Frankrijk

Dat aantal hebben wij in september en oktober 2021 ook gehaald in Amsterdam,, misschien wel meer. Het is niet genoeg, het hele land moet MASSAAL in opstand komen, er moet minimaal een MILJOEN daar staan!

Mike
 
IMG_20230608_135427_050.jpg
At least four young children have been stabbed by an assailant in France.

Reports say the children were aged about three years old and at least two were in a critical condition.

The suspect is believed to be a Syrian refugee, according to reports from Le Parisien, BFM TV and AFP quoting police sources.

This is allegedly a photo of him.



Mike
 
In Frankrijk zijn gelukkig nog plaatsen waar woke zijn intrede (nog) niet heeft gedaan.
Sinds een paar dagen ben ik op een mooie plek vlakbij het Cevennes gebergte. Lekker rustig op een camping aan een rivier. Er is nergens een regenboogvlag te zien. Niet in de dorpen en steden, niet bij stadhuizen en niet bij scholen.

Ook geen klimaatgedram.
Geen windturbines. Zonnepanelen zijn hier zeldzaam en liggen soms op huizen, maar heel weinig. In de natuur heb ik ze nog niet gezien. Het kan hier toch wel hard waaien en er is 300 dagen per jaar zon.

Bijna twintig jaar geleden was ik hier voor het eerst. Sindsdien is er bijna niks veranderd.

Hoe is dat bij jou in de Morvan @henkie?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.044
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan