Frankrijk

Er zijn genoeg plaatsen waar dit de regel is vanwege de slechte waterkwaliteit het hele jaar door. Een kennis van mij maakte een opmerking over de slechte waterkwaliteit tegen de Maire, de burgermeester en dreigde afgesloten te worden. Bij ons is het gelukkig goed en heb ook nog 5.000 liter regenwater dat ik zou kunnen filteren
 
Ik hoor hier en daar berichten dat Macron is afgetreden??
Kan iemand dat bevestigen?

Kan alleen dit artikel vinden...

Kwam het ook tegen op TG maar omdat ik het niet helemaal vertrouwde heb ik het niet geplaatst. Nu dan toch maar wel ;)

 
Een wetsvoorstel van de Franse regering om de coronapas opnieuw in te kunnen voeren werd dinsdag met grote meerderheid weggestemd in het parlement. President Macron kan nu alleen nog maar hopen dat de Senaat het voorstel toch goedkeurt.

 
Gisteren zijn we onverwachts weer samengekomen voor een protest in Autun, We zouden bij het meer aan de rand van de plaats grote spandoeken ophangen tussen de bomen op het talud. Voor we echter klaar waren kwam de politie al om ons te sommeren onmiddellijk af te breken met het dreigement op een boete van 3.000 euro. We beschikten niet over -de juiste- vergunning. Intussen had Letty de wacht gehouden met de Franse vlag.

Letty-Protest-Autun.jpg
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.749
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan