Forks over knives - film over plantaardig eten

kaycee

New member
Hallo, onlangs via een ander forum kwam ik de film 'Forks over knives' tegen site/IMDB

Hierin wordt een sterk pleidooi gehouden voor een 'plant-only' dieet. Het verhaal van Weston Price strookt daar niet mee, omdat volgens Price dierlijke vetten ook een belangrijke rol spelen in de voeding.

De film komt op mij wél geloofwaardig over, maar ik heb toch het idee dat ze ergens de plank misslaan. Heeft iemand deze film gezien?

 
Niet gezien, en als je het boek van westonprice eenmaal hebt gelezen, en als je naar de avonden met Mike bent geweest, dan lijkt het mij onmogelijk dat je hierin mee kunt gaan.

Je hoeft alleen maar te denken aan je voorouders, voor mij was hjet ook het vertrouwen op mijn gevoel.

 
ik heb hem ook niet gezien en ook weinig behoefte aan. Ik denk eerder dat ik me enorm ga ergeren tijdens de film. Ik denk zelf dat de meeste mensen die in dit verhaal mee gaan, of te weinig kennis bevatten om met kritische vragen te komen of al vegetariër zijn.... De geloofwaardigheid heeft eerder iets te maken met hoeveel 'kennis' je hebt over het onderwerp. Ik denk dat ik, Mike of andere mensen op dit forum deze docu totaal niet geloofwaardig vindt ;-)

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.809
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan