Fake news

  • Onderwerp starter Ambachtslied
  • Startdatum
A

Ambachtslied

Guest
Ik ben hier terecht gekomen omdat ik heel veel dingen niet goed kan plaatsen over de oorlog. In onze vriendengroep hebben meerderen zich opgegeven om een Oekrains vluchtelingen gezin op te nemen en bij daadwerkelijk 1 is er ook een moeder en klein kind geplaatst al.
Ik geloof zeker dat er van alles aan de hand is dat het daglicht niet kan verdragen maar de volkerenmoord (moeders, kinderen, verkrachtingen etc) vind ik nooit goed te praten. Onschuldige burgers hebben hier niets mee te maken.
Ik probeer mijn informatie uit verschillende bronnen te halen. Ik heb niks tegen het gewone journaal ik combineer dit alleen wel met enige info die ik online etc kan vinden. Edoch heb ik een drukke baan dus ook weer geen tijd alle krochten van het internet bij langs te gaan en los daarvan: wat is nou echt nieuws en wat fake? Ook wij weten het niet. Tenzij je er middenin leeft. Het blijft gewoon lastig om vanachter je beeldscherm conclusies te trekken. Ik worstel met die gevoelens van wat echt is en wat niet. Mijn hersenpan kan er niet bij dat je pro-Poetin zou zijn. Ik wil en kan bijna niet geloven dat dit allemaal in scene zou zijn gezet. Zo ziek is de mensheid toch niet?
Hoe denken jullie te weten wat fake is en wat niet? Het lijkt alsof alleen Rusland het door een andere bril ziet. Dat maakt dat ik op mijn hoede ben. Ik weet het gewoon allemaal niet meer. Alleen wat ik wel weet is dat ik tegen oorlog ben. Tegen geweld. Tegen geweld tegen vrouwen en kinderen in het speciaal. Tegen kwaad met kwaad vergelden. Tegen oog om oog tand om tand. En dat ik elk mens in principe wil kunnen geloven en de helpende hand wil bieden. Toch staat het me enigszins tegen om een vluchteling in huis op te nemen. Ik bedoel: dan zou een Russische vluchteling ook welkom moeten zijn toch? Kortom ik vind het lastig. Want hoe weet je nu zeker of een bron fake is of niet? Dat kunnen wij toch ook niet precies zeker weten?
 
Ik ga deze plek gebruiken om fake MAGA/Q onder te brengen. Hal Turner heeft de eer om als eerste onder de aandacht te worden gebracht.

There is a claim going around social media this morning that a U.S. Army General was captured in Ukraine with the Azov Battalion Nazis.


This claim orginated from Hal Turner’s Radio Show - Hal commonly distributes clickbait and false info. Notice the headline claims “Numerous Reports!” yet no reports or sources are listed in the article.


Be VERY careful with this one.


https://halturnerradioshow.com/inde...-general-captured-in-mariupol-with-azov-nazis


Mike
 
Many old videos have been repurposed for graphene oxide clickbait during the pandemic.

Here's the same video from 2019, "cell phone vs. magnetic powder" -

This powder isn't graphene oxide, it's magnetite.

Facts matter.



Mike
 
Wij zijn hier schaamteloos pro-Poetin en ook pro-Trump. Je moet je afvragen of je hier wel op de juiste plek bent.

Mike
Mag ik vragen waarom? want het lukt mij niet om het goede in deze mannen te zien.
 
Ik ben hier terecht gekomen omdat ik heel veel dingen niet goed kan plaatsen over de oorlog. In onze vriendengroep hebben meerderen zich opgegeven om een Oekrains vluchtelingen gezin op te nemen en bij daadwerkelijk 1 is er ook een moeder en klein kind geplaatst al.
Ik geloof zeker dat er van alles aan de hand is dat het daglicht niet kan verdragen maar de volkerenmoord (moeders, kinderen, verkrachtingen etc) vind ik nooit goed te praten. Onschuldige burgers hebben hier niets mee te maken.
Ik probeer mijn informatie uit verschillende bronnen te halen. Ik heb niks tegen het gewone journaal ik combineer dit alleen wel met enige info die ik online etc kan vinden. Edoch heb ik een drukke baan dus ook weer geen tijd alle krochten van het internet bij langs te gaan en los daarvan: wat is nou echt nieuws en wat fake? Ook wij weten het niet. Tenzij je er middenin leeft. Het blijft gewoon lastig om vanachter je beeldscherm conclusies te trekken. Ik worstel met die gevoelens van wat echt is en wat niet. Mijn hersenpan kan er niet bij dat je pro-Poetin zou zijn. Ik wil en kan bijna niet geloven dat dit allemaal in scene zou zijn gezet. Zo ziek is de mensheid toch niet?
Hoe denken jullie te weten wat fake is en wat niet? Het lijkt alsof alleen Rusland het door een andere bril ziet. Dat maakt dat ik op mijn hoede ben. Ik weet het gewoon allemaal niet meer. Alleen wat ik wel weet is dat ik tegen oorlog ben. Tegen geweld. Tegen geweld tegen vrouwen en kinderen in het speciaal. Tegen kwaad met kwaad vergelden. Tegen oog om oog tand om tand. En dat ik elk mens in principe wil kunnen geloven en de helpende hand wil bieden. Toch staat het me enigszins tegen om een vluchteling in huis op te nemen. Ik bedoel: dan zou een Russische vluchteling ook welkom moeten zijn toch? Kortom ik vind het lastig. Want hoe weet je nu zeker of een bron fake is of niet? Dat kunnen wij toch ook niet precies zeker weten?
Met wat geluk krijg je een A3OV-je toegewezen om op te nemen. Die zal je snel alles duidelijk maken.
 
Jordan exposed weer een conartist:

Kerry Cassidy shared the video of Journey to Truth’s new “Navy Whistleblower”.

This “Navy Whistleblower” sounded like a pure con-artist.

Do these influencers vet their sources? Do they ask them any tough questions at all?
 
Pulled some clips from the supposed "Navy Whistleblower" on Journey to Truth's podcast.

Did they vet this guy... at all?

It sounds like he took whatever he heard from a Charles Ward or Gene Decode show and copy and pasted that bullshit for these guys.

He claims to have been apart of "secret programs" recovering alien tech, he says med beds are being rolled out by the military, he says he's been involved in "cleaning out underground tunnels", he says NESARA is real, he claims to take orders from Trump's team, he says Biden's a clone, he says he has NDAs, and that's not even all of it.

This interview was a clickbaiters wetdream.


Mike
 
David Zublick thinks Military Tribunals are happening in Guam.

This guy basically reads whatever fake crap is posted to "Real Raw News" or "Before It's News" and passes it off to his audience as "intel".
 
Phil Godlewski caught falsely claiming that Patel Patriot did not author the Devolution series.

How can you tell Phil Godlewski is lying??

His mouth is moving.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.671
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan