Fake news

  • Onderwerp starter Ambachtslied
  • Startdatum
Niet zo snel, ik had gevraagd of iemand die in het bezit is van een nieuwe telefoon de app Blue Radar wilde installeren en dan te kijken wat je ziet, Dat zijn dus zogenaamde mac adressen waar geen verdere herkenning aan vast gekoppeld zit zoals een zelf gekozen naam, printer of dergelijke. Ga ook even langs de begraafplaats want ook de doden zouden nog signaal moeten uitzenden. Vuurvolgel poste deze week ook nog een video met verder onderzoek in een video

Ga anders gewoon dan eens ergens naar een wijde, onbewoonde plek waar er geen Bluetooth-signalen in de omgeving aanwezig zijn en controleer dan eens wat je vindt...

Het idee dat het leven van mensen met geïnjecteerde chips of hardware gevolgd zou moeten worden is op zich eigenlijk gewoon absurd. Zowat iedereen spendeert tegenwoordig al een groot deel van de tijd op het internet en gooit ontzettend veel informatie over zijn voorkeuren en zijn doen en laten zomaar achteloos in zoekmachines of deelt het op sociale media. Mensen dragen godbetert letterlijk de GPS-chip in hun telefoon echt overal mee en staan zelf in voor het onderhoud en het opladen ervan. Wat is het nut dan van Bluetooth in je lijf nog?
 
Ik blijf het een verspilling van tijd vinden. Er zijn veel belangrijkere zaken waar we ons mee bezig zouden moeten houden.

Mike
Inderdaad, heb hier al een post over gedaan en dit werd al veelvuldig weerlegd. Uitleg heb ik ergens gelezen maar is voor mij te technisch. Het is broodje aap.
 
IMG_20221202_191131_562.jpg
Morning friends! The hundreds of comments I've gotten attacking me since my SGAnon exposé dropped yesterday suggest to me that I'm over target 🎯

An anon doing further research compared old clips of Hollingsworth with SGAnon videos - the two use the same syntax in their speech, further proof it's the same person 👇


+ after I showed SGAnon to be following and promoting Phil Fraudlewski in my video, SG proceeded to unfollow Phil and delete all the posts he made referencing him, haha!

I loved the PR statement SG put out yesterday, too.


Mike
 
Inderdaad, heb hier al een post over gedaan en dit werd al veelvuldig weerlegd. Uitleg heb ik ergens gelezen maar is voor mij te technisch. Het is broodje aap.


[Vuurvogel] In this episode of ICIC, Dr Reiner Fuellmich and co-host Dr Mike Yeadon have an insightful conversation with four experts on this explosive topic. Using dark-field microscopy, Dr David Nixon examines blood samples from people who have been injected
- Op de microscoop zie je zelf assemblerende elektronische circuits in de bloedmonsters
- Begon ook weer over zichtbare mac adressen op een telefoon met blue radar
- Nu er elektronische componenten gevonden worden dan veranderd de gehele wetgeving over de nood order toelating op de markt, want het kan dan geen vaccin genoemd worden
- de meeste nanotech samples die aangetroffen worden groeien naar voor het blote oog zichtbare structuren.
 
[Vuurvogel] In this episode of ICIC, Dr Reiner Fuellmich and co-host Dr Mike Yeadon have an insightful conversation with four experts on this explosive topic. Using dark-field microscopy, Dr David Nixon examines blood samples from people who have been injected
- Op de microscoop zie je zelf assemblerende elektronische circuits in de bloedmonsters
- Begon ook weer over zichtbare mac adressen op een telefoon met blue radar
- Nu er elektronische componenten gevonden worden dan veranderd de gehele wetgeving over de nood order toelating op de markt, want het kan dan geen vaccin genoemd worden
- de meeste nanotech samples die aangetroffen worden groeien naar voor het blote oog zichtbare structuren.

 
Ik geloof er geen ene zak van. Die Phil is Phil Godlewski, een van de grootste scam artists die zich in de Q-bewegjng hebben gemanouvreerd.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Ik geloof er geen ene zak van. Die Phil is Phil Godlewski, een van de grootste scam artists die zich in de Q-bewegjng hebben gemanouvreerd.

Mike
En is die andere con artiest Reinhart Feullmich dan, ... ?

Daarom heb ik al 2 x gevraagd of andere mensen willen testen

hebben we het morgen wel over in de uitzending
 
Het filmpje van Godlewski heeft toch niets met Fuelmich te maken? In die uitzending met Fuelmich zit ook een mevrouw die praat over 'shedding'. Ik denk dat er tussen de vele duizenden mensen die Fuelmich heeft geinterviewd ook charlatans hebben gezeten.

Mike
 
Het filmpje van Godlewski heeft toch niets met Fuelmich te maken? In die uitzending met Fuelmich zit ook een mevrouw die praat over 'shedding'. Ik denk dat er tussen de vele duizenden mensen die Fuelmich heeft geinterviewd ook charlatans hebben gezeten.

Mike
k weet dat je het druk heb, deze video

[Vuurvogel] In this episode of ICIC, Dr Reiner Fuellmich and co-host Dr Mike Yeadon have an insightful conversation with four experts on this explosive topic. Using dark-field microscopy, Dr David Nixon examines blood samples from people who have been injected

Daar kwam dat ook aan de orde

En de video op de begraafplaats kreeg ik opgestuurd
 
Ik heb het bekeken. Welk deel van 'broodje aap' begrijp.je niet? Hier niemand minder dan onze vriend Stew Peters:

Sunday Night Horror Show
Stew Peters Download ✝️🇺🇸

Mat Taylor showed the world that self-assembling circuitry and self-aware “organisms” are in the quackccines.

Karen Kingston brought patents that show the “spike protein” is a weapon of mass destruction, and RECEIPTS that PROVE the bioweapon shots and the “virus” are ACTUALLY weapons of biowarfare, and contain (among other things) nanotechnology including biosynthetic parasites.

Dr. Shimon Yanowitz brought microscopic PROOF corroborating the two aforementioned interviews, PROVING that self-assembling circuitry and cloud connectivity is occurring in the vials.

And STILL—many people are saying it sounds like a “conspiracy theory”, or that it’s too “sci-fi”, and they don’t believe it.

THIS is why we are where we are.

Until the masses are willing to recognize that what they’re seeing is a massively demonic and evil, INTENTIONAL transhumanist and depopulation agenda taking place right out in the open, millions (or even billions) will be exterminated, including children and grandchildren.

Apathy, complacency, denial, programming, brainwashing and multiple psyops have been successful and are the precise reasons we are witnessing a mass murder, genocidal-level event carried out right in broad daylight right before our eyes.

WAKE UP! Believe your eyes and ears.

It’s real. It’s happening NOW.

Here are the interviews referenced above:

Mat Taylor:
👇🏼

Karen Kingston:

Part 1
👇🏼

Part 2
👇🏼

Dr. Shimon Yanowitz
👇🏼


I call bullshit!

🐃:poop:

Mike
 
Deze experimenten kunnen door iedereen worden uitgevoerd, simpelweg door dezelfde "Blueetooth scanner" applicatie op verschillende apparaten te installeren, deze tegelijkertijd te activeren en de resultaten te observeren:

Afhankelijk van het merk mobiele telefoon worden meer of minder Bluetooth-signalen gedetecteerd. IPhones detecteren veel signalen, terwijl low-end mobiele telefoons heel weinig signalen detecteren.

Als u de Bluetooth tracker gelijktijdig op verschillende apparaten activeert, zult u merken dat de meeste willekeurige MAC-nummers niet met elkaar overeenkomen. Dit komt omdat deze signalen voortdurend worden verzonden door de anti-Bluehacking elektronische apparaten terwijl hun Bluetooth is uitgeschakeld.

In de natuur vind je MAC-signalen bij high-end toestellen, bij standaard toestellen vind je geen signalen.

De Bluetooth 4.0 standaard heeft de ongecodeerde identificatie van vorige generaties veranderd in een systeem van RANDOM MAC ADDRESSES".
Zo "adverteerden" apparaten zich voorheen ongecodeerd naar andere apparaten, waarbij zij gegevens zoals het MAC-adres doorgaven. Met Bluetooth 4.0 werd zogenaamde "MAC-adres randomisatie" geïntroduceerd, waarbij in plaats van een enkel ongecodeerd MAC-adres te verzenden in het open zoekproces, een willekeurig gegenereerd MAC-adres wordt gebruikt dat elk apparaat uniek maakt en helpt de anonimiteit te bewaren. Het is alsof het anonimiseringsproces van Tor Browser wordt toegepast op elke Bluetooth-verbinding.
De willekeurige MAC-adressen zijn gecreëerd om te voorkomen dat het verkeer dat een Bluetooth-apparaat uitvoert, wordt gecontroleerd. Daarom werden statische (reset per aan/uit-cyclus) of particuliere adressen, die periodiek veranderen, gecreëerd.

Het is jammer dat kanalen zoals elinvestigador, zich lenen voor deze PANTOMIMA van de Bluetooth MACunados, aangezien dit kanaal @supercontagiadores dit fenomeen al onderzocht en verklaarde, en in feite degene was die bijna een jaar geleden de NAAM van de MACunados gaf, en er een GROEP over opende (met 4.000 mensen) om de kwestie te onderzoeken om tot de TRUTH=>https://t.me/VacunadosBluetooth te komen.

https://t.me/periodistasporlaverdad/1554?comment=62092
https://t.me/periodistasporlaverdad/1554?comment=62095
 
I did a dig into Real Raw News a year ago and found out that it's a guy from Texas literally posting satire and disinfo to "see what dumb stuff Trump supporters will believe".

Anyone promoting Real Raw News as "legit military information" is lying to you.



Mike
 
IMG_20230122_200303_469.jpg
IMG_20230122_200303_194.jpg
There's a clickbait headline going around that some big accounts are jumping on, esp. on Instagram

"Alanis Morissette Admits Music Industry Is Run By Elite Pedophiles!"

This is actually a two year old story from clickbait site Newspunch


Morissette released a documentary back in 2021 about sex abuse she experinced in the industry, that's what she was referring to. She never explicitly said "Music Industry Run By Elite Pedophiles".

Not sure how or why this two year old exaggerated story is making the rounds again.

Details & facts matter.


Mike
 
IMG_20230122_201355_394.jpg
Charles Ward, Scott McKay and SGAnon (real name Stephen Harvey) chillin at the ReAwakening Tour.

The ReAwakening Tour really needs to be cleaned up. It's turned into quite the clickbait shill show.


Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.787
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan