Feminisme

Is denk ik een besloten TG-groep? Ik kom er niet in.

Mike
Mogelijk dat je via de telefoon kijkt? Sommige groepen zijn inderdaad niet meer via een telefoon bereikbaar.

De boodschap van de vrouw in kwestie is dat de vrouwen nu merken dat ze benadeeld zijn, dat ze moeten doen waar ze goed in zijn [te weten wamrte, liefde en zorg voor hun naasten], dat het werken ten gunste van een baas niets brengt, zeker niet omdat ze de man thuis vergeten, dat de traditionele gezinnen vernietigd zijn, dat die salarisstrook niets brengt, en dat vrouwen erachter zullen komen 'masculanity maintains society while feminity maintains life'. Dat is volgens deze dame 'the fifth wave' die eraan komt.

Alleen dan gebracht met getuite lipjes, strak hemdje, veel vertoon. Dus vandaar dat ik met belangstelling de volgende golf afwacht ;)
 
Mogelijk dat je via de telefoon kijkt? Sommige groepen zijn inderdaad niet meer via een telefoon bereikbaar.

Via de mobiel idd, de desktopvariant van TG vind ik rampzalig om mee te werken.

De boodschap van de vrouw in kwestie is dat de vrouwen nu merken dat ze benadeeld zijn, dat ze moeten doen waar ze goed in zijn [te weten wamrte, liefde en zorg voor hun naasten], dat het werken ten gunste van een baas niets brengt, zeker niet omdat ze de man thuis vergeten, dat de traditionele gezinnen vernietigd zijn, dat die salarisstrook niets brengt, en dat vrouwen erachter zullen komen 'masculanity maintains society while feminity maintains life'. Dat is volgens deze dame 'the fifth wave' die eraan komt.

Is dat niet deze tweet? Deze is enkele pagina's terug hier geplaatst door Angelface.



Ik plaatste toen deze reactie .

Bij vrouwen komt altijd het berouw pas na de zonde, want ze zijn nu eenmaal.te gevoelig en vatbaar voor de zonde. Ze hebben geen vergezicht en leven puur voor het moment. Dit gaat nooit veranderen, de 'vijfde golf' komt enkel tot stand om gezichtsverlies te vermijden door zogenaamd zelf te kiezen voor conservatisme.

Alleen dan gebracht met getuite lipjes, strak hemdje, veel vertoon. Dus vandaar dat ik met belangstelling de volgende golf afwacht ;)

Dat zijn de zogeheten 'trad thots' of 'conservathots' (thot = that ho over there). Nadat vrouwen linkse mannen hebben gereduceerd tot impotente, zitplassende, babydragende knotjesdragers zoeken ze nu hun heil aan de rechterkant, waar er nog wel mannen met testosteron rondlopen. Zoals gezegd, een spontane vijfde golf zal nooit vanuit vrouwen zelf komen, gebaseerd op hogere inzichten. Ze kiezen simpelweg eieren voor hun geld.

Mike
 
Inderdaad is het dezelfde film waar Angelface al mee kwam. Heb ik helaas gemist omdat ik geen Twitter kan [en wil] bekijken.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.400
Leden
8.634
Nieuwste lid
Marleen Vanderauwera
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan