ook ongevaxten komen (in de kerk dus). Gelukkig maar dat het kennelijk daar nog niet 100 procent verplicht is om gevaxed te zijn kennelijk. Voor hoe lang nog dan.
Ik denk dat er veel gevaxten zijn die het gedaan hebben om van het gezeur af te zijn, nu is, het blijkbaar net als ex rokers het meest rotte volk wat er is gemiddeld genomen.

Gelukkig zijn ze nog niet zover dat ze kerken kunnen dwingen aan de QR mee te doen, maar reken maar dat ze Grondwet wijzigingen van plan zijn als, ze de kans krijgen.

Er zullen gevaxten tot inkeer komen maar niet zonder harde tegenslagen de druk binnen de gemuteerde gemeenschap is hoog en ze gaan heel ver om gelijk te krijgen.
Zelfs vanuit een ziekenhuis bed proberen ze druk uit te
oefenen en schuld gevoel te projecteren....
Dagelijks zichtbaar hier......
Maar het ivm verslaafde veulen drukt op knopje uit en dartelt vrolijk rond...
 
@Angelface ja de geprikten hebben het niet eens door denk ik hoe dwingend ze zijn. Vriend vriend begon over hun restaurantbezoek wat ze eerder wel eens deden in hun vaste restaurant en die vriend zei: hoe moet dat dan nu? Trekt vriend zijn grens en zegt die vriend dat hij geen discussie wil: alsof mijn vriend een discussie wilde. Dat wil hij ook al helemaal niet.
Gewoon duidelijk je grens aangeven.
Heb ik ook gedaan met een goede vriend van mij, ga of beter gezegd ging regelmatig met hem ergens uit eten, maar heb nu duidelijk gezegd dat ik niet mee ga werken aan dat QR gedoe en als hij dat wel wenst te doen hij maar of alleen moet gaan of met iemand anders want IK ga niet.
Gelukkig begint hij nu heel langzaam ook wel in te zien dat het toch wel "vreemd" is allemaal.
 
Gewoon duidelijk je grens aangeven.
Heb ik ook gedaan met een goede vriend van mij, ga of beter gezegd ging regelmatig met hem ergens uit eten, maar heb nu duidelijk gezegd dat ik niet mee ga werken aan dat QR gedoe en als hij dat wel wenst te doen hij maar of alleen moet gaan of met iemand anders want IK ga niet.
Gelukkig begint hij nu heel langzaam ook wel in te zien dat het toch wel "vreemd" is allemaal.
Ja inderdaad je hebt gelijk: duidelijk grens aangeven: dat had mijn vriend inderdaad gedaan met de expliciete vermelding erbij dat hij onwrikbaar is in zijn standpunt. Fijn dat die vriend van jou inziet dat het toch wel ''vreemd'' is allemaal. Het punt is dat als 90 % van de mensen het eens is over iets, en jij niet, dan ben jij de spelbreker.
 
Laatst bewerkt:
Oke, ik moet even stoom afblazen, het stoom komt me zowat uit de oren :mad:

Mijn ouders kregen vandaag een oproep voor de griepprik, maar dat niet alleen.
Er zat ook een uitnodiging bij voor een pneumokokken prik bij, dus in totaal twee prikken. Inclusief een bangmaakverhaal.
WTF, zijn er nog niet genoeg doden gevallen ofzo? :mad:

Wat dachten ze, ze zijn niet gekomen voor de covid euthenasie prik dus geven we er maar een andere naam aan en dan komen ze vast wel?!

Ik ga nu verder met tot tien tellen............
 
Oke, ik moet even stoom afblazen, het stoom komt me zowat uit de oren :mad:

Mijn ouders kregen vandaag een oproep voor de griepprik, maar dat niet alleen.
Er zat ook een uitnodiging bij voor een pneumokokken prik bij, dus in totaal twee prikken. Inclusief een bangmaakverhaal.
WTF, zijn er nog niet genoeg doden gevallen ofzo? :mad:

Wat dachten ze, ze zijn niet gekomen voor de covid euthenasie prik dus geven we er maar een andere naam aan en dan komen ze vast wel?!

Ik ga nu verder met tot tien tellen............
Zijn je ouders van plan er gehoor aan te geven?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.778
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan