Frustratie Topic

Jij krijgt vast nog een hele schaapskudde onder je hoede...
Schapen prima als het van die wollige zijn🤣🤣🤣🤣 de bijwerkingen van hulp met ivm zijn me te heftig...ik kon haar ook niet op straat laten staan zonder echt hulp en perspectief,
Het is dus idd enigszins uit de hand gelopen...
Stofzuigen dweilen afwassen en koken kan ze goed dus heb ik nog meer vrijetijd 🤣🤣🤣🤣
Gelukkig is hier alles boven de pensioen leeftijd zo'n beetje dus, daar heb ik geen last mee, zijn trouwens allemaal ook niet gemodificeerd, en vanavond bbq met een 40 lokale wappies....
 
Schapen prima als het van die wollige zijn🤣🤣🤣🤣 de bijwerkingen van hulp met ivm zijn me te heftig...ik kon haar ook niet op straat laten staan zonder echt hulp en perspectief,
Het is dus idd enigszins uit de hand gelopen...
Stofzuigen dweilen afwassen en koken kan ze goed dus heb ik nog meer vrijetijd 🤣🤣🤣🤣
Gelukkig is hier alles boven de pensioen leeftijd zo'n beetje dus, daar heb ik geen last mee, zijn trouwens allemaal ook niet gemodificeerd, en vanavond bbq met een 40 lokale wappies....
Ja kun je wel stellen van uit de hand gelopen Sailor!
Zolang het goed voelt, is het ok.
Apart: zoveel niet gmo-wappies bij elkaar.
Je zou bijna zeggen dat het afgesproken is, maar het klinkt toch redelijk ''random''.
 
Ja kun je wel stellen van uit de hand gelopen Sailor!
Zolang het goed voelt, is het ok.
Apart: zoveel niet gmo-wappies bij elkaar.
Je zou bijna zeggen dat het afgesproken is, maar het klinkt toch redelijk ''random''.

De Gemeenschap hier is 200 of zo, dwz een dorp met boeren eromheen, redelijk gesloten en zelfvoorzienend er is geen winkel km of 8 verderop GMO wappies zijn ze van nature hier, de de importeerden zullen wel meer GMO zijn denk ik.
Verder voelt het goed met Roos in de buurt zie wel hoe het verder loopt.

Zon dartelend veulen is best een vrolijk gezicht, zeker voor een ouwe bok (midden 50 ) 🤣🤣
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Stop waking up the sheep, wake up the lions

De schapen komen nog van een koude kermis thuis als ze blijven slapen.
Maar ieder schaap wat wakker wordt voor de klap komt vanzelf naar je toe, wel oppassen soms blijven ze 🤣🤣
Daar was ik mee gestopt maar de gesprekken gaan er altijd over :unsure: Als enige niet gemodificeerde zit ik midden in de kudde. Oordoppen indoen :LOL:
 
Er is ook positief nieuws af en toe.

Was vandaag bij een bedrijf op bezoek.

1 contact persoon gevaxt maar mordicus tegen QR code, dus dat scheelt iets,
maar een ander contact. Was hij (nog nooit, nergens mee) gevaxineerd, zijn vrouw niet, zijn 4 kinderen niet (jongste dochter 15) en ook hij was tegen QR :)

Was een gezellig bezoek met gelijkgestemden :)
 
8 oktober bedrijfsfeest. Helaas moet je een vinkje kunnen overleggen middels de coronacheckerapp. Ik heb deze niet en ga hem ook niet installeren. Dan maar geen feest. Ik wil leven met vertrouwen, niet met controle. Als ik ziek ben, blijf ik wel thuis.
same here. 4 oktober afdelingsuitje. Ik had bij de uitnodiging al meteen aangegeven dat ik niet kon, voelde de bui al aankomen. En vandaag inderdaad bericht over QR code. Enige andere wakkere collega heeft zich afgemeld, dat hij niet wenst mee te werken aan deze apartheid die medisch nergens op slaat! 💪
 
Buurvrouw begint in berichtenwisselingen elke keer weer over corona.

Nu dit weer:

''Kennissen van mij waren laatst zo ziek van Coronabesmetting.
Ondanks dat beiden volledig gevaccineerd waren.''

Eerst wilde ik zeggen: ''ondanks of dankzij?'' (maar toch maar niet gedaan want dan krijg je die eindeloze discussies). Ik heb maar gelijk het plaatje gestuurd over Israel over de bij elke vaccinatieronde oplopende aantallen coronagevallen uit een eerder bericht van Decem hier op het forum https://www.fatsforum.nl/threads/israel-een-proeftuin-voor-heel-de-wereld.4135/page-5#post-336090 :

viel mee wat ik terugkreeg aan reactie van haar: ''bijzonder''.

Normaal duikelen onze berichten over elkaar heen en praten langs elkaar heen lijkt wel.
Geen idee of er nu iets indaalt.
Denk het niet, maar je weet het maar nooit.
En dan nog: dan is het geen fijn inzicht want die vaccinaties zitten er al in.

Bekijk bijlage 4072
Krijg dit terug van de buurvrouw in reactie op het plaatje met de pieken hierboven:

''In Israel zijn alleen de israeliers gevaccineerd en de palestijnen niet las ik. Maar 66% is gevaccineerd. Geen wonder dat het oploopt.
Ben ook benieuwd wat er hier straks gaat gebeuren. In principe kunnen wij straks overal weer heen met de corona-app. Maar ook daar zal weer mee gesjoemelt worden.''
 
Krijg dit terug van de buurvrouw in reactie op het plaatje met de pieken hierboven:

''In Israel zijn alleen de israeliers gevaccineerd en de palestijnen niet las ik. Maar 66% is gevaccineerd. Geen wonder dat het oploopt.
Ben ook benieuwd wat er hier straks gaat gebeuren. In principe kunnen wij straks overal weer heen met de corona-app. Maar ook daar zal weer mee gesjoemelt worden.''
Mooi he ze, weten het altijd hun kant op te draaien, de Arabieren in de zogenaamde Palestijnse gebieden tellen zelf en Gaza ook, Israël is 80% globaal gevaxt incl Arabische bevolking en dat is ook zichtbaar in de ziekenhuizen daar veel Pfizer variant
 
Vriendin zegt net dat ze begrijpt dat de FDA zink, Vit d en NAC gaan verbieden. Vriendin wil net bij iherb Vit. d bestellen en alles was out of stock of gewoon niet meer te koop.
 
Partner zit nu een heel lijstje met voor hem steekhoudende dingen op een rijtje te zetten i.v.m. zijn coronamaatregelstandpunten. We gaan morgen naar een buurtborrel. Je weet gewoon dat je aan de tand gevoeld gaat worden. Eigenlijk erg als je je zo zit voor te bereiden, maar ik begrijp hem wel. 1 van de dingen die hij net zei: ''voor het eten van een frikandel heb je geen kwartier nazorg nodig''. Ook skandeert hij een paar keer dreigend achter elkaar (om de stupiditeit te onderstrepen): ''je hoeft je niet te laten vaccineren, maar dat heeft wel consequenties''.
 
Laatst bewerkt:
Partner zit nu een heel lijstje met voor hem steekhoudende dingen op een rijtje te zetten i.v.m. zijn coronamaatregelstandpunten. We gaan morgen naar een buurtborrel. Je weet gewoon dat je aan de tand gevoeld gaat worden. Eigenlijk erg als je je zo zit voor te bereiden, maar ik begrijp hem wel. 1 van de dingen die hij net zei: ''voor het eten van een frikandel heb je geen kwartier nazorg nodig''. Ook skandeert hij een paar keer dreigend achter elkaar (om de stupiditeit te onderstrepen): ''je hoeft je niet te laten vaccineren, maar dat heeft wel consequenties''.
Ik heb er een die altijd werkt..
Ik kan altijd nog een vaccin nemen, wat is jou plan b

De ellende die die prik pooier veroorzaakt is idioot, en het gaat maar door.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.734
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan