Feminisme

Op basis van dit voorbeeld (binnensmokkelen can vuurwerk) zou je zomaar gelijk kunnen hebben. Dit zie je constant in de man-vrouw discussie, men pakt 1 oppervlakkig uncident om aan te tonen dat mannen en vrouwen gelijk zouden zijn in hun boosaardigheid. En ja, er zijn goede mannen en vrouwen en ook slechte mannen en vrouwen, dus ogenschijnlijk lijkt het dat je argument hout snjjdt.

Jij bent echter zo'n moderne rechtse nan die constant de 🐘 in de kamer over het hoofd ziet. Want op een veel dieper niveau zien we dat het kwaad via het vrouwelijke principe opereert. Je loopt lang genoeg mee op dit forum om mijn argumentatie hieromtrent mee te hebben gekregen, de DAGELIJKSE voorbeelden die dit staven zijn alleen te negeren als je MOEDWILLIG voor de cognitieve dissonantie gaat. De shit waar we met z'n allen in verkeren is 100% een VROUWELIJKE PSYCHOSE.

Ik zou zeggen: prove me wrong. Als je dan toch de discussie wil aangaan, bewijs mij dan maar waarom er geen verschil zou bestaan tussen mannen en vrouwen qua kwaadaardigheid en incompetentie. Succes ermee. Ondertussen eindig ik met dit gevleugelde citaat van Camille Paglia, een wijze vrouw en nog lesbisch ook.

Bekijk bijlage 16460

Mike
waiting-skeleton.gif

Waar blijven de argumenten voor de gelijkheid tussen mannen en vrouwen aangaande boosaardigheid en competentie?

Mike
 
Ik heb 3 dochters. Dochter 1 is chirurg geworden. Dochter 2 internist. Dochter 3 muzikant. Ik ben feminist in hart en nieren. En ik daag elke dag mijn meiden uit om het beste uit zichzelf te halen en om onafhankelijk te zijn. Van wie dan ook.
 
Dan zijn jij en je dochters gedoemd om alleen achter te blijven. Natuurlijke selectie.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Uitstekend artikel met een nog betere titel:


Mike
 
Dan zijn jij en je dochters gedoemd om alleen achter te blijven. Natuurlijke selectie.

Mike
Hoe bedoel je dit? Ze zijn al jaren bij dezelfde partner. Geloof niet dat die bang hoeven zijn alleen achter te blijven. Integendeel. Ze staan geloof ik redelijk in de rij voor ze. Die hebben niks te klagen in ieder geval :)
 
Hoe bedoel je dit? Ze zijn al jaren bij dezelfde partner. Geloof niet dat die bang hoeven zijn alleen achter te blijven. Integendeel. Ze staan geloof ik redelijk in de rij voor ze. Die hebben niks te klagen in ieder geval :)
Ze staan in de rij voor ze ,? Waar is hun praktijk dan, in Amsterdam de rosse buurt ?
 
Nou ze zijn in dit geval zelf de baas ;-) (en los daarvan kunnen bazen ook heel prima gewoon vrouwen zijn natuurlijk :) )
Van dat laatste statement zie ik de relevantie niet in.

De underlying message was in ieder geval. dat het verplaatsen van afhankelijkheden je niet onafhankelijk maken.

vrouw afhankelijk van man = dependant
vrouw afhankelijk van baas = independant? lol
 
Van dat laatste statement zie ik de relevantie niet in.

De underlying message was in ieder geval. dat het verplaatsen van afhankelijkheden je niet onafhankelijk maken.

vrouw afhankelijk van man = dependant
vrouw afhankelijk van baas = independant? lol
Nee zo ging het niet. Ik zei dat ik mijn dochters opvoed om onafhankelijk te zijn. Van wie dan ook. En dan sneert Mike dat ik en mijn dochters gedoemd zijn om alleen achter te blijven. Natuurlijke selectie. En Miggie komt daar over heen met dat ze afhankelijk zouden zijn van de baas. Voor hun inkomen.

Anyways in die zin is iedereen op de een of andere manier wel in zekere mate afhankelijk van iets of iemand en dat geeft ook helemaal niks. Maar dat hatelijke gedoe hier tegen vrouwen dat is totaal onnodig en voegt niks toe. Dat wilde ik even gezegd hebben.
 
Je hebt pas recht van spreken als je dochters een inkomen verdienen uit een bedrijf opgezet en gerund door vrouwen. Tot die tijd zijn jullie dus gewoon afhankelijk van de noeste arbeid van mannen, het punt dat Miggie terecht maakte. Het klopt dat we allemaal plukken van de mannelijke vruchten, want vrouwen spelen nl. helemaal niets klaar.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.380
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan