Fake news

  • Onderwerp starter Ambachtslied
  • Startdatum
Voor wie bovenstaande video's over de charlatan Charlie Ward nog niet heeft gezien:

Charlie Ward werkt samen met de Ierse maffia en heeft connecties met invloedrijke 'vrienden' die aangestuurd worden door Ghislaine Maxwell, de Britse koninklijke familie, Jimmy Saville en de Rothschilds. Hij deinst er niet voor terug om zijn eigen kinderen in te zetten voor propagandadoeleinden en zelfs als menselijk schild zodat hij de maffia kan ontlopen. 'Doctor' Charlie Ward heeft een verleden met een sekte, is betrokken geweest bij diverse witwasoperaties voor de elite en is een pathologische leugenaar die meermaals als zodanig is betrapt en ontmaskerd. Toch zijn er letterlijk miljoenen naieve volgers die hem op zijn woord geloven en hem schatrijk maken. Wie heeft het meeste boter op zijn/haar hoofd, Charlie of zijn blinde volgelingen? Be careful who you follow (Q).

Een samenvatting over Simon Parkes volgt nog, dat is me er ook eentje, zeg. Ik heb echter de video over deze schertsfiguur nog niet helemaal bekeken.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Hier een samenvatting van de video Simon Parkes - Exposed:

Deze video schetst een zeer triest beeld van de jeugd van Simon Parkes. Hij is zonder vader opgegroeid en met een alcoholistische moeder, waarvan Parkes zelf beweert dat ze bij de Britse veiligheidsdienst MI5 heeft gewerkt. Ook beweert Parkes dat zijn opa heeft gewerkt voor MI6. Volgens hemzelf zijn er familiebanden met zowel het Britse als het Amerikasnse veiligheidsapparaat. Simon zelf is een linkse (!) lokale Labour-politicus geweest, die alleen woont met talloze katten. Het zijn niet alleen linkse vrouwen met 'daddy issues' die eenzaam en knettergek worden en katten in huis nemen, ook betamannen als Parkes zijn hier vatbaar voor.

En knettergek is-ie! Simon heeft van jongs af aan al 'familiebanden' met aliens, vooral met...wait for it...katachtigen! Bij gebrek aan een echte moeder en vader heeft hij als kind reeds een fantasiewereld gecreeerd waarin hij een buitenaardse familie heeft leren kennen, die hem liefdevol hebben geadopteerd. 1 verhaal dat hij vertelt is ronduit verontrustend: hij zou 'holografische' seks gehad hebben als 6-jarig jongetje (!) met een oudere buitenaardse vrouw. Is dit een vervorming in zijn hoofd van een aardse ervaring van kindermisbruik die hem is overkomen?

1 ding is zeker, deze man is volkomen verknipt en een regelrechte fantast. Het is niet ondenkbaar dat labiele figuren als Charlie Ward en Simon Parkes ook maar useful idiots zijn die gebruikt worden door het establishment. In Nederland moet ik onmiddellijk denken aan Janet Ossebaard, die ook contact heeft met aliens en zich 'polyamoreus' noemt, wat inhoudt dat ze het met alles en iedereen doet. Van Simon Parkes weten we het, maar wat voor soort jeugd hebben deze lui gehad? Wat ze allemaal gemeen hebben is een totaal onvermogen om feiten van fantasie te scheiden en een heel dik ego. En we weten dat hoe groter het ego, hoe groter de beschadigingen zijn die iemand heeft opgelopen.

Hoewel ik compassie heb voor deze stumperds is het van het grootste belang dat deze misleiders worden ontmaskerd. Ze zijn uiterst schadelijk voor de Q- en MAGA-beweging en hun succes geeft aan hoe gering het onderscheidingsvermogen tussen goed en kwaad is bij de gehele mensheid. Ook in onze beweging moeten er nog veel.zeepbellen worden doorgeprikt en is er nog veel heling nodig!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Hier heb je nog zo'n fantast, ze waren er al die tijd al:



Sommigen van hen hebben zich sinds 2020 met hun kont in de Q-beweging gemanouvreerd. Be careful who you follow.

Mike
 

Will Sommer calls Fraudlewski a “QAnon Leader” - what an absolute joke of a description.

This is why we need to loudly disavow any manipulative lying clowns like Phil, Charles Ward, and others trying to grift off the “truth” movement.

And why we need understand how the mainstream media gaslights the hell out of us.


Mike
 
What if I told you I found out who SGAnon is?

Exposé coming soon!



Mike
 
@henkie had het 2 afleveringen geleden over dat Bluetooth app gebeuren dat je gevaccineerden kon opsporen. Nu klonk dat voor mij al als een broodje aap, heb ik toch maar die app gedownload om te checken. Ik was vanochtend in de Jumbo dus mooie gelegenheid zullen vast een hoop gevaccineerden rondlopen. Dit is wat ik zag. En helemaal nergens staat Vaccinated dus Fake news!

419D8BCA-A180-47F6-B2AA-310EFBB110F5.jpeg
 
@henkie had het 2 afleveringen geleden over dat Bluetooth app gebeuren dat je gevaccineerden kon opsporen. Nu klonk dat voor mij al als een broodje aap, heb ik toch maar die app gedownload om te checken. Ik was vanochtend in de Jumbo dus mooie gelegenheid zullen vast een hoop gevaccineerden rondlopen. Dit is wat ik zag. En helemaal nergens staat Vaccinated dus Fake news!

Bekijk bijlage 17440
Dit verhaal had ik afgelopen zomer al gehoord van iemand en uiteraard ook zonder resultaat uitgeprobeerd.
 
@henkie had het 2 afleveringen geleden over dat Bluetooth app gebeuren dat je gevaccineerden kon opsporen. Nu klonk dat voor mij al als een broodje aap, heb ik toch maar die app gedownload om te checken. Ik was vanochtend in de Jumbo dus mooie gelegenheid zullen vast een hoop gevaccineerden rondlopen. Dit is wat ik zag. En helemaal nergens staat Vaccinated dus Fake news!

Bekijk bijlage 17440

Niet zo snel, ik had gevraagd of iemand die in het bezit is van een nieuwe telefoon de app Blue Radar wilde installeren en dan te kijken wat je ziet, Dat zijn dus zogenaamde mac adressen waar geen verdere herkenning aan vast gekoppeld zit zoals een zelf gekozen naam, printer of dergelijke. Ga ook even langs de begraafplaats want ook de doden zouden nog signaal moeten uitzenden. Vuurvolgel poste deze week ook nog een video met verder onderzoek in een video


Was het maar fake nieuws
Er werd ook verteld dat er ook enkele ongevaccineerden besmet waren
Een tweede mogelijkheid die rotzooi te verspreiden Ja zou kunnen, ...
Zondag ga ik er nog wat over vertellen
 

Zit je in het buitenland? Vorige week in Nederland zag ik in elke straat al veel meer meldingen zonder de ongemarkeerde. Die zie ik er bij jou niet bij staan. Heb begin deze week meegekeken op iemand anders zijn telefoon die wel vele ongemarkeerde mac adressen toonde. Maar kan het zoals gezegd zelf niet uittesten
 
Geen idee Johnny

Dit zijn inderdaad voorbeelden van Bluetooth MAC-addressen van apparaten in de omgeving. Je vindt tegenwoordig dan ook overal mobiele telefoons, televisies, afstandsbedieningen, smart verlichting, ... Deze adressen worden meestal slechts tijdelijk gebruikt.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.906
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan