Feminisme

Jawel, want ze hindert deze jongens in de ontwikkeling van hun mannelijkheid, omdat ze egoistisch is en de jongens niet los kan laten. Zij horen gaandeweg steeds meer naar de vader, hun mannelijke rolmodel, te trekken en los te komen van hun moeder. Waar is die vader eigenlijk om een eind te maken aan dit soort rare fratsen?

Mike
 
Jawel, want ze hindert deze jongens in de ontwikkeling van hun mannelijkheid, omdat ze egoistisch is en de jongens niet los kan laten. Zij horen gaandeweg steeds meer naar de vader, hun mannelijke rolmodel, te trekken en los te komen van hun moeder. Waar is die vader eigenlijk om een eind te maken aan dit soort rare fratsen?

Mike
Ok,

Waar is/was de vader is een goeie vraag om te stellen bij veel probleem gevallen lijkt me
 
Vader heeft vast een knotje, skinny jeans bakfiets, doet aan pottenbakken en vindt de Toppers toch best wel leuk.
Heb zelf kinderen in deze leeftijd en moet helaas zelf wel eens naar het schoolplein als het niet anders kan. Andere vaders zijn vreselijk en de meeste moeders ook maar die zijn soms tenminste nog leuk om naar te kijken.
 
In Westerse wereld wordt dit als idioot/absurd gezien. In Afrika is dit doodnormaal. Ik was in shock toen ik daar een 7-jarige aan de borst van zijn oma zag hangen. Het valt of staat met je referentiekader.
 
KaMaMa, sorry dat ik het zeg, maar ook jij dient door een man begrensd te worden, want je slaat door in denkbeelden over wat goed zou zijn voor kinderen. Ook bij jou vraag ik me af: waar is de vader om hier paal en perk aan te stellen? Vrouwen moeten voor hun eigen wanen beschermd worden door mannen. Maar als hij het zich laat aanleunen dat hij een kind in een zak op zijn borst moet dragen weet ik wel wie de baas is in huis bij jullie...

Mike
 
Laatst bewerkt:
KaMaMa, sorry dat ik het zeg, maar ook jij dient door een man begrensd te worden, want je slaat door in denkbeelden over wat goed zou zijn voor kinderen. Ook bij jou vraag ik me af: waar is de vader om hier paal en perk aan te stellen? Vrouwen moeten voor hun eigen wanen beschermd worden door mannen. Maar als hij het zich laat aanleunen dat hij een kind in een zak op zijn borst moet dragen weet ik wel wie de baas is in huis bij jullie...

Mike
Gelukkig kan ik hier om lachen. Mijn man is docent, need I say more 🤪.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.766
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan