(financiële) toestand in de wereld

S&P 500 about to dip below 3800, it's lowest since March 2021.

BitCoin crashed to under 24,000, lowest since December 2020.

Are we at the PRECIPICE yet?! (I think there a bit more to go.)

Be safe out there, everyone. Manage money wisely.


Mike
 
JUST IN - US Federal Reserve raises interest rates by 75 basis points to 1.75%, the largest hike since 1994.



Economic collapse incoming!

Mike
 
NEW - Bank of England raises interest rates by 25 basis points to 1.25%, the highest level in 13 years.

Inflation in the country heads to 10%, a 40-year high.


Alle centrale banken verhogen nu de rente. Bereid je voor op een economische instorting van wereldformaat!

Mike
 
Alle centrale banken verhogen nu de rente. Bereid je voor op een economische instorting van wereldformaat!
-------------------------------
Er zijn vast mensen die meer verstand hebben van geld dan ik. Wat ik weet is dat de dollar gedekt was door goud (ooit) en dat dat is afgeschaft en dat het de bedoeling is om die gouddekking weer terug te brengen Trump? . een klein zinnetje met grote gevolgen.
Ik kan me niet voorstellen dat de banken momenteel niet weten wat er op het spel staat en wat de bedoeling is van de aanstichter.
Wat kunnen wij de komende dagen/weken verwachten?.

Koeien blijven melk geven, groente en fruit blijft groeien, mensen blijven kopen en verkopen, kortom, het leven gaat door.
 
Breaking news: US stocks have suffered their biggest weekly fall since the outbreak of the coronavirus pandemic, after investors were spooked by a series of interest rate increases by big central banks and the threat of an ensuing economic slowdown. The S&P 500 index ended the week down 5.8%. - Financial Times


Mike
 
Deze hele Oekraïense oorlog is opzettelijk uitgelokt. Het Westen heeft een oorlog NODIG, omdat het hele financiële systeem in elkaar stort. Alle beloofde pensioenen zijn in Europa weggevaagd dankzij NEGATIEVE rentetarieven sinds 2014.
 
Gaat niet gebeuren!
 
1656054221222.png

BRICS ontwikkelt nieuwe wereldwijde reservevaluta – Poetin.

President Vladimir Poetin zei woensdag dat de BRICS-landen – Brazilië, Rusland, India, China en Zuid-Afrika – momenteel werken aan het opzetten van een nieuwe wereldwijde reservevaluta.
Ook een reden waarom Poetin gehaat wordt in het westen 😁
In 2021 hebben de BRICS-landen naar schatting een totale bevolking van 3,23 miljard mensen, dat is meer dan 40 procent van de wereldbevolking.

De NAVO is een alliantie van 30 lidstaten en totaal ongeveer 948,34 m inwoners. De hele EU heeft 447,7 miljoen inwoners.
Natuurlijk zijn er kort-zichtigen die met BNP cijfers gaan gooien, doet niet echt ter zake. het gaat om het potentieel en natuurlijk de enorme reserves aan bodemschatten van de BRICS landen.

 

Tekort aan muntstukken van 5 en 10 cent door de oorlog​

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan