Frustratie Topic

Soms, echt soms grrrrr..

Er zijn maar weinig mensen wakker in mijn omgeving, de meeste verkeren echt volledig in coma maar die paar die zeggen of denken wakker te zijn zorgen er ook wel voor dat mijn nekharen soms rechtovereind gaan staan.
De 1 laat zich toch maar testen voor de vakantie naar het buitenland, want "ik kan nu nog op vakantie, straks niet meer".
Een ander is het gedoe zat en besluit het vaccin te nemen om van het gedoe af te zijn.
Weer een ander laat zich testen omdat een ander zegt dat het moet.
En dan de reacties er nog bij "ja ik weet dat het niet goed is en ik zo de maatregelen in stand blijf houden"
Moedeloos en gefrustreerd wordt je er van, zo komen we hier toch nooit uit?!
Af en toe 🥴😡

Zo, dat ben ik kwijt, en weer dooooooorrrr..
241730682_4261372190644324_7197594663276547476_n.jpg
 
Gisteren te horen gekregen dat we ongevaccineerd niet meer welkom zijn bij schoonouders. Waarom ze dat vertellen op de verjaardag van mijn kind en dus wel gewoon hier komen is mij een raadsel. Ik was woest en het is pijnlijk. Gelukkig wel gesteund door vrienden/familie die er waren (ook die zich wel hebben laten vaccineren). Ze schrokken alleen omdat ik helemaal door het lint ging.
 
Gisteren te horen gekregen dat we ongevaccineerd niet meer welkom zijn bij schoonouders. Waarom ze dat vertellen op de verjaardag van mijn kind en dus wel gewoon hier komen is mij een raadsel. Ik was woest en het is pijnlijk. Gelukkig wel gesteund door vrienden/familie die er waren (ook die zich wel hebben laten vaccineren). Ze schrokken alleen omdat ik helemaal door het lint ging.
Dit heet echt ''party poop''-en, vreselijk voor jullie.
 
Gisteren te horen gekregen dat we ongevaccineerd niet meer welkom zijn bij schoonouders. Waarom ze dat vertellen op de verjaardag van mijn kind en dus wel gewoon hier komen is mij een raadsel. Ik was woest en het is pijnlijk. Gelukkig wel gesteund door vrienden/familie die er waren (ook die zich wel hebben laten vaccineren). Ze schrokken alleen omdat ik helemaal door het lint ging.
Dan hoeven je gevaccineerd ook niet meer bij jou te komen lijkt me zo.jammer voor je kindje
 
Ik moet even gillen hier aaaaaaghhhh en waarom? Ik word niet goed van mensen die wakker zijn maar denken dat het nooit meer goed komt. zojuist gesprek met broer, hartsikke wakker al maandenlang maar zoo zooo mega negatief. Zegt ie ja onvermijdelijk die prik, we ontkomen er echt niet aan. Mijn antwoord: jawel hoor ik geloof nog in een ommekeer, onderschat de Goddelijke macht niet broer.

Zijn antwoord: hahahahahahaha

maw, jij bent zo naief als je nog denkt dat dit ooit goedkomt.
 
Ik dacht, of beter gezegd had de illusie nog dat mensen van allochtone afkomst niet zo heel happig waren op de fuckzinazies.
Maar zag gisteravond een filmpje op FB van mijn Turkse buurvrouw dat ze in een prikcentrum was waarin ze haar zoon liet euthanaseren uh vaccineren.
En ja, dit werd volop gefilmd, zucht.
Oke, ben ik ook weer uit die droom geholpen.
 
Ik dacht, of beter gezegd had de illusie nog dat mensen van allochtone afkomst niet zo heel happig waren op de fuckzinazies.
Maar zag gisteravond een filmpje op FB van mijn Turkse buurvrouw dat ze in een prikcentrum was waarin ze haar zoon liet euthanaseren uh vaccineren.
En ja, dit werd volop gefilmd, zucht.
Oke, ben ik ook weer uit die droom geholpen.
Misschien dat de Turken in NL wat meer ''geciviliseerd'' (lees: afgestompt) zijn dan de Marokkanen in NL (wat vaak Berbers zijn): bij mij op het werk heeft een Marokkaanse collega het opgenomen voor de ongevaccineerden in de OndernemingsRaad. En goed ook.
 
Misschien dat de Turken in NL wat meer ''geciviliseerd'' (lees: afgestompt) zijn dan de Marokkanen in NL (wat vaak Berbers zijn): bij mij op het werk heeft een Marokkaanse collega het opgenomen voor de ongevaccineerden in de OndernemingsRaad. En goed ook.
Ja zou kunnen, geen idee. Had niet verwacht dat ze zelf de prik zouden gaan halen laat staan hun kinderen. Maarja in deze tijd hoef je je nergens meer over te verbazen.
Wel top dat je Marokkaanse collega het zo voor de ongevaccineerden heeft opgenomen (y)
 
Ja inderdaad.
In deze tijd leer je heel veel mensen pas echt kennen.
Ja en mensen ook zichzelf. Het perspectief verandert. Je hoorde dan vroeger zeggen: in de Westerse wereld gaat het zo goed dat je je niet kunt voorstellen dat het ook anders kan gaan. Nou, we gaan het misschien mogelijk meemaken. Liever niet, maar ja. Misschien dat het ergens goed voor is. Dingen waren al niet goed. En in die zin wordt dat nu wel helderder.
 
Misschien dat de Turken in NL wat meer ''geciviliseerd'' (lees: afgestompt) zijn dan de Marokkanen in NL (wat vaak Berbers zijn): bij mij op het werk heeft een Marokkaanse collega het opgenomen voor de ongevaccineerden in de OndernemingsRaad. En goed ook.
Kan weleens kloppen hoor.
mijn projectleider is ook een Marokkaanse en is hartstikke wakker. Volgens haar kent zij alleen maar marokkanen die niet meegaan en niet hebben gevaccineerd. Zij heeft een behoorlijk groot netwerk. Ze vertelde ook dat er in een marokkaanse moskee door het bestuur werd geopperd( advies vanuit de gemeente)om alleen nog gevaccineerden binnen te laten bidden en ongevaccineerd buiten bidden. Nou ze hebben dit heeeeel snel weer teruggedraaid omdat er een gigantische weerstand was vanuit de gemeenschap, ook op online platforms. Die moskee werd met de grond gelijk gemaakt.
 
Reactie op Mik

Jawel hoor. Bij mij is iedereen gewoon welkom. Het is een pijnlijke les als ‘Judas’ je familie blijkt te zijn maar ik heb gezegd dat ik niemand uitsluit dus dat ga ik ook niet doen. Ze moeten alleen eerst met zichzelf in het reine komen voordat ze ons weer durven te spreken denk ik.
 
Reactie op Mik

Jawel hoor. Bij mij is iedereen gewoon welkom. Het is een definitieve' les als 'Judas je familie bleek te zijn maar ik heb gezegd dat ik niemand uit dus dat ga ik ook niet doen. Ze moeten eerst eerst met zichzelf in het reine komen ze eerst ons weer durven te spreken ik.
Ah ja, ook weer zo, wel erg moeilijk.. ik word ontzettend boos van zulke dingen en zou aanpakken met eigen middelen zodat ze voelen wat ze zelf doen..
 
Vriendin is al jaren bewust op het gebied van vaccinaties mede omdat haar broer in hun/zijn jeugd verlamd is geraakt na een poliovaccin. Ze mag niet meer in het ziekenhuis komen van een andere recentelijk corona-''gevaccineerde'' broer die sinds kort in het ziekenhuis ligt wegens een hartinfarct (dit bericht had ook geplaatst kunnen worden in het topic ''covid vaccinatie bijwerkingen''). Andere ''coronagevaccineerde'' broer heeft haar laten weten dat ze pas in het ziekenhuis mag bij de broer met de hartinfarct als ze zich laat vaccineren. Broer schrijft: als je wil blijven bijdragen aan ''de tweedeling' is dat jouw persoonlijke keuze. Mijn vriendin kennende gaat ze nog wel reageren, maar dan wel vanuit een ''loslaat-energie'' binnenkort. Want dat staat haar te doen: famillie loslaten. Een proces waar velen nu in terechtkomen.
Vriendin schrijft net dit: ''Zojuist m'n broer gebeld om te horen hoe het met hem gaat en wanneer hij opnieuw aan zijn hart wordt geholpen. Zijn vraag aan mij: ben je al gevaccineerd? En mijn schoonzus hard op de achtergrond: "zonder vaccin kom je er bij ons niet meer in!"😞 Je moet wel lef hebben om je in een gesprek van een ander te mengen en zo ongenuanceerd je mening te roeptoeteren.''
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan