Nee, moet ik nog doen. Reactie volgt nog.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dank, Julian, voor dat interview met die ex-feminist die een studie heeft gemaakt over scheppingsmythologie en de rol.van de vrouw hier in. Ze heeft gelijk: kritiek op vrouwen en hun gedrag vandaag de dag is nog mild vergeleken met hoe ze vroeger werden afgeschilderd. Ik moest ook denken aan heksen in sprookjes. Wat mij ook duidelijk is is hoezeer mijn reactie, geschreven zonder dat ik het filmpje nog had bekeken, klopt. De vrouwelijke aard is boosaardig, bezitterig en allesverslindend. Daarom moet de man ook als St. Joris de draak verslaan en haar aan zich onderwerpen. Heb jij toevallig dat filmpje gezien van Andrew Wilson die de vloer aanveegt met een hoogopgeleide vrouw met naar het schijnt een zeer hoog IQ? Hier een korte versie:Her is de zondeval. Deze is vrouwelijk. God schiep Eva uit de rib van Adam om hem op de proef te stellen. Het romantische idee van een vrouw als metgezel moeten wij mannen uit ons hoofd zetten. Niet dat vrouwen geen metgezel kunnen zijn of worden, maar van nature zijn zij dat niet. Zij zullen altijd rebelleren tegen mannelijke autoriteit en de beproeving is dat wij mannen hier onverschillig over zijn en kalm blijven. Zo.scherpen zij ons en wij hen. De beste vrouwen hebben een krachtig mannelijk rolmodel in hun vader en/of partner. Ongeremde vrouwelijke kracht is toxisch en zelfs regelrecht boosaardig.
Mike