Frankrijk

Zondagochtend zat ik te luisteren naar mijn oude omroep waar ik 25 + jaar draaide en o.a. dotcom.radio /gezondheidsradio 12 jaar werd uitgezonden. Ze draaiden een plaatje van Leen Zijlmans, "Zondagmiddag, op 'n terrasje" Via WhatsApp stuurde ik een berichtje. Hier gaan de terrassen 'dicht' voor de helft van de Fransen" Ik kreeg gelijk een telefoontje en werd in de uitzending gehaald. "Wat bedoel je precies?"

Nou voor de mensen die bewust kiezen om niet gevaccineerd te worden mogen vanaf maandag niet meer in de sportschool, musea en alle 'openbare' ruimtes komen, ook niet meer in het ziekenhuis grote winkelcentra en alleen nog de buurt supermarkten en de bakker en slager. Restaurants, cafe en ook de terrassen zijn verboden. Dus ook voor de ongevaccineerde vakantiegangers, eten in de tent, caravan of camper. En ja verder gaat het goed (nog wat luchtige opmerkingen en het gesprek werd afgesloten met het liedje "Ik ga naar Frankrijk en kom nooit meer terug. Oh ja "Kom je echt nooit meer terug, want hoe ga jij naar Nederland reizen als dat ook niet meer mag. Voorlopig heb ik nog een mogelijkheid" Zoals?" "nee dat kan ik niet vertellen want dan kan ik dat zelf niet meer als iedereen dat weet / doet.
 
Zondagochtend zat ik te luisteren naar mijn oude omroep waar ik 25 + jaar draaide en o.a. dotcom.radio /gezondheidsradio 12 jaar werd uitgezonden. Ze draaiden een plaatje van Leen Zijlmans, "Zondagmiddag, op 'n terrasje" Via WhatsApp stuurde ik een berichtje. Hier gaan de terrassen 'dicht' voor de helft van de Fransen" Ik kreeg gelijk een telefoontje en werd in de uitzending gehaald. "Wat bedoel je precies?"

Nou voor de mensen die bewust kiezen om niet gevaccineerd te worden mogen vanaf maandag niet meer in de sportschool, musea en alle 'openbare' ruimtes komen, ook niet meer in het ziekenhuis grote winkelcentra en alleen nog de buurt supermarkten en de bakker en slager. Restaurants, cafe en ook de terrassen zijn verboden. Dus ook voor de ongevaccineerde vakantiegangers, eten in de tent, caravan of camper. En ja verder gaat het goed (nog wat luchtige opmerkingen en het gesprek werd afgesloten met het liedje "Ik ga naar Frankrijk en kom nooit meer terug. Oh ja "Kom je echt nooit meer terug, want hoe ga jij naar Nederland reizen als dat ook niet meer mag. Voorlopig heb ik nog een mogelijkheid" Zoals?" "nee dat kan ik niet vertellen want dan kan ik dat zelf niet meer als iedereen dat weet / doet.
Verschrikkelijk dit!
 
mijn vrouw zei steeds meer dat wat ik zeg allemaal doemdenkerij is, maar intussen ziet ze het allemaal meer en meer werkelijkheid worden
Henk ik heb hetzelfde, maar dan andersom. Soms is het dan wel fijn als ik harder ga met mijn (reele of irreele) angsten en dat die ander dan zegt: ´het zal zo´n vaart niet lopen´: vaak klopt dat laatste ook wel weer. Alleen nu, ja...
 
Laatst bewerkt:
Herkenbaar,

Ik heb een jaar moeten lullen maar nu is ze ook full blown wappie :)
De echte eyeopener was trouwens daat ze op een gegeven moment zei:De TV die liegt ons continue voor over Cojona"

Waarop ik zei:"Denk je dat ze over de andere dingen dan wel de waarheid vertellen?.........."
Dingen zaoals Klimaat, Trump, Immigratie etc etc etc

Toen werd het even stil :)
 
Herkenbaar,

Ik heb een jaar moeten lullen maar nu is ze ook full blown wappie :)
Nou ik kan ook lullen als Brugman of allerlei info sturen, maar het maakt 0,0 indruk. Ik heb wel een troef: mijn antivaxvriendin die was hier op bezoek en na dat bezoek zei hij: ´Die vriendin van jou die kan het wel stukken beter uitleggen dan jij´, wat ook echt zo is trouwens.
 
Zondagochtend zat ik te luisteren naar mijn oude omroep waar ik 25 + jaar draaide en o.a. dotcom.radio /gezondheidsradio 12 jaar werd uitgezonden. Ze draaiden een plaatje van Leen Zijlmans, "Zondagmiddag, op 'n terrasje" Via WhatsApp stuurde ik een berichtje. Hier gaan de terrassen 'dicht' voor de helft van de Fransen" Ik kreeg gelijk een telefoontje en werd in de uitzending gehaald. "Wat bedoel je precies?"

Nou voor de mensen die bewust kiezen om niet gevaccineerd te worden mogen vanaf maandag niet meer in de sportschool, musea en alle 'openbare' ruimtes komen, ook niet meer in het ziekenhuis grote winkelcentra en alleen nog de buurt supermarkten en de bakker en slager. Restaurants, cafe en ook de terrassen zijn verboden. Dus ook voor de ongevaccineerde vakantiegangers, eten in de tent, caravan of camper. En ja verder gaat het goed (nog wat luchtige opmerkingen en het gesprek werd afgesloten met het liedje "Ik ga naar Frankrijk en kom nooit meer terug. Oh ja "Kom je echt nooit meer terug, want hoe ga jij naar Nederland reizen als dat ook niet meer mag. Voorlopig heb ik nog een mogelijkheid" Zoals?" "nee dat kan ik niet vertellen want dan kan ik dat zelf niet meer als iedereen dat weet / doet.
Jeetje , dit komt binnen , daarom heeft mijn zus de prikjes maar gehaald ! Zo erg , je om laten kopen en verder niet verder willen kijken dan je neus lang is 😞Henk jij slaat je er prima doorheen 😉 warme groet Assie
 
Verschillende Franse publicaties hebben bericht over de ontluikende trend in Frankrijk die vooral populair lijkt te zijn bij jonge volwassenen. In plaats van op een vaccinatie te rekenen, verkiezen deze mensen een besmetting met SARS-CoV-2 om aan de samenleving te kunnen deelnemen, meldt Free West Media.
 
In principe kan men zelf ook een eigen blauw armbandje omdoen.
dus de boel flessen. Of er zullen mensen zijn die aan die originele bandjes kunnen komen. Stel je voor, je wilt mensen controleren en ze hebben al allemaal een blauw bandje. lachen. Het lost het echte probleem natuurlijk niet op.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.295
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan