Frankrijk

Ik denk dat in het najaar alle regels die opgeheven worden weer ingesteld zullen worden. Griep seizoen werd dat in de volksmond altijd genoemd. Opheffen van regels lijkt mij dat daaronder dan ook de verplichting voor de gezondheids check opgeheven word en men iedereen toegang moet verlenen. Met of zonder vaccinatie. Evenals restaurants. Gaan zij mensen die niet gevaccineerd zijn weigeren?
 
Majority Of French Agree With Military Generals That Nation Is Nearing "Civil War", New Poll Finds


A survey by Harris Interactive found that 58% of respondents “support the words of the soldiers,” reports Valeurs.

A clear majority – 84% – said violence was increasing in society and 73% thought the country was disintegrating.

Almost three quarters think the “anti-racism” movement is having the opposite impact and making race relations worse.

Almost half (49%) also think that the military should be sent in to occupy problem areas, “which would act on its own to restore order.”
 
We hebben kennissen die gevraagd hadden wanneer we weer een keer langs zouden komen (50 kilometer) Gisteren ging het land open, boodschappen voor de verbouwing en vandaag hadden we tijd dus gevraagd of we welkom waren. Nee vandaag niet, ze gaan beiden voor hun mRNA injectie.

Gisterenmiddag werd Ferdinand bij ons een straat verder 90 jaar, we wisten dit dus ik ben langsgegaan om te feliciteren met een flesje wijn en een verjaardagskaart in het "Hollands". Twee glaasje wijn op in de leefkeuken waar de verfkwast al 30 jaar niet meer op bezoek is geweest. Even later kwamen er nog twee mensen die vertelden dat 10 miljoen mensen de mRNA injectie gehad hadden van de 44 miljoen dus minder populair dan in Nederland het shot hier in Frankrijk
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.777
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan