Forum Dag, 4 juli 2021

fatsnotbad

Administrator
Forumleiding
Vorig jaar hielden we een uiterst geslaagde dag voor forumleden, compleet met barbecue bij Melkmeisje thuis in de buurt van Culemborg. De datum die we toen kozen was symbolisch: 4 juli, Independence Day in Amerika. Na overleg met Melkmeisje is het mij een genoegen om opnieuw een forumdag aan te kondigen op de Fourth of July! En als we het toch over Amerika hebben, het wordt wederom een Amerikaanse fuif, iedereen neemt iets te eten en te drinken mee voor de hele dag en specifiek de BBQ. Ik zorgde vorig jaar voor de satesaus, een ander had salades gemaakt en er was zelfs aan toetjes gedacht. Leef je uit, zou ik zeggen! Laten we hier een beetje vooruitblikken op 4 juli en met elkaar afstemmen wat we meenemen aan voedsel en drank. Ikzelf houd me aanbevolen voor alcoholvrij Duits bier, niet 0.0 maar alcoholfrei (minder dan 0,5% alcohol) en elk Duits merk is prima. Jullie gaan een nuchtere Mike meemaken, het tegenovergestelde van vorig jaar. Aanmelden graag op mijn protonmail: mikedonkers(at)protonmail(punt)com. In de week van de forumdag mail ik je met de tijd en adresgegevens. Ik heb er nu al zin in!

Mike
 
Ik heb me zojuist aangemeld. Verheug me er weer zeer op. Leuk iedereen weer te zien.
Mijn vriend maakt misschien weer tiramisu, maar ik beloof nog niets.
Ik zal het snel mededelen.

Dorothé
 
Vorig jaar hielden we een uiterst geslaagde dag voor forumleden, compleet met barbecue bij Melkmeisje thuis in de buurt van Culemborg. De datum die we toen kozen was symbolisch: 4 juli, Independence Day in Amerika. Na overleg met Melkmeisje is het mij een genoegen om opnieuw een forumdag aan te kondigen op de Fourth of July! En als we het toch over Amerika hebben, het wordt wederom een Amerikaanse fuif, iedereen neemt iets te eten en te drinken mee voor de hele dag en specifiek de BBQ. Ik zorgde vorig jaar voor de satesaus, een ander had salades gemaakt en er was zelfs aan toetjes gedacht. Leef je uit, zou ik zeggen! Laten we hier een beetje vooruitblikken op 4 juli en met elkaar afstemmen wat we meenemen aan voedsel en drank. Ikzelf houd me aanbevolen voor alcoholvrij Duits bier, niet 0.0 maar alcoholfrei (minder dan 0,5% alcohol) en elk Duits merk is prima. Jullie gaan een nuchtere Mike meemaken, het tegenovergestelde van vorig jaar. Aanmelden graag op mijn protonmail: mikedonkers(at)protonmail(punt)com. In de week van de forumdag mail ik je met de tijd en adresgegevens. Ik heb er nu al zin in!

Mike
Misschien handig om onder deze 1e post een bestand Excel te plaatsen, zodat hier kan worden gemeld wie wat meebrengt. Is dat een idee?
 
Goedemorgen , ik ben er bij , het was echt heel leuk vorig jaar ! Kijk er naar uit , gr Assie
 
Mensen, geef je even officieel op via mijn Proton emailadres (mikedonkers(at)protonmail(punt)com), dan heb ik ook jouw emailadres en kan ik je tzt berichten over de details van die dag.

Mike
 
Johnny, geef je even op via mijn Proton Mail. Het is voor mij handiger om alle emailadressen daar centraal te hebben dan via een ander emailadres te moeten plukken. Ik kan je over het hoofd zien en dan mis je je plaatsje op de lijst, dus geef je even officieel op: mikedonkers(at)protomail(punt)com.

Mike
 
Vorig jaar hadden we inloop vanaf 12.30 u. Dat kunnen we dit jaar ook weer doen, lijkt me.

Mike
 
Sander woont in de buurt en wil ook komen maar werkt tot 15.00 uur dus dat kan mooi dan
 
Sander kan dan later komen en nog mooi de BBQ meepikken. Geef jezelf en Sander even officieel op via mijn Proton Mail: mikedonkers(at)protonmail(punt)com.

Mike
 
Tot nu toe hebben zich iets minder dan 20 mensen aangemeld. Hierbij nog een oproep, ook aan stille lezers. Vorig jaar hoefden we hier niet zo aan te trekken, kennelijk was na de eerste lockdowns de behoefte om bij elkaar te komen groter. Misschien dat dit je overhaalt:

We hebben geen idee wat het najaar brengt. Verwacht het ergste en hoop op het beste, is mijn advies. Deze zomer kunnen we echter nog wel bij elkaar komen. Laat deze unieke kans niet schieten! Het was superleuk en ik durf gerust te zeggen heilzaam om bij elkaar te komen vorig jaar op 4 juli. Ik heb besloten dat ik deze keer niet in 2 helften zal praten, met een pauze er tussenin. Men raakte zo geanimeerd met elkaar in gesprek dat het bijna zonde was om hier tussen te komen! Ik zal slechts 1 praatje houden en jullie als 'medewappies' verder onderling met elkaar in contact laten komen. Dit is belangrijker en urgenter dan je denkt, je staat niet alleen! En dan was er nog de BBQ, met alle meegebrachte hapjes en dranken, het was onvergetelijk allemaal.

Complotdenker, Foolproof, Vuurvogel, stille lezeres Mieke, alle anderen die er vorig jaar bij waren, waarom hebben jullie je nog niet opgegeven? Nieuwe forumleden en -lezers, waarom hebben jullie je nog niet opgegeven? We hebben plaats voor wel 80 mensen. Kom op mensen, nu kan het nog, in het najaar gooien ze misschien wel alles compleet dicht!

Mike
 
Op zich zou ik heel erg graag jullie allemaal willen ontmoeten en zo in contact komen met gelijkgestemden maar ik moet dan een enorme, maar dan ook echt een enorme drempel over om naar een bijeenkomst te gaan met een grote groep mensen waar ik niemand ken. Meestal klap ik dicht in een groep, hoeft niet eens een grote groep te zijn. Ik ga er even over nadenken.
 
@Pymander, we hebben ons nu al anderhalf jaar lang uit elkaar laten spelen en isoleren. De oplossing zit hem in de vereniging. Ik zie nu hetzelfde gebeuren als toen ik eind vorig jaar waarschuwde voor wat ging komen. Ook toen al drong ik aan op zelfreflectie en op vereniging. Ik richtte een Telegram-groep op met de bedoeling om mensen op lokaal/regionaal niveau met elkaar in contact te brengen. Mijn forum is echter ook maar een dwarsdoorsnee van de bevolking en je ziet dat iedereen is geindividualiseerd en geatomiseerd en mijn oproep tot vereniging op niets is uitgelopen. De nieuwe wereld is niet voor bange mensen maar voor moedige mensen, de zachtmoedigen zullen de aarde erven!

Mike
 
Op zich zou ik heel erg graag jullie allemaal willen ontmoeten en zo in contact komen met gelijkgestemden maar ik moet dan een enorme, maar dan ook echt een enorme drempel over om naar een bijeenkomst te gaan met een grote groep mensen waar ik niemand ken. Meestal klap ik dicht in een groep, hoeft niet eens een grote groep te zijn. Ik ga er even over nadenken.
In deze groep mag je zijn wie je bent en klap je dicht is dat ook goed.:)
 
Wij zouden graag komen maar rijden wrsch voor t eind vd maand naar Portugal om daar ons te gaan vestigen. Mocht de planning wat uitlopen dan komen wij heel graag! We zitten in Culemborg dus erg dichtbij de ontmoetingsplek vlgs mij. Kan een last minute opgeef actie ook? 😬🙏🏼
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.779
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan