Extreem moe door volle maan?

Ufo

New member
Heb al een week last van extreme vermoeidheid. Ondanks dat ik elke nacht toch wel zo`n 9 uur slaap, heb ik al een week lang elke middag en avond vele aanvallen van gapen, tranende ogen, moeie ogen, en een totaal gevoel van lusteloosheid.

Veel meer dan wat lezen en computeren gebeurt er momenteel niet, ondanks dat ik nog veel te doen heb.

Kan de volle maan hier iets mee te maken hebben?

Ik las op een ander forum dat andere mensen momenteel ook deze klachten ervaren.

Sommige mensen denken dat het komt door de bewolking. Anderen denken aan chemtrails of straling uit Japan.

Hoe denken jullie er over?

Zijn jullie momenteel ook meer vermoeid dan anders?

 
Wij hebben de afgelopen week ook allemaal deze klachten. Extreem moe, (maar ook slecht slapen) ... ik lig 's middags gewoon op de bank, en gister sliep ik 's avonds om 19:00 al, wat beide echt NOOIT gebeurt. Ik begon me al af te vragen of er iets van Pfeiffer rondgaat ofzo... omdat we ook allemaal wat last van de keel hadden (gehad).

 
Grappig,

Nu ik dit zo lees wordt ik me ook ineens bewust van het feit dat ik gisteren om 9 uur ( een uur vroeger dan normaal ) naar bed wou, en vanochtend behoefte om nog een half uurtje na te dutten op de bank. Mijn vriendin heeft trouwens ook op de bank liggen knorren en was opeens in slaap gevallen! Vage toestanduh!

Antwoord op jouw vraag in mijn geval is dus: Ja, ik ben de laatste 2 dagen vermoeider/luier dan normaal.

 
Sinds gisteren voel ik me vreemd genoeg ineens weer een stuk beter.

De energie komt weer terug.

Hoop dat het met jullie inmiddels ook weer wat beter gaat.

Wel vreemd allemaal.

Het viel me op dat ook de katten in de buurt minder actief waren dan normaal.

Normaal zie ik ze rennen en sluipen, maar tot gisteren lagen ze dagenlang overal maar een beetje te rusten.

 
Hoi Ufo, ik heb hier een boek van Connie Strasheim over de ziekte van lyme en zij zegt daarin:

Quote:
[...] als je veel pathogenen in je lijf hebt, zul je je slecht voelen rond volle maan omdat de beestjes dan actiever worden in je lijf!


(maar dan op zijn engels uiteraard)

connie strasheim in the lyme disease survival guide: "why it's good to blast critters on the full moon"

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.546
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan