Fruit

-B.arr

New member
Mij is destijds aangeraden helemaal geen fruit te eten.

Echter zie ik in Mike's fruit smoothie http://www.fonteine.com/fruit_smoothie.html

zelfs sinaasappel en manderijn staan? Echter zie ik op www.voedingisgezondheid.nl dat er slechts aangeraden wordt om een zure appel te nemen, voor de koolhydraten.

Hoe doet de rest van jullie dat? Eten jullie ook ander fruit dan zure appels? Ik kan niet zo goed tegen appels, maar mis het fruit nu wel een beetje.
 
Die smoothie maakte in 2008 toen ik nog vegetarier was. Het heeft mij een hoop ellende opgeleverd, omdat ik zo fructose-intolerant ben als wat.

Mike
 
ik eet helemaal geen fruit meer sinds meerdere jaren. Gaat prima.Had gen last van fruit eten. de smaak van het meeste fruit vind ik wel OK en wanneer ik eens bessen of bv meloen zou eten dan maak ik me daar niet druk. Maar meestal wordt zoiets als dessert etc. aangeboden...dus , nee bedankt.
ad
 
Ik ben intolerant voor een hoop fruitsoorten, verder ben ik niet zo dol op fruit( nooit geweest). Soms als ze voor handen zijn eet ik blauwe bessen,bramen, frambozen en voorheen weleens peer als ik daar zin in had. Ik hou het liever bij wat uitgeperste citroen in water.
 
Okee, bedankt voor het antwoorden. Ik begon al aan mezelf te twijfelen want ik heb ook ondervonden dat fruit niet goed valt.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.626
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan