Feminisme

We hebben te maken met een mannenbeeld gecreeerd sinds duizenden jaren.
De mannen gebruiken de Bijbel, en hebben deze misschien daarvoor uitgevonden, om de schuld in vrouwenschoenen te schuiven.
Dit is gemanipuleerde mannelijke overheersing, niet meer of minder.
 
Liefde tussen man en vrouw is niet een octaaf lager, het is de reden en voortbestaan van de menselijke soort.
We onderkennen vele vormen van liefde; sexualiteit gaat om het voortbestaan, de anderen niet.
 
Volgens mij zit jij met een portie vrouwenhaat die je nog in volgende stappen van de 12 moet gaan onderzoeken.

Geloof het of niet, maar ik heb al beduidend anders naar mensen in het algemeen (dus ook vrouwen) leren kijken. Ik heb overigens nooit vrouwen gehaat, ik heb wel een uiterst conservatieve kijk, niet alleen op vrouwen maar ook op mannen. Vrouwen die hier moeite mee hebben (zoals jij) leggen dit liever uit als 'haat' dan op de argumenten in te gaan. Vrouwen zijn nu eenmaal professionele slachtoffers.

Je gelooft werkelijk in het Bijbelse verhaal van Eva die Adam verleidt? Waarom? Op grond waarvan?

Omdat ik van mening ben dat dit wel degelijk het Woord van God is. Ik sta open voor de gedachte dat er sprake is geweest van manipulatie van sommige teksten, maar uiteindelijk is de Schrift toch vele malen sterker en heeft de hoofdboodschap de tand des tijds probleemloos doorstaan. Vrouwen zijn geboren marxisten en zullen dus altijd tegen God rebelleren. Daarom moeten ze ook in bedwang worden gehouden.

Het zijn mannen die geweld plegen; het zijn mannen die verkrachten; het zijn mannen die middels corruptie verraad plegen; het zijn mannen die aan status verbonden zijn; ect

Als Satan zich eenmaal meester weet te maken van de menselijke ziel zien we excessief gedrag. De negatieve expressie van mannelijke energie is (seksuele) geweldpleging en ik heb dit nooit ontkend, noch vergoeilijkt. Corruptie en verraad zijn negatieve expressies van VROUWELIJKE energie en mannen die zich hieraan schuldig maken zijn GEFEMINISEERD, denk aan Rutte, Macron, Trudeau, dat soort 'mannen'. Als vrouwen het zo goed en zo anders deden in leiderschapsposities, waarom zien we dat dan niet? Ze krijgen kansen genoeg!

En het zijn ook vooral mannen die er met een zoveel mogelijk jongere vrouw van tussen gaan.
Waarom? Streelt hun ego? Streelt hun mannelijkheid ter verovering?
Zoveel mannen die er ondertussen een tweede en derde generatie kinderen hebben geproduceerd.
De meeste scheidingen worden geinitieerd door vrouwen. Vrouw en trouw rijmt wel op elkaar maar niet met elkaar. Ook gaan vrouwen vaker vreemd dan mannen. Voor beide stellingen heb ik in het verleden menig bewijs reeds aangeleverd, dit draadje is niet voor niets zo lang.

Mike
 
Laatst bewerkt:
We hebben te maken met een mannenbeeld gecreeerd sinds duizenden jaren.
De mannen gebruiken de Bijbel, en hebben deze misschien daarvoor uitgevonden, om de schuld in vrouwenschoenen te schuiven.
Dit is gemanipuleerde mannelijke overheersing, niet meer of minder.

Aha, een duivels complot van mannen om vrouwen onder de duim te krijgen en wij gaan daar zelfs zo ver in dat we een boek moesten verzinnen om dit mogelijk te maken. Don't flatter yourself, honey, zo belangrijk zijn jullie helemaal niet, we zijn niet constant met jullie bezig op dezelfde obsessieve manier als jullie met ons bezig zijn. Wij hebben jullie niet nodig, maar jullie ons wel, remember?

Mike
 
The Spirit of Jezebel:



Jezebel vereerde Baal (Satan). De Spirit of Jezebel is VROUWELIJK. Nog vragen?

Mike
 
Laatst bewerkt:
Vandaag de dag hebben we een psychiatrische diagnose voor de Spirit of Jezebel - Bipolar Personality Disorder (BPD):



Mike
 
Die Sunrise Hoodie heeft intetessante dingen te melden over de Jezebel.Spirit en hoe veelvoorkomend deze vandaag de dag is. Mannen opgelet, luister goed en wees als Jehu!



Mike
 
Ik vind eerlijk gezegd dat zijn filmpjes vooral veelzeggend over de zwakheid van mannen (inclusief die van hemzelf). Bijvoorbeeld dat hij vertelt dat 1 van zijn exen een briefje uit z'n portemonnee haalde en zei dat hij het niet meer mocht hebben. Dan kun je die vrouw de schuld geven maar uiteindelijk is hij zelf vooral zwak dat hij het accepteerde. Vrouwen vervolgens beschuldigen is ook een vorm van projectie en verantwoordelijkheid voor je eigen gedrag niet nemen.

Het andere verhaal van die gast die gestalkt werd door z'n ex vind ik ook niet heel steekhoudend. Dat is niet exemplarisch vind ik. Er zijn ook zat mannen die zich volkomen misdragen, vrouwen stalken en bedreigen. Excessen heb je bij beide geslachten. Dat ze vervolgens dreigt met 'rape' weer wel, want dat zegt alles over de macht die vrouwen tegenwoordig hebben.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.782
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan