Frustratie Topic

De mensen vergeten als een raket in eerste instantie.

Zat gisteren na nuttig werk samen met @FoolProof wat te bomen en het is opvallend dat je helemaal niemand meer hoort over de idiote shit die we over ons heen hebben gekregen.
o.a. Het wassen van winkelwagentjes, afspraken maken voor niet noodzakelijke winkels, mensen die bekeurd zijn omdat ze met 3 man in de auto zaten. Iedereen een mondkapje op in de auto. Geen bier te koop na 8en!!!

Allemaal dingen die geen hol uitmaakten maar alleen maar opgelegd om te kijken wat het volk allemaal zou slikken.

Daar zou je een fokking boek over kunnen schrijven
Ik zie anders in een aantal winkels nog steeds mensen fanatiek de anti-BACTERIELE gel rijkelijk insmeren en ook winkelwagentjes schoonmaken. 4-6%?
 
Wat potentiële titels;

'De onmetelijke domheid van de mensheid'
'Het Stockholm syndroom in de praktijk'
'De Kracht van Angst'
'Mondkapjes, pcr-testen en andere fabels'
'Marc en Hugo en de poppenkast-pandemie'

.......
''Schapen houden in de praktijk: de do's & don't's'' door Hugo de Jonge

Ik las ook al hier op het forum dat er een tentoonstelling was o.i.d. over de coronacrisis en de lockdowns. https://www.coronaindestad.nl/
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag op verjaardag bij de buurvrouw geweest. De kamer zat vol met domheid. Wat er gezegd werd stemt me zeer pessimistisch. Alles is de schuld van de ongevaccineerden. Ik ben niet zo'n held van nature en ik durfde niet te zeggen dat ik geen emperimentele injectie heb genomen. Ik zit nu thuis met een heel rot gevoel omdat ik me niet uitgesproken heb maar ik durfde echt niet. En daar heb ik dan een middag verlof voor openomen. Moest het even van me af schrijven.

Ik geloof echt dat het tij zal keren, maar in mijn omgeving zitten heel veel mensen nog niet dicht genoeg tegen de afgrond aan om te zien.
 
Vanmiddag op verjaardag bij de buurvrouw geweest. De kamer zat vol met domheid. Wat er gezegd werd stemt me zeer pessimistisch. Alles is de schuld van de ongevaccineerden. Ik ben niet zo'n held van nature en ik durfde niet te zeggen dat ik geen emperimentele injectie heb genomen. Ik zit nu thuis met een heel rot gevoel omdat ik me niet uitgesproken heb maar ik durfde echt niet. En daar heb ik dan een middag verlof voor openomen. Moest het even van me af schrijven.

Ik geloof echt dat het tij zal keren, maar in mijn omgeving zitten heel veel mensen nog niet dicht genoeg tegen de afgrond aan om te zien.
Sterkte, iedereen komt ellende tegen vrees ik.
 
Vanmiddag op verjaardag bij de buurvrouw geweest. De kamer zat vol met domheid. Wat er gezegd werd stemt me zeer pessimistisch. Alles is de schuld van de ongevaccineerden. Ik ben niet zo'n held van nature en ik durfde niet te zeggen dat ik geen emperimentele injectie heb genomen. Ik zit nu thuis met een heel rot gevoel omdat ik me niet uitgesproken heb maar ik durfde echt niet. En daar heb ik dan een middag verlof voor openomen. Moest het even van me af schrijven.

Ik geloof echt dat het tij zal keren, maar in mijn omgeving zitten heel veel mensen nog niet dicht genoeg tegen de afgrond aan om te zien.
Ik weet nog niet eens zo net of het niet zeer verstandig geweest is dat je niets gezegd hebt. Ik ben bang voor toekomstige achtervolgingen en verraad van zelfs onze familie, buren en vrienden als het op het heetst van de strijd aankomt (dit geldt niet voor mij persoonlijk, want mijn vader zal zich nooit tegen mij keren). Prima om verzet te plegen, maar soms moet men het zelf afwegen wat de betere oplossing is.

Dorothé
 
Ik weet nog niet eens zo net of het niet zeer verstandig geweest is dat je niets gezegd hebt. Ik ben bang voor toekomstige achtervolgingen en verraad van zelfs onze familie, buren en vrienden als het op het heetst van de strijd aankomt (dit geldt niet voor mij persoonlijk, want mijn vader zal zich nooit tegen mij keren). Prima om verzet te plegen, maar soms moet men het zelf afwegen wat de betere oplossing is.

Dorothé
Ik denk dat je gelijk hebt, choose your battles
 
Soms worden mensen wel wakker. Ik was gisteren ergens en de man heeft darmkanker gehad. Zij vertelde dat beiden één injectie genomen hadden, maar dat ze geen 2e namen omdat ze niet wisten wat er allemaal inzat. Kijk, zo kan het ook lopen.

Dorothé
 
Soms worden mensen wel wakker. Ik was gisteren ergens en de man heeft darmkanker gehad. Zij vertelde dat beiden één injectie genomen hadden, maar dat ze geen 2e namen omdat ze niet wisten wat er allemaal inzat. Kijk, zo kan het ook lopen.

Dorothé
Trouwens ik was gisteren ook nog ergens anders en daar kon ik binnen eten en drinken. Dat was pas een mooi verjaardagscadeau.
Ze deden niet mee met de QR-pas. Is dat niet gaaf?

Dorothé
 
Vanmiddag op verjaardag bij de buurvrouw geweest. De kamer zat vol met domheid. Wat er gezegd werd stemt me zeer pessimistisch. Alles is de schuld van de ongevaccineerden. Ik ben niet zo'n held van nature en ik durfde niet te zeggen dat ik geen emperimentele injectie heb genomen. Ik zit nu thuis met een heel rot gevoel omdat ik me niet uitgesproken heb maar ik durfde echt niet. En daar heb ik dan een middag verlof voor openomen. Moest het even van me af schrijven.

Ik geloof echt dat het tij zal keren, maar in mijn omgeving zitten heel veel mensen nog niet dicht genoeg tegen de afgrond aan om te zien.
@ Marianu: dat je niets zei is volstrekt voorstelbaar. Als mensen het niet aankunnen als je je mond open had getrokken in jouw geval is het soms beter misschien om er gewoon bij te zitten en te observeren wat er gebeurt om je heen. Je was in een dusdanige minderheid ook. En elke dag verder in die coronacrisis lijken we er dieper in te draaien. En nu gaat het rap. Er wordt nu zo hard ingezet op die splijting tussen bevolkingsgroepen. Ik vind het goed dat je op de verjaardag aanwezig was. Men voelde misschien wel dat jij daar zat als ongevaccineerde. Niets zeggen is ook communiceren. Mensen zijn niet gek. Ze zitten iedereen af te scannen; ''wel versus niet gevaccineerd''. Het is maar goed dat wij eerder in een tijd leefden dat niemand het nog geen ene reet uitmaakte. Dat maakt alleen maar duidelijk hoe belachelijk velen nu bezig zijn door in die gekte mee te gaan nu. Het is 1 grote grap die verder totaal niet grappig is.
 
Hoi Marianu,

Als je niks wilt zeggen, bijvoorbeeld omdat je de sfeer niet wilt bederven en geen zin hebt in een moeilijke inhoudelijke discussie, dan kun je natuurlijk ook weggaan. Dan weet je voldoende... geen verjaardagen meer bij deze dame. Gewoon na een paar minuten discreet opstappen. Zo blijf je toch bij jezelf. Ik zou vervelende dromen krijgen als ik dat niet doe. Maar het zijn ontzettend lastige situaties, vanaf toetsenbord is het makkelijk oordelen.
 
Soms worden mensen wel wakker. Ik was gisteren ergens en de man heeft darmkanker gehad. Zij vertelde dat beiden één injectie genomen hadden, maar dat ze geen 2e namen omdat ze niet wisten wat er allemaal inzat. Kijk, zo kan het ook lopen.

Dorothé
1 is al erg genoeg. Mark of the Beast.

Mike
 
1 is al erg genoeg. Mark of the Beast.

Mike
Toch kun je daar compleet wakker van worden, waarna je je leven volledig om kunt gooien. Alle fysieke vormen kun je overwinnen en transformeren. Het is een keuze, een bewuste heldere keuze, we kunnen ongelooflijk veel, de geest is vele malen sterker dan een schadelijke stof; dat weet je vast vanuit de AA.
 
Dit is een SYNTHETISCHE vijand die op MATERIELE en specifiek op CHEMISCHE wijze dient te worden bestreden als deze eenmaal bezit van je lichaam heeft genomen. Je hebt gelijk als het gaat om het weren van deze vijand uit je geest.

Mike
 
Toch kun je daar compleet wakker van worden, waarna je je leven volledig om kunt gooien. Alle fysieke vormen kun je overwinnen en transformeren. Het is een keuze, een bewuste heldere keuze, we kunnen ongelooflijk veel, de geest is vele malen sterker dan een schadelijke stof; dat weet je vast vanuit de AA.
Thijs wat hoop ik dat je gelijk hebt in dezen en dat het slechts mijn persoonlijke beperking is dat ik daaraan wel twijfel.
 
Valt me trouwens ook erg tegen dat natuurgeneeskundige of andere ‘healthy lifestyle types toch geloven in covid? Houden zich keurig aan mondkapjes en de rivm maatregelen. Zo was ik laatst bij zo een natuurgeneeskundige voor mijn zoon ivm allergieën. Wilde hem laten testen. Op de site stond niks over covid maatregelen dus ik dacht: mooi zit ik wel goed. Maar dan doet ze de deur open met mondkap🤨Ik dacht nog even dat ze ons ook ging vragen om er eentje op te zetten maar dat deed ze niet. Naderhand liet ze doorschemeren gevaccineerd te zijn. Ik snap dat oprecht niet, ben je zo met je behandelingen dicht bij de natuur en ga je muilkorf op doen en je laten injecteren, daar krijg ik error van in mijn hoofd.

Laatst ook een voetreflex masseuse vertelde ook doodleuk dat ze was gevaccineerd. Is altijd in de ban van body en mind, healthy lifestyle etc en dan TOCH prikken?! Ze zei jaaa want corona is echt heftig, mijn collega heeft het gehad en die was er echt doodziek van! Daarom zijn wij in de praktijk zo voorzichtig.
 
Kennen jullie dat, dat er wordt gezegd "maar dat is jouw mening" of "ieder zijn mening" als iemand geen goede tegenargumenten heeft in een discussie over coronamaatregelen?

Als ik zeg dat ik geen "vaccinatie" neem, omdat ik vertrouw op mijn imuunsysteem weet ik volgens de coronagelovigen niet hoe erg het allemaal is in de ziekenhuizen.

Als ik vertel dat artsen die patiënten succesvol hebben behandeld worden gestrafd
of
Dat Ivermectine werkt
of
Dat 90% van de positieve PCR-testen vals positief is
of
Dat het allemaal niks met volksgezondheid te maken heeft, omdat er niet wordt geïnvesteerd in de zorg, maar wel in BOA's
of
Er niks wordt gedaan aan preventie, maar alleen maar prikken
enz.

Dan is "dat mijn mening".
Mening? Sorry? Volgens mij zijn dat gewoon de feiten, alleen willen de coronagelovigen het niet weten.
Als het ze helemaal te lastig wordt "kunnen we het beter alleen over leuke dingen hebben" en niet over "dat politieke gedoe".

:sleep:

Een mening gaat over eigen voorkeur. Bijvoorbeeld geel is een mooie kleur of juist niet. Wel of niet houden van de zomer of juist van de winter, wel of niet van het strand houden, fan van Feyenoord of Ajax. Dat zijn meningen. Feiten zijn controleerbaar en dat zijn de dingen die ik op zo'n moment noem. Die blinde **** willen het alleen niet zien.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.195
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan