kimmaatman
New member
Hoi, Nadat ik in 2011 een herseninfarct gehad heb, waar ik overigens goed ben uitgekomen, ben ik gaan zoeken naar het waarom van mijn infarct. Waarom kreeg ik dit en wat was het signaal wat ik diende op te pakken. Zo kwam ik erachter dat ik erg koolhydraat verslaafd was en heb dit aangepakt. Ik ben na een tijdje Persantin te gebruiken radicaal gestopt met de medicijnen en vervangen door natuurlijke bloedverdunners.Ook ben ik gigantisch afgevallen. Maar waarom deze post. Het enige wat nog gedaan moest worden was aan de slag gaan met mijn medicijnen voor mijn ademhaling tw, Ventolin en Spiriva. Na het hele draadje diverse keren doorgenomen te hebben van Mondademhaling en Ademhaling en een ander inzicht heb gekregen over zuurstof en CO2 en de hele mooie bijdragen van Janse Jenneke en Bizzkwiekje heb ik besloten om de Frolov te bestellen en daadwerkelijk een poging te doen mijn ademhaling te veranderen.Ik ga alles bijhouden, zoals ik ook gedaan heb met toen ik bezig was met de koolhydraten.Ik ga alles opnemen vanaf het begin en zal over een tijd alles in een timelapse zetten op mijn kanaal op youtube.
Ik heb de Frolov besteld bij Amazon.de. Over 2 weken is ie binnen. Maar een ding weet ik zeker,dat na maanden, hoeveel maanden weet ik nog niet,ik een heel andere ademhaling zal hebben aangeleerd zodat ik de medicijnen kan laten waar ze thuis horen, bij de apotheek en niet meer bij mij.. Groetjes Kim.
Ik heb de Frolov besteld bij Amazon.de. Over 2 weken is ie binnen. Maar een ding weet ik zeker,dat na maanden, hoeveel maanden weet ik nog niet,ik een heel andere ademhaling zal hebben aangeleerd zodat ik de medicijnen kan laten waar ze thuis horen, bij de apotheek en niet meer bij mij.. Groetjes Kim.