Frustratie Topic

Ojee. Deze ochtend had ik per ongeluk berichten over Antibody Dependent Enhancement (ADE) en van het RIVM over dat gevaccineerden niet meer bestand zijn tegen nieuwe varianten naar mijn gevaccineerde buurvrouw gestuurd, die bedoeld waren voor iemand anders. Eerder had ik nog wat discussies met haar toen ze nog niet gevaccineerd was. Toen was het politieke klimaat allemaal nog niet zo beladen als nu. En nu is ze gevaccineerd. Haar reactie was dat de gevaccineerden schijnbaar al op 11 augustus dood hadden moeten zijn kennelijk, dat de coronavaccinaties nu toch gewoon bij de griepprik inbegrepen gaan worden, dat ´we van de rechten die we willen hebben de consequenties moeten aanvaarden´ en ze wreef me nog even in dat het toch wel leuk was dat ze weer in Duitsland heeft kunnen shoppen. Ik heb het gesprek geprobeerd een wending te geven zo goed en zo kwaad. En uiteindelijk was het toch wel een goede berichtenwisseling over dat ik de oude contacten over en weer wel mis (bezoeken over en weer en zo en uitjes samen). Eerder heb ik dat nog niet zo goed tegen haar kunnen zeggen eigenlijk. Maar dat gelul over ´rechten willen hebben´ dat is uiterst toxisch natuurlijk. Daar heb ik toch wel even over gezegd dat mensenrechten onvervreemdbaar zijn en dat daar alleen door dictaroriale regimes aan getornd wordt. En ook dat met haar discussieren over die vaccinaties weinig zin heeft omdat de werelden zover uit elkaar liggen. Plus die vaccinatie zit er toch al in bij haar. En ook: inmiddels is een discussie erover niet waardevrij en zwaar politiek beladen ook, waar het vroeger gewoon een persoonlijke afweging was. Ik heb gezegd dat ik hoop dat ze nog lang mijn buurvrouw blijft. Tja, waar gaat dit allemaal verder over. Dat politieke gif. Bah.
Buurvrouw begint in berichtenwisselingen elke keer weer over corona.

Nu dit weer:

''Kennissen van mij waren laatst zo ziek van Coronabesmetting.
Ondanks dat beiden volledig gevaccineerd waren.''

Eerst wilde ik zeggen: ''ondanks of dankzij?'' (maar toch maar niet gedaan want dan krijg je die eindeloze discussies). Ik heb maar gelijk het plaatje gestuurd over Israel over de bij elke vaccinatieronde oplopende aantallen coronagevallen uit een eerder bericht van Decem hier op het forum https://www.fatsforum.nl/threads/israel-een-proeftuin-voor-heel-de-wereld.4135/page-5#post-336090 :

viel mee wat ik terugkreeg aan reactie van haar: ''bijzonder''.

Normaal duikelen onze berichten over elkaar heen en praten langs elkaar heen lijkt wel.
Geen idee of er nu iets indaalt.
Denk het niet, maar je weet het maar nooit.
En dan nog: dan is het geen fijn inzicht want die vaccinaties zitten er al in.

1632240877400.png
 
Het maakt niet uit wat ik zeg. Ik ben overigens al lang niet meer anderen aan het 'wakker' maken. Dat heeft averechts gewerkt. Ze sprongen letterlijk voor me opzij omdat ik niet aan die idiote 1,5 meter doe.
Opmerking op werk: "Zucht.... wat ben je toch weer pessimistisch. Corona is bijna weg. Ik zou je aanraden om toch maar eens de krant te lezen. Daar kan je echt wat van opsteken."
🤬
Ik schrijf hier maar niet op wat ik denk. M'n bloed kookt. Ik dacht dat het me niet meer kon schelen door anders erover te denken. Maar helaas, het is niet gelukt. Na 1,5 jaar dit gezeik aan te horen.
 
Het maakt niet uit wat ik zeg. Ik ben overigens al lang niet meer anderen aan het 'wakker' maken. Dat heeft averechts gewerkt. Ze sprongen letterlijk voor me opzij omdat ik niet aan die idiote 1,5 meter doe.
Opmerking op werk: "Zucht.... wat ben je toch weer pessimistisch. Corona is bijna weg. Ik zou je aanraden om toch maar eens de krant te lezen. Daar kan je echt wat van opsteken."
🤬
Ik schrijf hier maar niet op wat ik denk. M'n bloed kookt. Ik dacht dat het me niet meer kon schelen door anders erover te denken. Maar helaas, het is niet gelukt. Na 1,5 jaar dit gezeik aan te horen.
Misschien de wijze woorden van Jezus in het achterhoofd houden?

'Vader, vergeef het ze, want ze weten niet wat ze doen'​

 
Buurvrouw begint in berichtenwisselingen elke keer weer over corona.

Nu dit weer:

''Kennissen van mij waren laatst zo ziek van Coronabesmetting.
Ondanks dat beiden volledig gevaccineerd waren.''

Eerst wilde ik zeggen: ''ondanks of dankzij?'' (maar toch maar niet gedaan want dan krijg je die eindeloze discussies). Ik heb maar gelijk het plaatje gestuurd over Israel over de bij elke vaccinatieronde oplopende aantallen coronagevallen uit een eerder bericht van Decem hier op het forum https://www.fatsforum.nl/threads/israel-een-proeftuin-voor-heel-de-wereld.4135/page-5#post-336090 :

viel mee wat ik terugkreeg aan reactie van haar: ''bijzonder''.

Normaal duikelen onze berichten over elkaar heen en praten langs elkaar heen lijkt wel.
Geen idee of er nu iets indaalt.
Denk het niet, maar je weet het maar nooit.
En dan nog: dan is het geen fijn inzicht want die vaccinaties zitten er al in.

Bekijk bijlage 4072
Ik heb per ongeluk gisteren onderstaande video weer naar buurvrouw gestuurd, was voor iemand anders bedoeld. In die messenger kan ik een bericht aan haar geschreven kennelijk niet meer weghalen. Tja, dan zij het zo. Ze heeft nog niet gereageerd. Ik heb ook nog niet mijn excuses gemaakt. Ik weet bijna niet meer wat ik moet zeggen.
 
Ik heb per ongeluk gisteren onderstaande video weer naar buurvrouw gestuurd, was voor iemand anders bedoeld. In die messenger kan ik een bericht aan haar geschreven kennelijk niet meer weghalen. Tja, dan zij het zo. Ze heeft nog niet gereageerd. Ik heb ook nog niet mijn excuses gemaakt. Ik weet bijna niet meer wat ik moet zeggen.

En ze heet Erika 😇😇
 
En ze heet Erika 😇😇
Nee ze heet geeneens Erika. Ik baal wel een beetje. Maar ja, eigen schuld. Moet ik maar op de blaren zitten. Geen idee of ze er nog wat op gaat zeggen. Het is wel al vaker geweest dat ik berichten naar haar stuurde die naar die ander moesten gestuurd worden. Wat stom.
 
Nee ze heet geeneens Erika. Ik baal wel een beetje. Maar ja, eigen schuld. Moet ik maar op de blaren zitten. Geen idee of ze er nog wat op gaat zeggen. Het is wel al vaker geweest dat ik berichten naar haar stuurde die naar die ander moesten gestuurd worden. Wat stom.
Als het zo'n type is, wat overal boos of zich snel beledigd voelt een extra adresboek maken voor..... Oneerbiedig .... zeikers.
 
Als het zo'n type is, wat overal boos of zich snel beledigd voelt een extra adresboek maken voor..... Oneerbiedig .... zeikers.
Nee ze is niet snel overal boos over, maar elke keer probeert ze het gesprek wel richting mondkapjes en hoe erg het virus is te manouvreren naar verloop van tijd, implicerend dat ik nou toch echt maar eens dit en dat onder ogen moet zien. Haar missie naar mij is diametraal de andere kant op als die van mij richting haar al hou ik me meestal maar in naar haar. Maar dan toch, het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
Probleem is dat ik soms vergeet de messenger op de persoon te zetten met wie ik wil converseren. Zit ik gewoon nog met de vorige te chatten...
 
Als het lukt om eerst tot 10 te tellen. Ik kom niet verder dan 1 😁🤦‍♀️
Stop waking up the sheep, wake up the lions

De schapen komen nog van een koude kermis thuis als ze blijven slapen.
Maar ieder schaap wat wakker wordt voor de klap komt vanzelf naar je toe, wel oppassen soms blijven ze 🤣🤣
 
Nee ze is niet snel overal boos over, maar elke keer probeert ze het gesprek wel richting mondkapjes en hoe erg het virus is te manouvreren naar verloop van tijd, implicerend dat ik nou toch echt maar eens dit en dat onder ogen moet zien. Haar missie naar mij is diametraal de andere kant op als die van mij richting haar al hou ik me meestal maar in naar haar. Maar dan toch, het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
Probleem is dat ik soms vergeet de messenger op de persoon te zetten met wie ik wil converseren. Zit ik gewoon nog met de vorige te chatten...
Kortom een type wat in de rij staat voor een rude Awakening of erger als ze geprikt is zonder ivm
 
Stop waking up the sheep, wake up the lions

De schapen komen nog van een koude kermis thuis als ze blijven slapen.
Maar ieder schaap wat wakker wordt voor de klap komt vanzelf naar je toe, wel oppassen soms blijven ze 🤣🤣
Jij krijgt vast nog een hele schaapskudde onder je hoede...
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan