Facebook, Twitter, YouTube en andere social media

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
X employee “Smoke Ex” is well known among quality creators.

He is not only approachable, but has also fought for better transparency and customer support for us.

I don’t know all the details, but it appears his subscriptions and X affiliate badge have been removed because of something he said - honest feedback about what’s happening behind the scenes at X.

This reflects my own experiences.

I have continually fought for creators and lately, X seems to be silencing us for doing so.

I’ve been removed from my hard-earned Moderator role in the Official X Premium Feature Requests community.

I was also notified they’ll be removing my Verified Organization status.

If you really think X is the Free Speech Platform™, it’s time to reconsider.

Mike

Bericht vandaag van Pavel Durov (CEO Telegram):

"Ik word 41, maar ik heb geen zin om dat te vieren.

Onze generatie heeft niet veel tijd meer om het vrije internet te redden dat onze vaders voor ons hebben opgebouwd.

Wat ooit de belofte was van vrije informatie-uitwisseling, wordt nu omgevormd tot het ultieme controlemiddel.

Landen die ooit vrij waren, voeren dystopische maatregelen in, zoals digitale identiteitsbewijzen (VK), online leeftijdscontroles (Australië) en het massaal scannen van privéberichten (EU).

Duitsland vervolgt iedereen die het aandurft om ambtenaren op internet te bekritiseren. Het Verenigd Koninkrijk zet duizenden mensen gevangen vanwege hun tweets. Frankrijk voert strafrechtelijk onderzoek uit naar techleiders die vrijheid en privacy verdedigen.

Een duistere, dystopische wereld nadert met rasse schreden – terwijl wij slapen. Onze generatie loopt het risico de geschiedenis in te gaan als de laatste generatie die vrijheden had – en toestond dat deze werden afgenomen.

We zijn voorgelogen.

We zijn gaan geloven dat de grootste strijd van onze generatie erin bestaat alles te vernietigen wat onze voorvaderen ons hebben nagelaten: traditie, privacy, soevereiniteit, de vrije markt en de vrijheid van meningsuiting.

Door het erfgoed van onze voorouders te verraden, hebben we onszelf op een pad naar zelfvernietiging gezet – moreel, intellectueel, economisch en uiteindelijk biologisch.

Dus nee, ik ga vandaag niet vieren. Ik heb geen tijd meer. We hebben geen tijd meer."

1760091956481.png

Several months ago, I reached out to our contacts at Meta after Saleh Jafarawi’s Instagram account was taken down.

Meta has worked with @MuslimGirl for years and my dear friend @SubhiAlBiddawy hoped we could help get them answers.

This is the response we received.

It is nearly identical to so many whose accounts have been censored for documenting a genocide. This is what it looks like when human rights are violated online.

Social networks are doing the dirty work of governments for them and aiding and abetting war crimes.

Even as companies, they must be held to account.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.619
Leden
8.691
Nieuwste lid
steltenpool
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan