Facebook, Twitter, YouTube en andere social media

Het onderstaande bericht van Team Coinpower sluit aan bij dit bericht van Minister Kaag die internet aan banden wilt leggen: https://t.me/ditishetnieuws/1705 Bericht van Team Coinpower "Digital internet ID incoming! Waarschijnlijk is het doel van deze hack, om internet IDs te gaan eisen van iedereen die internet gebruikt, onder het mom van deze cyberattack zullen ze zeggen dit mag nooit meer gebeuren. Waarschijnlijk zullen veel mensen het er mee eens zijn als ze er achterkomen dat hun gegevens op straat liggen. Dit begint echt hard te lijken op een false cyber attack met als doel “digital ID” voor access to the World Wide Web Tussen door : Facebook medewerkers kunnen schijnbaar niet bij hun werkplaatsen.."
 
Het onderstaande bericht van Team Coinpower sluit aan bij dit bericht van Minister Kaag die internet aan banden wilt leggen: https://t.me/ditishetnieuws/1705 Bericht van Team Coinpower "Digital internet ID incoming! Waarschijnlijk is het doel van deze hack, om internet IDs te gaan eisen van iedereen die internet gebruikt, onder het mom van deze cyberattack zullen ze zeggen dit mag nooit meer gebeuren. Waarschijnlijk zullen veel mensen het er mee eens zijn als ze er achterkomen dat hun gegevens op straat liggen. Dit begint echt hard te lijken op een false cyber attack met als doel “digital ID” voor access to the World Wide Web Tussen door : Facebook medewerkers kunnen schijnbaar niet bij hun werkplaatsen.."
Het is inmiddels duidelijk dat Facebook zelf een fout gemaakt heeft.
Een update door een Facebook medewerker van het Border Gateway Protocol ging mis waardoor binnen een paar minuten het hele protocol verdwenen was.
Ik zie niet hoe dit het verhaal van Kaag zou ondersteunen.
Blijft staan dat die Kaag met dit onzalig plan komt wat tot de wortel uitgeroeid moet worden.
 
Wat een gelul dan ook weer gelijk met die DNS😤 als dat zo was had Fuckbook nooit meer terug gekomen.. Was ook te mooi om waar te zijn eigenlijk.

Het DNS record was echt weg.

% host facebook.com
Host facebook.com not found: 2(SERVFAIL)

Waarschijnlijk was het hele netwerk van Facebook van de rest van de wereld gescheiden, waardoor ook hun DNS dienst niet meer werkte.
 
Het is inmiddels duidelijk dat Facebook zelf een fout gemaakt heeft.
Een update door een Facebook medewerker van het Border Gateway Protocol ging mis waardoor binnen een paar minuten het hele protocol verdwenen was.
Ik zie niet hoe dit het verhaal van Kaag zou ondersteunen.
Blijft staan dat die Kaag met dit onzalig plan komt wat tot de wortel uitgeroeid moet worden.
Tuuuuuuuuuuuuurlijk heeft een FB-medewerker een fout gemaakt.

Mike
 
Het DNS record was echt weg.



Waarschijnlijk was het hele netwerk van Facebook van de rest van de wereld gescheiden, waardoor ook hun DNS dienst niet meer werkte.
Dave (X22) legt het goed uit. Het wegvallen van DNS betekent dat de data allemaal nog wel bestaan, maar dat je er als gebruiker simpelweg niet meer bij kan komen. Dit is de simpelste manier voor de Deep State om complete databestanden of -platforms plat te leggen.

Mike
 
Dave (X22) legt het goed uit. Het wegvallen van DNS betekent dat de data allemaal nog wel bestaan, maar dat je er als gebruiker simpelweg niet meer bij kan komen. Dit is de simpelste manier voor de Deep State om complete databestanden of -platforms plat te leggen.

Mike

Mogelijk kan deze "storing" zijn veroorzaakt door gerommel met BGP routes. Daarmee kunnen grote delen van internet onbereikbaar worden gemaakt. Ik weet hier niet zo veel van, maar het komt er in het kort op neer dat met BGP wordt aangegeven waar een bepaald netwerk zich bevindt. Door verkeerde BGP gegevens van een netwerk (van bijvoorbeeld Facebook) over internet te verspreiden verdwijnt zo'n netwerk in een zwart gat. Het bestaat nog wel, maar is los gekoppeld van internet.
Omdat ook andere diensten van Facebook onbereikbaar waren kan dit de oorzaak zijn geweest.
De vraag is dan nog wel waarom en wie zit hier achter?



These are examples of a practice called BGP hijacking, and it isn’t always accidental. In April of 2018, attackers deliberately created bad BGP routes to redirect traffic that was meant for Amazon’s DNS service. The attackers were able to steal over $100,000 worth of cryptocurrency by redirecting this traffic to themselves.

Incidents like these can happen because the route-sharing function of BGP relies on trust, and autonomous systems implicitly trust the routes that are shared with them.
 
Hoi , ook niets voor mij maar er is hier ruimte voor elk geluid , kan ik de video nog verwijderen ? 😊
 
Nee, laat maar staan. Nee, geen ruimte voor elk geluid. Keep your eye on the ball, naarmate we dichter bij het doel komen juist geen onnodige afleiding.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.210
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan