fluor en pijnappelklier

G

Guest

Guest
filmpje net gevonden(7 min): &feature=endscreen&NR=1

een jongedame die vertelt over gevaren van fluor voor je pijnappelklier en wat nog meer helpt om te vermijden en ook wat je juist wel moet nemen.

Past goed bij WP forum, ook levertraan blue ice werd genoemd.

 
De pijnappelklier speelt een centrale rol in het ontwikkelen van ons bewust en het ontwikkelen van spirituele vermogens. Het lijkt er sterk op dat fluor o.a. wordt ingezet om ons gevangen te houden in 3D-bewustzijn, met alle beperkingen en drama van dien!

 
Goed filmpje met hier en daar ook wat misinformatie.

Zuur/base theorie, vlees is zuurvormend e.d.

En wat echt de pijnappelklier van fluor kan ontdoen is jodium in de vorm van lugols e.d.

Ik weet niet of je dan automatisch uittredingen krijgt maar ik gebruik jodium in relatief grote hoeveelheden en bij mij werkt het prima.

Uittredingen heb ik al mijn hele leven dus hierin bij mij geen verschil.

 
Lievergezond, art. Niburu had ik al een keer gezien.

Ik vond dit kleine filmpje wel duidelijk wat wel en niet goed is voor de pijnappelklier, en vlees is hier wel duidelijk hoe het zit Pike :D

 
Zie ook de recente posts in de topic over Andreas Moritz, waaruit blijkt hoe gevaarlijk en zelfs dodelijk het kan zijn om vlees te mijden!

Mike

 
Hoeveel jodium neem jij Pike? Ik heb gelezen dat cod liver oil, high butter oil en skate oil ook helpen. Het zou gaan om de x factor, oftewel vit k2.

 
Hoi Asaya,

Dat verschilt nogal, ik heb in het verleden hele grote hoeveelheden genomen. Moet je dus echt niet doen. Nu zit ik op ongeveer 1 druppel per dag.

Die ander dingen die je noemt gebruik ik toevallig ook allemaal.

kijk maar eens op het jodium topic voor meer info

 
Kan er zelf niet goed naar luisteren.

Misschien heeft iemand anders er iets aan.

Bineraul beats voor de pijnappelklier.

http://m.youtube.com/watch?ei=zM6DUomQB-K54ATC54DIAQ&ved=0CBUQqwQ&v=suAUjBP59_A&sa=X&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DsuAUjBP59_A%26sa%3DX%26ei%3DzM6DUomQB-K54ATC54DIAQ%26ved%3D0CBUQqwQ

 
Vind die Bineraul beats een beetje illuminatie/spooky gedoe eigenlijk.

Niet echt duidelijk uit te leggen hoezo, maarja als mensen er baat bij hebben niks mis mee natuurlijk.

Zou zelf ook niet naar dat geluid kunnen luisteren btw net even afgeluisterd.

 
Heeft niks met de illuminatie te maken Jordy. Maar spooky is het wel als je er verder mee gaat, maar dan op een goede/leuke manier :wink:

 
Zouden er ook fouten in omloop kunnen zijn?

Dat je denkt goed bezig te zijn maar je eigenlijk iets kompleet verstoord?

Het geluid word ik ook niet echt lekker van..

 
Ik heb net even geluisterd naar de link van Cham, inderdaad een naar en vreemd geluid.

Ik dacht dat het ging over hemi-sync;



Wat dat binaural beat precies is weet ik niet. Misschien toch de illuminatie Jordy! :mrgreen:

 
Pike ja het geeft mij zo'n typische onderbuikgevoel.

Zag ook nog soortgelijke video's genaamd met mindcontrol en dergelijke.

Niet dat intuitie altijd kloppend is, maarja ieder zijn/haar ding he :p

Wat is Hemi-sync dan?

Wat betreft de Illuminatie zat eens te zappen en het stond een tijdje op dat programma voor kids op Ned3 Zapp.

Zag aardig wat illuminatie-symbolen op het decor volgens mij , zoals doodskoppen,rode roos met prikkeldraad/doornen,Alziende oog volgens mij ook,[vrijmetselaars] zwart/wit geruiterde vloer met rode stoelen en nog wat andere zieke zooi kan mij helaas dat even niet meer voorhalen, maar herkende dat zeker als typische symbolen.

Dan kan je zeggen uiteraard hoort bij het decor,is stoer.

Maar sommige symbolen waren echt typisch bekend als illuminatie.

Walgelijkste vind ik eigenlijk dat dit in een zogenaamde onschuldige/vriendelijke voor kids programma is.

Bedankt Mike, was mijn bericht nog een het editten ;)

 
Dat klinkt interessant, dat synchroniseren. Ik heb net een test gedaan waaruit bleek dat ik alleen mijn linkerhersenhelft gebruik. Niet verrassend.

 
Dit is hemi-sync:

http://www.hemi-sync.com/shopcontent.asp?type=HowHemiSyncWorks

http://www.monroeinstitute.org/research/the-history-of-research-at-the-monroe-institute

Hemi sync is toch hetzelfde als binaural beats. Dat filmpje van Jordy is waarschijnlijk ook een hemi-sync maar dan met een afschuwelijk pijnappelklierontploffend 'muziekje' er overheen.

Ik kan het je aanraden San. Ik gebruik het zelf ook alhoewel de laatste tijd niet meer.

Ik ben een aantal jaren geleden zelfs naar het Monroe institute geweest voor de zgn gateway voyage. Echt heel bijzondere dingen meegemaakt daar.

 
Pike ja als je iemand psychisch gek wilt maken onder dwang is dat ene filmpje wel een goede ja :p

Zo te merken zijn er aardig wat leden die dit dus toepassen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.686
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan