Facebook, Twitter, YouTube en andere social media

Dave sprak er ook al over.

This "Facebook Whistleblower" Is Anything But A "Whistleblower"​

 
Is er dan ook een nieuwe update geïnstalleerd voor whatsapp? anders vermoed ik dat deze er al eerder in zat.

De white hats lieten alleen even de beta versie zien van whats to come
Ik weet niet zo zeker of dit wel een White Hats actie was😏
 
Bekijk bijlage 4462
Ik weet niet of dit echt de reden was voor de blackout maar feit is wel dat ik inderdaad nu een QR zie....
beste mense... niet iedere QR code is DE QR code. Ze bestaan al jarenlang, voor producten, ook bijvoorbeeld voor visitekaartjes. Je kan zo'n beetje alles vastleggen met een QR. Sterker nog : je kan er zelf 1 genereren voor whatever. Dus ophouden met deze ramp verhalen.
 
Ja 3 miljard verslaafden aan fakebook shitstagram en kwatsapp, nu ben ik geen gebruiker..... Maar velen wel ook hier
ja ik ben ook verslaafd helaas vooral aan whatsapp ik zat gister in de regen op een terras, jaja ik ben een echte die-hard, want tja ik mag nergens naar binnen dus dan maar buiten. Maar wat een prachtig fenomeen deed zich toen voor.. ik zag een dubbele regenboog, en ik schreef ook nog een gedicht. Maar ik was lichtelijk in paniek dat ik urenlang niet op whatsapp kon ;)
 
beste mense... niet iedere QR code is DE QR code. Ze bestaan al jarenlang, voor producten, ook bijvoorbeeld voor visitekaartjes. Je kan zo'n beetje alles vastleggen met een QR. Sterker nog : je kan er zelf 1 genereren voor whatever. Dus ophouden met deze ramp verhalen.
Inderdaad, techniek is neutraal, het kan ten goede en ten kwade ingezet worden.
Zodra de QR wordt ingezet om privégegevens te verifiëren of op te slaan gaat men te ver.
 
nou sorry maar dat je nu alleen nog maar een restaurant in kan met een qr vind ik ook te ver gaan
En bovendien zijn er veel mensen die niet tegen straling kunnen

Ik vind dit momenteel geen fijne tijd.
Ik wil gewoon normaal een restaurant in kunnen zonder deze verdeel en heers sfeer! Dit is namelijk niet normaal. Dat is mijn mening!!!!!!!!!!!!
 
ik weet dat het voorbij gaat, en dat ik dankbaar moet zijn dat het nu uitgerold wordt. alleen het is effe doorbijten en ja ach ja kunt ook thuis lekker een maaltijd koken
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.931
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan