Feminisme

Nog meer shit-testing:



Haha,

Het feit dat je zo een taalgebruik hanteert en een soort psycholoog uithangt is gewoon belachelijk.

Als je wilt ontmoet dan een echte vrouw en niet eentje die jij beschrijft.

Hierbij wil ik het houden. Je bent voor mijn in ieder geval afgeschreven!!!



Lange tenen ook nog…soort zuurpruim…lekker uitdelen en niets kunnen incasseren, dat is geen mannen gedrag maar lijkt meer op een watje!

Mijn reactie, kort maar krachtig:



Je had mij toch afgeschreven? Waarom blijf je dan maar contact zoeken? Ik krijg dus gelijjk: push-pull!

Dit is een perfect voorbeeld van waarom discussieren met vrouwen zinloos is - geen argumenten, enkel bespotting en beschimping. Ik heb zo'n vermoeden dat het nog niet klaar is...

Mike
 
Stockholm censureert vrijheid van expressie: ‘seksistische’ reclameposters verboden in centrum
Linksfeministische dystopie Zweden maakt haast met in praktijk brengen Orwelliaanse nachtmerrie



https://politiek.tpo.nl/2018/06/13/stockholm-censureert-vrijheid-van-expressie-seksistische-reclameposters-verboden-in-centrum/

Feminisme is de negatieve expressie van de vrouwelijke geest. Elk rationeel debat wordt resoluut de kop in gedrukt en er rest enkel nog respressieve hyperemotionaliteit. Daarom zijn het ook geboren communisten en moeten ze geen stemrecht hebben. Macht zonder verantwoordelijkheid en enkel gebaseerd op gevoelens is levensgevaarlijk!

Mike
 
En zo destructief is de vrouwelijke zorgmoraliteit dus:



Heleen Mees wil Michael Panhuis graag nóg een ‘nieuwe kans’ geven
Kan dat dan a.u.b. bij Heleen Mees en haar eigen kinderen in de straat? Merci!



https://media.tpo.nl/2018/06/13/heleen-mees-wil-michael-panhuis-graag-nog-een-nieuwe-kans-geven/

Mike
 
Gesubsidieerde moreel hoogstaande goedmensen-cultuursector krijgt #metoo-meldpunt
Metoo-heksenjacht voortaan ook in ivorentorenwijk van Hypocritië



https://cult.tpo.nl/2018/06/13/gesubsidieerde-moreel-hoogstaande-goedmensen-cultuursector-krijgt-metoo-meldpunt/

Mike
 
Mike,

Ze lopen allemaal op dezelfde software..

inside a woman`s brain : logic.exe... File not found.

En een echte vrouw??? HAHAHA.. Gekke wezens
 
Ze hebben Pandora`s box geopend. Het moet alleen nog massaal doordringen tot mannen.

Problemen met je seksleven krijg je tegenwoordig vanzelf met deze mentaliteit.

 
Ik ben nog altijd voor echte vrouwen i.p.v. sekspoppen, ik ben geen verstokte 'MGTOW monk'. De lust vergaat me echter LETTERLIJK als ik met dit soort gezeik te maken heb!

Mike
 
Je hebt er die het kunnen. Kan me er niks bij voorstellen.
Je zegt het goed de lust vergaat. Kan een ernstige bijwerking zijn van de red pil.

Het gebeurt ook steeds sneller cq je tolerantie voor bullshit gaat wordt drastisch minder.Het is soms zo erg dat het stem geluid al genoeg is.

Verder is het ook een verademing omdat je niet meer slaaf bent van je biologie.



 
Verder is het ook een verademing omdat je niet meer slaaf bent van je biologie.

Daar ben ik het helemaal mee eens. Al die seksuele energie lekt niet meer onderuit weg, maar gaat naar 'brain power'. ROK heeft hier al eens eerder aandacht aan besteed:

http://www.returnofkings.com/169963/masturbating-comes-with-more-downsides-than-upsides

Op de homepage vond ik toevalligerwijs ook dit artikel:

http://www.returnofkings.com/178142/7-reasons-why-american-men-no-longer-pursue-their-women

Mike
 
En hier een Nederlands voorbeeld van 'horrible personalities':

http://www.dagelijksestandaard.nl/2018/06/sylvana-simons-wil-na-zwarte-piet-en-pvv-spotjes-nu-ook-mannelijkheid-opheffen-een-keurslijf/

Mike
 
Ik lees regelmatig op ROK.

De seksuele energie wat op komt is niet onder controle te krijgen wanneer je niet weet hoe het in elkaar steekt. Deze energie komt om de paar dagen op ervaar ik.

Echt lastig onder controle te krijgen. Deze energie uit zich in agressief/actief zoeken naar seksueel contact.

Zodra je de red pil rage hebt gehad is deze te sturen wat zich enorm uit in motivatie en denk vermogen.Dus andere dingen worden belangrijker. Het duurt even voordat je zo ver bent maar ik kan je zeggen dat ik enorm blij ben dat ik van deze onzin af ben.

Het lijkt ook dat je verslaafd wordt aan het stofje wat vrijgegeven wordt in je hoofd. Het verdraaid de realiteit. Een tijdelijke injectie feel-good.

Het kan letterlijk je leven redden wanneer je deze informatie zo jong mogelijk in je opneemt en gebruikt.



 
De passief-agressieve alfa-strategie begint vruchten af te werpen:



Ik heb je hele artikel niet gelezen…ik kom nooit op je site.

Af en toe lees ik waar de uitzending bij Dotcomradio over ging, een tijdje geleden luisterde ik ook nog.

Sinds het hele vluchtelingen verhaal, kom je op mij best vijandig over, ook je opmerkingen omtrent buitenlanders.

Zwart/wit ergens. Dat vind ik jammer.

Je zit meer of minder op een ‘eiland’, je hebt je website, je artikelen, je radioprogramma…en nooit krijg je direct een reactie op wat je zegt en schrijft.

Als jou een reactie op je site wellicht niet aanstaat, dan kan je ze toch gewoon weghalen.

Daardoor weet je eigenlijk helemaal niet meer zo goed, hoe je over komt. (wellicht boeit het je ook niet, wat waarschijnlijk is)

Dan het Q verhaal, hier lijken sommigen helemaal gehypnotiseerd oftewel gehersenspoeld.

Ik geloof er niet in, jij wel. Prima. Alleen, jij doet je verhaal en verder is er geen enkele directe uitwisseling mogelijk met wat je stelt en vertelt.

Ik las dus gisteren een reactie van ene Barbara…en ik weet wel dat er van alles speelt onder de relaties van tegenwoordig, en dat vrouwen vaak de baas zijn over hun mannen (verschrikkelijk).

Of vrouwen liever werken dan aan kinderen beginnen, of ze zijn alleen achter het geld aan ….maar dat is de mind control. Men kijkt naar al die strontprogrammas en identificeert zich ermee, en kijkt helemaal niet wat verstandig is, of wat men zelf wil, maar neemt over. Van producten tot levensinstellingen. Het zij zo.

Een mens die zich van deze dingen bewust is, zal ander gedrag vertonen. Know thself!

Ik voor mijn deel heb nog nooit moeite gehad met mannen, ik hou van mensen. Vrouwen kunnen lastig zijn, als je een goed eruitziende vrouw bent en vrolijk met hun man aan het praten bent.

Vergeet niet, dat iedere mens anders is, ze lijken vaak op elkaar en toch iedereen zijn eigen frequentie.

Even goede ‘vrienden’. (ik ben jou vijand niet, alleen omdat ik een andere mening heb of anders denk.)

Zowaar hier en daar wat argumenten, hoewel niet bijster origineel. Ik zal ze uit elkaar halen:



Sinds het hele vluchtelingen verhaal, kom je op mij best vijandig over, ook je opmerkingen omtrent buitenlanders.

Zwart/wit ergens. Dat vind ik jammer.

En die 'vluchtelingen' komen niet vijandig over dan? Dat vrouwen vallen voor bad boys en ze met open benen armen ontvangen is een groot probleem, aangezien zij 50% van het kiezersvolk uitmaken. Wij mannen willen onze vrouwen beschermen tegen henzelf en tegen deze barbaren. Wij zien het gevaar lang tevoren aankomen, daar zijn wij evolutionair op gemaakt. Ik zou zeggen, ga eens kijken in een gemiddelde no-go zone in Zweden, Frankrijk of Duitsland en kijk dan nog eens of je zo tolerant bent. Trouwens, iets tolereren is niet hetzelfde als accepteren. Je tolereert nl. iets wat je haat, indien je het gevecht niet aan wil gaan.



Je zit meer of minder op een ‘eiland’, je hebt je website, je artikelen, je radioprogramma…en nooit krijg je direct een reactie op wat je zegt en schrijft.

Als jou een reactie op je site wellicht niet aanstaat, dan kan je ze toch gewoon weghalen.

Daardoor weet je eigenlijk helemaal niet meer zo goed, hoe je over komt. (wellicht boeit het je ook niet, wat waarschijnlijk is)

Doorgewinterde forumleden kennen dit soort 'argumenten' wel. Dit forum is een soort dagelijkse blog voor mij geworden, met de mogelijkheid om te reageren. Er zijn echter beduidend meer mensen die meelezen dan reageren, een realiteit waar ik me inmiddels bij heb neergelegd. Graag zou ik ook meer interactie zien, maar het is wat het is. Daarnaast schrijf ik artikelen en doe ik wekelijks radio met Henk en Ron.

De suggestie wordt gewekt dat ik in een soort echokamer zit waarin ik ofwel mezelf voortdurend hoor praten, of waarin anderen mij naar de mond praten. Die hebben we ook vaker gehoord, alsof ik mensen op afstand hypnotiseer om precies hetzelfde te denken en te zeggen als ik, alsof ze totaal niet beschikken over een eigen mening of eigen wil. Gelukkig schrijf je ook dat het me misschien wel geen fuck interesseert wat anderen over mij vinden. Klopt, interesseert me geen moer. Ik ben nl. geen vrouw, die zich afmeet aan de buitenwereld en haar validatie zoekt bij een man. Een man zoekt het bij zichzelf en hoe meer zelfvertrouwen hij uitstraalt, hoe aantrekkelijker hij is voor een vrouw.

Het feit dat jij nog steeds niet bent afgehaakt, ook al heb je dat wel aangekondigd (hebben we ook vaker gezien), zegt mij dat ik alsmaar interessanter begin te worden, juist omdat het me geen reet interesseert. Mijn boodschap is: zo belangrijk ben jij niet als je zelf wel denkt, meidje. (Hetgeen vaginale tintelingen teweegbrengt aan de andere kant.) Zoals gezegd, vrouwen zijn helemaal niet zo moeilijk te doorgronden.



Dan het Q verhaal, hier lijken sommigen helemaal gehypnotiseerd oftewel gehersenspoeld.

Ik geloof er niet in, jij wel. Prima. Alleen, jij doet je verhaal en verder is er geen enkele directe uitwisseling mogelijk met wat je stelt en vertelt.

Zie je wel, ik hypnotiseer mensen, of ik ben zelf gehypnotiseerd. Magische werkingen worden aan mij toegeschreven, wat verraadt dat ik stiekem toch wel heel interessant moet zijn. Maar uiteraard moet je dit als 'moderne vrouw' tegenspreken - stel je voor dat je met verliefde ogen aan de lippen van een wijze man hangt, dat is zo 1840.

En dus geloof jij het niet en beklaag je je over het feit dat er geen direct weerwoord mogelijk is. Maar daarvoor heb je ARGUMENTEN nodig, lieve schat, en moet je ONDERZOEK doen. Zit jij dagelijks achter de laptop naar die YT-filmpjes te luisteren? Nee, want dat is 'hypnotiserend'. En op Facebook, Instagram of Snapchat zitten met al die andere narcisten en (vrouwelijke) aandachtshoeren niet dan? Ik leer elke dag bij, kan jij dat ook zeggen? Of hang je liever gemakzuchtig achter je toetsenbord de azijnpisser uit? Vrouwen zijn intellectueel lui, de eerste vrouwelijke filosoof moet nog geboren worden (is ook niet makkelijk met 10% minder herseninhoud).

Allemaal de schuld van het patriarchaat natuurlijk, die fictieve samenzwering van mannen onderling die vrouwen buiten hun exclusieve clubje houden - een ongelooflijk staaltje projectie, want het zijn juist VROUWEN die dit soort exclusieve, samenzweerderige clubjes vormen, mannen zijn voortdurend met elkaar in competitie.



Ik las dus gisteren een reactie van ene Barbara…en ik weet wel dat er van alles speelt onder de relaties van tegenwoordig, en dat vrouwen vaak de baas zijn over hun mannen (verschrikkelijk).

Dat hebben jullie vrouwen met jullie 'rechten' (zonder plichten) voor elkaar gekregen, gefeliciteerd. Kan ik hieruit concluderen dat dit plan niet heel erg doordacht was m.b.t. langetermijn-effecten? Verder kijken dan je neus lang is, ook al geen vrouwelijke specialiteit. Jullie zijn nu eenmaal geen abstracte denkers, daarom zijn jullie geen filosofen, strategen of wetenschappers. En nu zit je met de gebakken peren. Mwtje zei het al: jullie hebben Pandora's doos geopend. Maar wie zijn kont verbrandt...



Of vrouwen liever werken dan aan kinderen beginnen, of ze zijn alleen achter het geld aan ….maar dat is de mind control. Men kijkt naar al die strontprogrammas en identificeert zich ermee, en kijkt helemaal niet wat verstandig is, of wat men zelf wil, maar neemt over. Van producten tot levensinstellingen. Het zij zo.

Deels klopt dit. Vrouwen wordt aangepraat dat ze 'onderdrukt' worden (door mannen uiteraard, het geslacht waar ze huizenhoog tegenop kijken omdat ze hier never-nooit aan kunnen tippen) als ze kiezen voor de kinderen en het huishouden (hun werkelijke biologische taak). Vrouwen in de arbeidsmarkt is een regelrechte RAMP, er zijn 3 vrouwen nodig om het werk van 1 man te doen.

Dat materialisme heeft echter weinig met mind control van doen, dat zat altijd al in de vrouw. Evolutionair is ze nu eenmaal uit op de macht en middelen van een man - vandaar dat vrouwen ook na een scheiding mannen volledig leegplukken, een man heeft het zelfrespect om niets meer met of van zijn ex te willen. En je noemt oenige programma's op TV. Wie kijken naar die programma's? Hoeveel mannen ken jij die naar Temptation Island zitten te kijken? Of Utopia? Of GTST?



Een mens die zich van deze dingen bewust is, zal ander gedrag vertonen. Know thself!

Aha, de maakbare mens, het communistische ideaal. Mij zul je niet horen zeggen dat verandering in iedere mens niet mogelijk is, maar dan wel BINNEN DE BIOLOGISCHE BEPERKINGEN VAN ELK GESLACHT. Het ontkennen van biologische wetmatigheden is een vorm van krankzinnigheid, krankzinnigheid die onevenredig vaak voorkomt onder...vrouwen. Maar goed, jij portretteert jezelf kennelijk als een bewust persoon. Vertel, ik ben razendbenieuwd. Verlicht mij, want tot nu toe heb ik niets gehoord wat ik nog niet wist.



Ik voor mijn deel heb nog nooit moeite gehad met mannen, ik hou van mensen. Vrouwen kunnen lastig zijn, als je een goed eruitziende vrouw bent en vrolijk met hun man aan het praten bent.

Een zeldzaam moment van inzicht, ook al heb je het zelf waarschijnlijk niet eens door. Je hebt het nl. over de vrouwelijke kift, het enige waar vrouwen onderling met elkaar strijd over leveren is nl. een MAN. Dan moet zo'n man toch wel heel bijzonder zijn om zoveel moeite voor te doen, of niet? Waar denk je dat harems vandaan komen? Of groupies? Hoeveel vrouwelijke leiders of artiesten ken jij die een complete schare mannen VRIJWILLIG aan zich weten te binden als regelrechte (seks)slaven? Het is wel duidelijk welk geslacht hier SUPERIEUR is.



Vergeet niet, dat iedere mens anders is, ze lijken vaak op elkaar en toch iedereen zijn eigen frequentie.

Opnieuw een klassieker. Collectivisten als vrouwen zijn zwermen ze samen als wespen als hun GROTE GEHEIM dreigt uit te komen, maar wanneer het hen uitkomt beroepen ze zich op hun individualiteit (een mannelijke eigenschap) en overgieten ze dit met een pseudospiritueel sausje. 'Iedereen is uniek'. Laat maar zien in welk opzicht jij zo uniek bent dan, want tot nu toe zie ik weinig origineels voorbij komen.



Even goede ‘vrienden’. (ik ben jou vijand niet, alleen omdat ik een andere mening heb of anders denk.)

Kortom, nu ik geen duimbreed toegegeven heb neem je zowaar de moeite om meer dan een paar korte en bijtende emails te schrijven en voor het eerst een poging te wagen om een coherent punt te maken. Goed bezig, nu nog iets opschrijven wat werkelijk intellectuele diepgang heeft en dan komen we ergens. Maar misschien verg ik teveel van je, we zullen zien. Als een dier dat uitgestoten is uit de kudde zoek je nu toenadering en gebruik je het woord 'vriend', maar ik vertrouw je net zover als ik je zie. Jij nam contact met mij op, dus: dazzle me with your brilliance!

Mike
 
Dit lijkt me nog wel interessant filmpje voor dit topic Mike, wel vanuit de astrologische hoek bekeken.



Alvast nog de samenvatting voor de snelle lezers.

“Mars komt in conjunctie met de zuidelijke maansknoop en staat nog steeds vierkant Uranus in de eerste graden van Stier, maar hij staat ook vierkant Jupiter in het midden van Schorpioen. Dus ook al staan Uranus en Jupiter technisch gezien niet in oppositie, als ze beiden vierkant staan met Mars dan is het echt… en deze zomer zal werkelijk zó transformatief zijn, zo explosief, zo krachtig.”

“De zuidknoop in Waterman, Mars in Waterman, betekent weggaan uit onze conditionering, ons verleden, de norm, de conventie om onszelf echt te observeren vanuit onze eigen innerlijke getuige, vanuit ons derde oog. Wat ben ik nu eigenlijk aan het doen? En zoals ik al zei,het heeft zoveel te maken met de juiste manier van omgaan met seksualiteit. Mars is die seksuele kracht.”

“En we kunnen elkaar vernietigen of we kunnen ons verenigen en samen creëren, want de ‘vrouw’ is gewond geraakt zoals we weten, door het patriarchaat, en als ze zich verlaten of gebruikt voelt of niet gerespecteerd, kan ze echt verschijnen in haar Kali-vorm, en de ballen afsnijden van de man, nietwaar? Vernedert dat mannelijke, maakt gebruik van die energie om dat te vernietigen, in plaats van te creëren.”

 
En we kunnen elkaar vernietigen of we kunnen ons verenigen en samen creëren, want de ‘vrouw’ is gewond geraakt zoals we weten, door het patriarchaat, en als ze zich verlaten of gebruikt voelt of niet gerespecteerd, kan ze echt verschijnen in haar Kali-vorm, en de ballen afsnijden van de man, nietwaar? Vernedert dat mannelijke, maakt gebruik van die energie om dat te vernietigen, in plaats van te creëren.

???

Mike
 
Dit komt zo uit het kaypacha-report, ze zetten er altijd een samenvatting onder.
Maar in het filmpje wordt het beter toegelicht.
 
Vind je het erg als ik zeg dat ik betere dingen te doen heb? Als je dit niet in 3 zinnen zelf kunt uitleggen, dan heb je het zelf niet begrepen.

Mike
 
https://fenixx.org/2018/06/14/waarom-vinden-autochtone-meisjes-vluchteling-mannen-zo-aantrekkelijk/

Het artikel geeft 3 redenen:



Reden nummer 1: rauwe, onverhulde mannelijkheid tegen Duitse genderjongens
Reden nummer 2: multiculturele indoctrinatie
Reden nummer 3: Biologie & Exotisch


Zoals jullie weten zijn ze bij rechts nog lang niet ge-redpilled over vrouwen. Het GROTE GEHEIM is ook daar nog grotendeels veilig, vandaar dat zo'n Anne-Fleur Dekker nog met haar gedraai wegkomt. Ik mis nr. 4 en 5: hypergamie en bad boys.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.883
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan